Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: 404 volgende post in vreemde taal

Senior Member

Default 404 volgende post in vreemde taal

Ik ben momenteel met behulp van vBSEO'd links op mijn forum.

Wanneer een gebruiker een post in een vreemde taal met behulp van de volledige redactie (niet quick reply) stelt, krijg je een 404 redirect na het (de post wordt nog steeds gemaakt, though). Ik probeerde dit met en zonder HTML opruimen is ingeschakeld, zonder resultaat. Kun je eens een kijkje op dit?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Dit bericht is geschreven in een andere taal. Dit forum gebeurt niet van de beschreven situatie. Dus stuur me een prive-bericht het adres van je forum (en een link naar deze draad), dus ik kan check it out.
    Original text

Senior Member

Ik niet meer heb dit probleem na het uitschakelen van html schoonmaakbeurt vBSEO's. Toch bedankt voor het antwoord!

Ja - dit is zeer belangrijk om geen gebruik van iets dat HTML-commentaren verdwijnt - anders vBET zal informatie over wat er reeds vertaalde (dat wil zeggen door BBcodes lang en langtitle) en welke gebieden moet niet vertaald worden, maar moeten nog opnieuw worden gecodeerd los.

Senior Member

Ik heb in plaats daarvan installeerde een mod froum vB.org en stel de uitvoering om 65.000 - deze niet interfereert met vBET zo lijkt het, in tegenstelling tot het systeem vBSEO's, die het verpest.

Ja - vBET maakt gebruik van 1000 uitvoering bestellen, dus als je iets gemaakt wat met de opmerkingen na, dat het geen invloed op hoe vBET werkt.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •