Text automatically translated from: Greek to: Dutch
Translated text
Deze cursus tekst is geschreven in het Grieks

In het begin had ik gezien dat de syngekrimeni upgraden naar vBulletin ik had geen bepaald gevoel, waardoor de installatie 2chch alle leden van ons forum waren enthousiast! Plotseling uit het niets begonnen te verschijnen en gebruikers uit andere landen en zijn er zeker van dat dit te wijten was om te upgraden!

Het enige probleem is (en is zeker een probleem in mijn forum, want ik heb geinstalleerd vele upgrades en programma's / plugins, maar misschien de server waarop de pagina) is de lage snelheid en de enorme hoeveelheid gegevens in de dagelijkse back-up die automatisch forum .

Natuurlijk uitgeschakeld caching en 1,2 Gbyte een backup gemaakt van het systeem per dag (aferesa en beelden uit zich in de database) de grootte van de dagelijkse back-up gedaald tot ongeveer 360 MB.

Nu heb ik met een handicap van de cache en ik heb slechts vier belangrijkste talen kunnen de leden van het forum te kiezen.

Dus ik angstig wachten op twee dingen. Probleem 3.ch die een verbetering van de kwestie van de tijdelijke opslag, en natuurlijk binnenkort naar de site hosting van de pagina aan te passen.

Wanneer okoklirothei versie 3x en wanneer de snelheid van mijn forum gestegen tot niveaus die hier zijn zijn er zeker van dat de beweging de leden en bezoekers van het forum misschien zullen dubbele en driedubbele van de specifieke upgrade.

Bedanken
Nektarios Zogkos
Original text