Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 56

Onderwerp: Google Translate API uitgeschakeld of zal worden betaald? Maakt niet uit - vBET ondersteunt andere API's

Junior Member

Default Google Translate API uitgeschakeld of zal worden betaald? Maakt niet uit - vBET ondersteunt andere API's

Heb je dit gezien?
    Google Translate API - Google Code

De Google Translate API is officieel verouderd als van 26 mei 2011. Als gevolg van de aanzienlijke economische last als gevolg van uitgebreide misbruik, zal het aantal verzoeken die u kan per dag worden beperkt en de API zal worden uitgeschakeld volledig op 1 december 2011. Voor website vertalingen, raden we u aan de Google Translate element te gebruiken.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hartelijk dank voor deze informatie. We zullen het controleren met details.
    Nu om snel antwoord te geven. Zoals we zien in Google geeft alternatieve manier te vertalen (Google Translate Element) - sluiten we daar kijken.
    Ook rekening mee dat in het geval als alternatieve wijze (Google Translate Element) niet voldoende is, dan vBET op zoek gaan naar andere vertaaldiensten mogelijke ondersteunende vertaling te maken na Google uitgeschakeld zijn API.

Laatst bewerkt door vBET; 28-05-11 in 12:22.

Lid

dat is echt heel triest

Junior Member

Default De Google Translate API zal worden uitgeschakeld volledig op 1 december

Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Moin,
    Google heeft plannen aangekondigd om de API te sluiten voor vertalingen:

Voorjaarsschoonmaak voor sommige van onze API's - De officiële Google Code blog
    Original text

Belangrijk: De Google Translate API is officieel verouderd als van 26 mei 2011. Als gevolg van de aanzienlijke economische last als gevolg van uitgebreide misbruik, zal het aantal verzoeken die u kan per dag worden beperkt en de API zal worden uitgeschakeld volledig op 01 december 2011. Voor website vertalingen, raden we u aan de Google Translate element te gebruiken.
    Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Christelijk
    Original text

We zijn al op de hoogte van deze (dat is de reden waarom discussies die zijn samengevoegd) - zie antwoord: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8679.

Uiteraard houden we u geïnformeerd over de situatie. Zoals ik al eerder schreef hebben we een aantal andere opties te ontdekken - zoals facultatieve oplossing gegeven door Google en andere vertaling API's.

Ik heb net een aantal tests met alternatieve oplossing gegeven door Google - Google Translate Element - en het is niet genoeg om de werkelijke vBET functionaliteit te ondersteunen. De eerste van al haar idee is te bouwen in in pagina en vertalingen op aanvraag zonder elke pagina opnieuw te laden. Dus deze oplossing zal niet ter beschikking stellen van URL te wijzigen voor de verschillende talen en te indexeren dergelijke pagina's (het is duidelijk omschreven in Google Translate Element documentatie die resultaten niet zullen worden geïndexeerd).

Ik was op zoek naar Google Translate Element Servicevoorwaarden om erachter te komen zou het mogelijk zijn om de API te gebruiken bij Google Translate Element bereik. Ik heb niet gevonden TOS voor deze dienst, en ik twijfel dat het gebruik als de API van Google Translate buiten Element zou het mogelijk zijn / juridische - Google juiste beslissing af te sluiten vertaling API gemaakt.

Op dit moment ben ik beginnen te zoeken naar alternatieve vertalingen API's. Ik heb al idee hoe ik vBET configuratie te wijzigen om veranderingen eenvoudig. Dus als we andere vertaling technologieën vinden zullen we maar veranderen selectievakjes voor ondersteunde vertalingen om lijsten te kiezen - zodat je in staat zijn om vertaaldienst te selecteren voor elke taal afzonderlijk. Dit is het idee nu. We zullen werken aan hem en controleer mogelijkheden en beperkingen (inclusief de Gebruiksvoorwaarden van andere vertalingen API).

Zullen wij onmiddellijk informeren over enige nieuws op dit gebied.

Oh ja - een ding zal lastig zijn - om alle vertalingen. Google gaf de meeste talen. Andere API's ondersteunen niet zo veel talen, dus sommige combinaties van vertalingen waarschijnlijk zal verdwijnen. We moeten nog steeds om het te controleren met de details.

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Oh ja - een ding zal lastig zijn - om alle vertalingen. Google gaf de meeste talen. Andere API's ondersteunen niet zo veel talen, dus sommige combinaties van vertalingen waarschijnlijk zal verdwijnen. We moeten nog steeds om het te controleren met de details.
    Mate, yahoo API - ondersteunt een flink aantal langauges, is "bijna" net zo goed als een van Google.

We hadden dit gesprek een maand of twee geleden

Quote Oorspronkelijk geplaatst door MOGmartin View Post
    Mate, yahoo API - ondersteunt een flink aantal langauges, is "bijna" net zo goed als een van Google.

Ja, we deden Op dit moment prioriteiten veranderde drastisch

Ook In geval sommige talen wordt slechts gedeeltelijk worden ondersteund door vertalingen API - in het ergste geval zullen we gewoon verdubbelen vertaling. Dat wil zeggen als X wordt ondersteund als vertaling naar het Engels, maar niet op Y, dan zullen we gemaakt verdubbelen vertaling. Natuurlijk is een dergelijke aanpak zal degraderen kwaliteit en prestaties, zo schreef ik - dit is slechtste scenario. We hebben nog steeds om de mogelijkheden van andere API's te controleren.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door MOGmartin View Post

Gewoon gecontroleerd yahoo en vonden geen API ... Net yahoo Babelfish, die is een hulpmiddel. Zie hier: Yahoo Babel Fish - Vertaling van Teksten en Webpagina Vertaling - Het kan worden toegevoegd als vertaling plaats of vertaling te selecteren menu. Het is dus hetzelfde als Google Translate Element. Als ik mis iets, stuur dan verwijzen naar yahoo vertaling API.

Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •