Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 25

Onderwerp: Auto vertaalde pagina's vs google inhoudsrichtlijnen

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door norku View Post
    Dank je Kamil. Ik vind het erg jammer dat Google niet als de inhoud die op deze manier. Ik denk dat ze zou een uitzondering voor forums te maken, omdat Vbet is een fantastisch idee en zelfs in de korte tijd dat ik had het volledig werk zag ik een verbetering in mijn stats. Alles is niet verloren maar natuurlijk omdat het echt slim deel van Vbet - dat buitenlandse taal luidsprekers kunnen deelnemen aan een forum in hun eigen taal - is natuurlijk nog steeds.
    Dit is niet waar dat Google niet als een dergelijke inhoud. Dit is allemaal misverstand als gevolg van onjuiste informatie die StarBuG zetten hier. Kijk en zorgvuldig de film te horen. Hier heb je het beschreef meer:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873

Quote Oorspronkelijk geplaatst door MOGmartin View Post
    Google lijken te hebben verwijderd VBET pagina's nu: zie de discussie op mijn blog.

Ik persoonlijk denk niet dat deze pagina's spammy, ze hebben een legitiem doel ...
    Lost in Translation: Google Algo-update 06-04-2010 | SEO Blog van SEOforums.org
    Ik lees je blog. Zoals ik het zie is het reactie op de laatste dag informatie. Houdt u er rekening mee dat Naar mijn mening is het niet verband houden met vertalingen. Vooral die ik net gecontroleerd en ik zie dat je forum is geïndexeerd in andere talen: site:SEO Forum + SEO Blog SEO & Tools@seoforums.org

Dus omdat ik zie dat uw vertaalde pagina's worden geïndexeerd Ik veronderstel dat het alleen was een tijdelijk probleem misschien zelfs op Google analytics kant, maar definitief niet gerelateerd aan vBET. Kun je beschrijven wat gebeurt er nu?

Lid

mate - Im een grote fan van uw plugin, en ik heb gemaakt het geval is met google dat het niet automatisch te vertalen spam.

Dat gezegd hebbende - Neem een kijkje op mijn blog post.

De VBET auto vertaalde pagina's zijn opgestart uit de index buddy.

Mijn suggestie: Gebruik een andere API of op zijn minst de optie te geven. Er is geen manier dat Google kan detecteren dat pagina's worden automatisch vertaald indien de vertaling goed genoeg.

Bepaalde talen zoals Spaans werk heel goed, sommige dont.

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Ik lees je blog. Zoals ik het zie is het reactie op de laatste dag informatie. Houdt u er rekening mee dat Naar mijn mening is het niet verband houden met vertalingen. Vooral die ik net gecontroleerd en ik zie dat je forum is geïndexeerd in andere talen: site:SEO Forum + SEO Blog SEO & Tools@seoforums.org

Dus omdat ik zie dat uw vertaalde pagina's worden geïndexeerd Ik veronderstel dat het alleen was een tijdelijk probleem misschien zelfs op Google analytics kant, maar definitief niet gerelateerd aan vBET. Kun je beschrijven wat gebeurt er nu?
    de pagina's zijn nog steeds geïndexeerd, maar ze lijken niet voor zoekopdrachten.

Haar 100% NIET een tijdelijke GA probleem, En de niet vertaald (dwz normaal) pagina's zijn niet verloren geen zoekvolume.

(Bijna) 100% van het zoekvolume naar de VBET pagina's is gestopt.

Begrijp me niet verkeerd - Im 100% aan uw kant hier, het probleem is, google is het niet.

Ook - ik zeg niet dat het VBET plugin is in gebreke of gebroken - het werkt nog steeds erg goed en is een geweldige plugin. Google hebben echter aangekondigd dat zij deze pagina's behandelen als automatisch gegenereerde, en als zodanig niet sturen geen zoekvolume.

Ik zal u op en mijn blog in een paar dagen tijd.

Enkele referenties voor u: Im een professioneel SEO, zijn voor 6 jaar, ik spreek regelmatig op conferenties - Ik ben niet iemand die in gesprek is met "half kennisvormen 'of een verkeerd begrip van de manier waarop Google werkt.

Lid

Hier is de bijgewerkte verkeersinformatie stats.

@ Hilinebuilders hier is de bijgewerkte grafiek. Ook gezien het dezelfde ... on Twitpic3

FYI: Ik heb ook websites aangedreven door wp-robot in wordpress dat de google translate API te gebruiken. Ze hebben ook hit op hetzelfde moment en verloor 100% van het verkeer.

Senior Member

Bedankt voor de nieuwe info chaps. Ik heb mijn vertaalde pagina's geblokkeerd op 30 maart en vervolgens besloten om de veranderingen een paar dagen later, dus ik heb gehad Vbet draait weer normaal voor een week nu te keren. Ik controleerde mijn landing pages en pageviews en is geen significante daling van de activiteit te zien voor de Vbet-generated content. Dingen lijken normaal hier, maar ik zal toezien op de stats en als ik zie de pagina's Vbet een val ik hier post.

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door norku View Post
    Bedankt voor de nieuwe info chaps. Ik heb mijn vertaalde pagina's geblokkeerd op 30 maart en vervolgens besloten om de veranderingen een paar dagen later, dus ik heb gehad Vbet draait weer normaal voor een week nu te keren. Ik controleerde mijn landing pages en pageviews en is geen significante daling van de activiteit te zien voor de Vbet-generated content. Dingen lijken normaal hier, maar ik zal toezien op de stats en als ik zie de pagina's Vbet een val ik hier post.
    zijn niet de activiteit (dwz pagina's) die je moet kijken, zijn de landingspagina's, dat wil zeggen verkeer dat google te sturen naar die pagina's.

de activiteit is perfect, de VBET plugin perfect is, is het probleem google niet sturen verkeer naar de pagina's, het maakt (dat is een groot deel van de waarde van de plugin voor mij)

Senior Member

Zoals ik al zei, ik controleerde de landingspagina's en ik zie geen significant verschil. Mine is een klein forum en ik heb alleen maar gebruik gemaakt van vbet een paar weken, maar mijn resultaten zijn niet tonen een druppel op dit moment.

Edit: Ik kan hier niet uploaden foto's, maar ik ben op zoek naar de grafiek hier (gefilterd als die van jou is) en het toont een gestage klim. Misschien Ik zie de druppel op de volgende update, maar zeker ook voor nu zie ik geen probs.
    Laatst bewerkt door norku; 08-04-11 in 17:56.

mate - Im een grote fan van uw plugin, en ik heb gemaakt het geval is met google dat het niet automatisch te vertalen spam.

Dat gezegd hebbende - Neem een kijkje op mijn blog post.

De VBET auto vertaalde pagina's zijn opgestart uit de index buddy.

Mijn suggestie: Gebruik een andere API of op zijn minst de optie te geven. Er is geen manier dat Google kan detecteren dat pagina's worden automatisch vertaald indien de vertaling goed genoeg.

Bepaalde talen zoals Spaans werk heel goed, sommige dont.
    Net zoals ik schreef ik al gelezen uw blog
    Code:
    site:http://seoforums.org/de/
    Dus die zijn niet opgestart uit de index, of misschien begrijp ik niet wat bedoel je ...

de pagina's zijn nog steeds geïndexeerd, maar ze lijken niet voor zoekopdrachten.
    Dat is niet waar. Ik stuur deze query naar Google:
    Code:
    wenn ich tat Blog-Posting zu diesem Zeitpunkt eine Sache in meinem Kopf kommen. Was ist Haupt-Unterschied zwischen Autoblog und spamblog
    Het resultaat is slechts een en het is uw website op pagina vertaald door vBET.

Haar 100% NIET een tijdelijke GA probleem, En de niet vertaald (dwz normaal) pagina's zijn niet verloren geen zoekvolume.

(Bijna) 100% van het zoekvolume naar de VBET pagina's is gestopt.

Begrijp me niet verkeerd - Im 100% aan uw kant hier, het probleem is, google is het niet.

Dat is de reden waarom we gecontroleerd doet het waar is dat uw vertaalde pagina's worden verwijderd uit de index. En nu hebben we gecontroleerd wordt is het niet mogelijk om die te bereiken door te zoeken. En in de stand van zaken resultaten goed zijn - betekent dit dat uw pagina's worden geïndexeerd en zijn bereikbaar door te zoeken.

Let op: als uw verkeer van de vertaalde pagina's is lager dan voordat het kon goed zijn om uw posities te vergelijken Google-index, wat erg belangrijk is voor het verkeer vanaf zoekopdrachten. Misschien omdat van Google tot enkele van uw pagina's wend naar beneden in de index. Het kan tijdelijk of voor langere. Moeilijk te zeggen.

Ook - ik zeg niet dat het VBET plugin is in gebreke of gebroken - het werkt nog steeds erg goed en is een geweldige plugin. Google hebben echter aangekondigd dat zij deze pagina's behandelen als automatisch gegenereerde, en als zodanig niet sturen geen zoekvolume.

Ik zal u op en mijn blog in een paar dagen tijd.
    Bedankt voor opmerking. Natuurlijk hebben we ook om te controleren of dergelijke informatie te analyseren doet is het vBET schuld is of niet. Dit is tot grote product te garanderen voor onze gebruikers en als een van onze gebruikers wij hopen dat u blij bent dat we het serieus behandelen en controleren alles ook van kant van vBET mogelijke bugs.

Wij zullen wachten op uw update.

Enkele referenties voor u: Im een professioneel SEO, zijn voor 6 jaar, ik spreek regelmatig op conferenties - Ik ben niet iemand die in gesprek is met "half kennisvormen 'of een verkeerd begrip van de manier waarop Google werkt.
    Wij hebben nooit raden dat u niet weet wat je over schrijft. En echt spijt als je nam een dergelijke indruk. Houdt u er rekening mee dat dit geen prive-gesprek, maar het openbaar bestuur, zodat we MOETEN alle cruciale informatie bevatten, zelfs als we denken dat je kent over dit, want het is ook voor de gehele onze samenleving. Dus als je ziet wat voor de hand liggende informatie voor u, het is alleen maar omdat we de zorg over al onze gebruikers om meer dit onderwerp te begrijpen Hopen dat het OK is voor u - als u niet kunnen om prive-gesprek wisselen met onze medewerkers

Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •