Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 12

Onderwerp: na update - niets werkt meer

Default na update - niets werkt meer

Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Hallo,
    Ik gebruik:
    vBulletin 3.8.7
    vBSEO 3.6.0 Gold
    en
    vBet 3.4 Beta

Sinds ik heb bijgewerkt vBet doet niets meer. (Zie foto's)
    imageshack album - 2 beelden

Ook de vlaggen zijn niet juist (of helemaal niet meer) worden weergegeven.

Ik heb alles geuploaded en de "product-vbenterprisetranslator.xml" geïmporteerd, moet ik iets doen?

. Mijn htaccess ziet er als volgt uit:
    Code:
    RewriteEngine On

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.glider-forum\.de$ [NC]
    RewriteRule ^(.*)$ http://wow.glider-forum.de/$1 [R=301,L]

#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Original text

Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Ook uw readme.html 's grappig
    "Vind $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL);"
    Bestaat niet.
    Original text

Oke, ik redid alle installatie stappen (maar ze waren al goed gedaan), i gecontroleerd krullen
    Code:
    additional .ini files parsed	/etc/php5/apache2/conf.d/curl.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/gd.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysqli.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo_mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/xcache.ini
    en voor iconv
    Code:
    Registered Stream Filters	string.rot13, string.toupper, string.tolower, string.strip_tags, convert.*, consumed, convert.iconv.*, bzip2.*, zlib.*
    Vlaggen worden niet weergegeven .. vertaling werkt niet ... wat te doen?
    Laatst bewerkt door wowglider.de; 12-04-11 in 14:30.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

ok, update alle vBET bestanden uit de map opnieuw uploaden:
    - Vbenterprisetranslator_seo.php moet in hoofdmap

import opnieuw product.xml bestand van de do-not-upload folder.

je htaccess ziet er goed uit, hmm neem reedit uw vBSEO ingediend om de oorspronkelijke vorm
    en na alle wijzigingen - check vBET.

Indien nog steeds niet werkt, stuur mij door PM je admincp en FTP details en ik zal controleren

Heb ik al deed dit drie keer. Stuurt u bent ingelogd.

ok Ik wacht op uw gegevens.

Hoe lang moet ik wachten? Mijn site wordt steeds deindexed, Ive zenden u alle informatie!

Deze ondersteuning wordt steeds erger en erger .... Als dat niet vast tot vrijdag zal ik verwijder mijn abonnement.

Ik heb geupload nogmaals alle vBET bestanden - nog steeds niet werkt, ik heb je htaccess -. Alles is ok, maar nog steeds niet.
    Ik geïntegreerd vBSEO bestanden met vBET - nog steeds niet.
    Alle bestanden configuraties ziet er goed uit. Nu moet ik de configuratie check-in admincp, maar ik kan niet mijn admincp gegevens gebruiken van PM - kunt u mijn toegangsgegevens controleren om uw admincp nog een keer?

ten tweede, kunt u proberen om vBSEO uit te schakelen en probeer vBET te gebruiken, misschien hebben we een conflict.
    Ik bewerkte bestanden uit zweefvliegtuig-forum.deHet is ok?
    Vlaggen zijn werk nu goed. (Vertaling van de url's ook)

Ik merkte dat soms alle tekst verdwijnt en soms ook de tekst is vertaald goed. Misschien hebben we een probleem met verbinding met Google.
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 19-04-11 in 22:26.

nu zijn werk prima, ik deed dezelfde dingen als jij, maar het werkt nu .. gebruik je beta-bestanden?

maar kun je weer verwijderen branding?

vBET informatie te laten verwijderen.
    Zo kunt u bevestigen dat nu alles in orde is?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •