Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 3 van 3 FirstEerste 123
Resultaten 21 naar 25 van 25

Onderwerp: Auto vertaalde pagina's vs google inhoudsrichtlijnen

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door MOGmartin View Post
    Hier is de bijgewerkte verkeersinformatie stats.

@ Hilinebuilders hier is de bijgewerkte grafiek. Ook gezien het dezelfde ... on Twitpic3

FYI: Ik heb ook websites aangedreven door wp-robot in wordpress dat de google translate API te gebruiken. Ze hebben ook hit op hetzelfde moment en verloor 100% van het verkeer.
    Soort domme vraag - waar u kunt deze filters zetten in Google Analytics? Ik maakte snel te controleren en vond het niet - je weet waar, dus ik zou om een veilige enige tijd als voor het kijken

We zijn op en het controleren van het. Het lijkt de individuele - sommige forums zien dergelijke tendens andere niet. Op dit moment zijn we niet in staat om te bepalen wat de reden. Just in case voor enyone die een dergelijk probleem - moet u ervoor zorgen dat u niet alle vertaalde pagina's te blokkeren in robots.txt

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Soort domme vraag - waar u kunt deze filters zetten in Google Analytics?
    geen probs Michal,

zijn: INHOUD -> Belangrijkste bestemmingspagina's
    FILTER: Pagina's met deze string:

Geactualiseerd beeld met recente statistieken, en je kunt zien in de linker kolom waar het rapport is:

Twitpic - Deel foto's en video's op Twitter

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Zorg ervoor dat u niet alle vertaalde pagina's te blokkeren in robots.txt
    FYI - Ik heb niet blokkeren het verkeer in een of andere manier

JUST TO STAAT RE:
    Ik geloof niet dat het vbet plugin is gebroken. Het doet nog steeds precies wat zijn geadverteerd als - mensen kunnen nog steeds gebruik van de vertaalde pagina's 100%.

Het enige probleem is dat Google zijn gestopt met het verzenden van verkeer naar deze vertaalde pagina's. Zoals de verdomd moeilijk om footprint een vertaalde pagina als het een goede vertaling, stelde ik voor dat je de yahoo te vertalen API te nemen.

Ik durf te wedden dat deze goed geld maakt het veel moeilijker voor google om uit te filteren van de index.

JUST TO STAAT RE ook:
    Ik ben NIET ZEGGEN DEZE PAGINA'S ZIJN DE geïndexeerd .... Ze zijn gewoon niet terug in de zoekresultaten wanneer ze gebruikt worden.

Senior Member

Bedankt voor het verstrekken van inzicht MOGmartin. Ik zie een daling van de vBET vertaalde pagina's als goed, maar het is lang niet zo dramatisch als de jouwe. Het verschil is ongeveer 25% van de vorige week. (26 maart-01 april vs 2 april-8 april)

Quote Oorspronkelijk geplaatst door ivan View Post
    Ik zal u gedetailleerde informatie via PM in de volgende dagen plaatsvindt ...

Kijk dit artikel:
    technospot.net / blogs / strategie-remove-machine-vertaald-page-googles-index /
    Op dit moment zien we niet uw licentie - ASAP gelieve PM licentie details. Als u geen licentie, dan hoef je je niet hebt betaald vBET versie. Stuur licentie-informatie.

Over de link - is het weer aanbeveling om zwakke automatische vertalingen, die niet begrepen kan worden door menselijke uit te schakelen.
    We raden u aan niet toestaan automatische vertalingen te krijgen geïndexeerd. Geautomatiseerde vertalingen niet altijd zinvol en zij zou kunnen worden gezien als spam. Belangrijker is dat de punt van het maken van een meertalige website is om een groter publiek te bereiken door het verstrekken van waardevolle inhoud in verschillende talen. Als uw gebruikers kunnen niet begrijpen een geautomatiseerde vertaling of als het voelt kunstmatig aan hen, moet je je afvragen of je echt wil dit soort content voor te leggen.
    Google vertalingen zijn erg goed en voor mensen leesbare, dus er is geen probleem met deze. Dus wat duidelijk te maken - zij beveelt uit te schakelen om ALLEEN vertalingen die niet begrepen kan worden door menselijke. We bieden ondersteuning voor mensen schrijven in verschillende talen en vertalingen zijn echt goed. Dus dit is NIET over Google vertalingen die door vBET.

Ik denk dat in paniek en zonder uitvoerige behandeling van Google verklaringen die wij hier hebben veel misverstanden. Dus om duidelijk te maken:
    1. Vertalingen zijn OK voor Google
    2. Google houden niet van zwakke automatische vertalingen die niet leesbare
    3. Na zelfs zwakke automatische vertalingen is niet verboden, maar alleen niet aan te raden
    4. Hoogwaardige automatische vertalingen zijn OK voor Google
    5. vBET biedt Google vertalingen die zeer goede kwaliteit hebben en voor mensen leesbare
    Laatst bewerkt door vBET; 17-04-11 in 19:29.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door MOGmartin View Post
    geen probs Michal,

zijn: INHOUD -> Belangrijkste bestemmingspagina's
    FILTER: Pagina's met deze string:

...

JUST TO STAAT RE ook:
    Ik ben NIET ZEGGEN DEZE PAGINA'S ZIJN DE geïndexeerd .... Ze zijn gewoon niet terug in de zoekresultaten wanneer ze gebruikt worden.
    Bedankt Ik zal spelen met hem en controleer sommige van onze forums.

Over re staat - als ik je laten zien hier http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7908 Google geeft uw pagina in de zoekresultaten. Ik denk dat je kunt zoeken naar minder inschrijvingen als gevolg van wijzigingen in de index positie, maar definitief uw pagina's zijn nog steeds in de index en zijn terug in de zoekresultaten.

Wij zullen een aantal eigen onderzoek - ook genieten van je toekomstige ingang als je iets meer over de situatie van uw forum in Google index.

Pagina 3 van 3 FirstEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •