Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 6 van 6 FirstEerste ... 456
Resultaten 51 naar 56 van 56

Onderwerp: Google Translate API uitgeschakeld of zal worden betaald? Maakt niet uit - vBET ondersteunt andere API's

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Rapporten zijn alleen beschikbaar voor Google-vertaling API v2. Voor v1 zijn niet en deze API zal worden gesloten 01 december 2011, dus er is geen zin om iets te doen op dit gebied.

Op dit moment taaldetectie wordt alleen ondersteund door Google-vertaling API (stand-versies). We kunnen ook ondersteuning toevoegen voor Microsoft - we hebben nog niet doen, want we zien een aantal zaken hier. Microsoft Vertaling API ondersteunt minder talen, dus als je zal hebben aangezet meer talen (die alleen ondersteund door Google), dan Microsoft vertaling API zal niet in staat om de taal te detecteren. Dus met andere woorden - wij kunnen toevoegen ondersteuning voor Microsoft Vertaling API taaldetectie, maar je kunt deze alleen gebruiken wanneer u alleen maar talen worden ondersteund voor Microsoft. Als u een taal meer dan Google moet worden gebruikt, anders detectie van niet werken voor talen die niet worden ondersteund door Microsoft. Dit is de reden waarom we niet het toe te voegen vanaf het begin - het bemoeilijkt configuratie. Natuurlijk nu realiseren wij ons dat veel klanten alleen vasthouden aan gratis vertalingen dus we zullen ondersteuning voor Microsoft Language Detection toe te voegen.

Er is geen haast hier - zo lang als Google-vertaling API v1 werkt kun je nog steeds gratis taaldetectie. Dus eerst gaan we voor nieuwe vBET3.x versie en voegt ondersteuning voor andere vertaling API. Dan zullen we kont ondersteuning voor Microsoft Language Detection.

LET OP: op dit moment in vBET4.x kunt u gebruik maken van Microsoft voor vertalingen en gratis Google-vertaling API v1 voor detectie. U hoeft dus niet te wachten met de omschakeling. Taaldetectie werkt afzonderlijk - ongeacht welke configuratie je hebt voor de vertaling.

Laatst bewerkt door vBET; 03-09-11 in 13:08. Reden: typo

Senior Member

Wow, ziet eruit als Microsoft ondersteunt alleen 37 talen, terwijl Google ondersteunt 53 - is dat correct?

Je hebt gelijk dat de Microsoft API niet lijkt te zijn zoals verfijnd als Google.

Op dit moment gebruik ik de API als volgt:

Maar als er een gecodeerd \\ n, \\ r of \\ t in de tekst, lijkt de API schreeuwt tegen je. Wat is de veiligste manier om $ tekst coderen? Op dit moment ben ik bezig:

str_ireplace (array ('% 0D', '% 0A', '% 09'), array ('','',''),$ translationURL);

maar dat lijkt niet genoeg te zijn op de top van de urlencode. Google's URL api was meer elegant, omdat we geen zorgen te maken over citaten, niet.

Je hebt vBulletin 4.x? vBET 4.x ondersteunt al Microsoft vertaling en je hoeft niet om veranderingen in de code te doen.
    vBET3.x zal ondersteunen in de volgende release. En inderdaad in Microsoft Translation API moeten we taart zorgen over een aantal speciale tekens - dit is een onderdeel van de code vormen vBET4.x handling Microsoft Vertaling API:
    Code:
    $translationURL =& str_replace(array('%0A','%0D', '%09'),'',$translationURL);

Senior Member

Nee, ik gebruik 3.8, dus ik zal moeten afwachten en zien

Zelfs met dat vervangende krijg ik problemen op tekst die citaten bevat. Echter, voor de meeste pagina's, alles werkt.

Ik hoop dat microsoft voegt ondersteuning voor meer talen!

Quote Oorspronkelijk geplaatst door moman View Post
    Nee, ik gebruik 3.8, dus ik zal moeten afwachten en zien

Zelfs met dat vervangende krijg ik problemen op tekst die citaten bevat. Echter, voor de meeste pagina's, alles werkt.

Ik hoop dat microsoft voegt ondersteuning voor meer talen!
    Nieuwe vBET3.x persbericht dient te worden in deze maand In vBET4.x is al bezig van enkele tijd, dus bugs moeten al worden opgelost. Hoe dan ook zal worden uitgebracht als beta-versie ten eerste, omdat de hoogte van veranderingen.

Senior Member

Klinkt goed!

Voor de time-wordt ik lijken te hebben vast het probleem met microsoft vertaler. Het bleek dat 22% (gecodeerd aanhalingstekens) in de URL's dingen op geschroefd, dus ik ben gewoon te verwijderen ze volledig.

Bijvoorbeeld:

Zal klagen over quotes, maar

werkt prima

Pagina 6 van 6 FirstEerste ... 456

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •