Oke, ik redid alle installatie stappen (maar ze waren al goed gedaan), i gecontroleerd krullenen voor iconvCode:additional .ini files parsed /etc/php5/apache2/conf.d/curl.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/gd.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysqli.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo_mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/xcache.iniVlaggen worden niet weergegeven .. vertaling werkt niet ... wat te doen?Code:Registered Stream Filters string.rot13, string.toupper, string.tolower, string.strip_tags, convert.*, consumed, convert.iconv.*, bzip2.*, zlib.*
Laatst bewerkt door wowglider.de; 12-04-11 in 14:30.
ok, update alle vBET bestanden uit de map opnieuw uploaden:
- Vbenterprisetranslator_seo.php moet in hoofdmap
import opnieuw product.xml bestand van de do-not-upload folder.
je htaccess ziet er goed uit, hmm neem reedit uw vBSEO ingediend om de oorspronkelijke vorm
en na alle wijzigingen - check vBET.
Indien nog steeds niet werkt, stuur mij door PM je admincp en FTP details en ik zal controleren
Heb ik al deed dit drie keer. Stuurt u bent ingelogd.
ok Ik wacht op uw gegevens.
Hoe lang moet ik wachten? Mijn site wordt steeds deindexed, Ive zenden u alle informatie!
Deze ondersteuning wordt steeds erger en erger .... Als dat niet vast tot vrijdag zal ik verwijder mijn abonnement.
Ik heb geupload nogmaals alle vBET bestanden - nog steeds niet werkt, ik heb je htaccess -. Alles is ok, maar nog steeds niet.
Ik geïntegreerd vBSEO bestanden met vBET - nog steeds niet.
Alle bestanden configuraties ziet er goed uit. Nu moet ik de configuratie check-in admincp, maar ik kan niet mijn admincp gegevens gebruiken van PM - kunt u mijn toegangsgegevens controleren om uw admincp nog een keer?
ten tweede, kunt u proberen om vBSEO uit te schakelen en probeer vBET te gebruiken, misschien hebben we een conflict.
Ik bewerkte bestanden uit zweefvliegtuig-forum.deHet is ok?
Vlaggen zijn werk nu goed. (Vertaling van de url's ook)
Ik merkte dat soms alle tekst verdwijnt en soms ook de tekst is vertaald goed. Misschien hebben we een probleem met verbinding met Google.
Laatst bewerkt door kamilkurczak; 19-04-11 in 22:26.
nu zijn werk prima, ik deed dezelfde dingen als jij, maar het werkt nu .. gebruik je beta-bestanden?
maar kun je weer verwijderen branding?
vBET informatie te laten verwijderen.
Zo kunt u bevestigen dat nu alles in orde is?