Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: 404 følgende innlegg i fremmedspråk

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Default 404 følgende innlegg i fremmedspråk

Jeg bruker nå vBSEO'd linker på forumet mitt.

Når en bruker sender et innlegg i et fremmedspråk ved hjelp av full editor (ikke raske svar), får du en 404 etter omdirigere (innlegget er fortsatt laget, riktignok). Jeg prøvde dette med og uten HTML opprydding aktivert, uten resultat. Kunne du ta en titt på dette?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Text automatically translated from: Polish to: Norwegian
    Translated text
    Denne meldingen er skrevet på et annet språk. Dette forumet skjer ikke situasjonen beskrevet. Så send meg en privat melding adressen til ditt forum (og en lenke til denne tråden), så jeg kan sjekke det ut.
    Original text

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Jeg har ikke lenger dette problemet etter deaktivere vBSEO er html opprydding. Takk for svar!

Ble medlem
    Oktober 2009

Ja - dette er svært viktig å ikke bruke noe som fjerner HTML kommentarer - ellers vBET vil miste informasjon om hva som allerede var oversatt (dvs. ved BBCoder lang og langtitle) og hvilke områder som ikke bør oversettes, men har fortsatt å bli re-kodet.

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Jeg har i stedet installert en mod froum vB.org og angi gjennomføring for å 65000 - dette ikke forstyrrer vBET det synes, i motsetning vBSEO system, som skrudd den opp.

Ble medlem
    Oktober 2009

Ja - vBET bruker 1000 utførelse orden, så hvis du har gjort noe med kommentarer etter at det har noen innflytelse på hvordan vBET fungerer.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •