Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 15

Onderwerp: Geavanceerd zoeken geeft geen resultaten

Senior Member

Default Geavanceerd zoeken geeft geen resultaten

Ik heb zojuist gemerkt dat als ik inlog in op een test account, die de Duitse in de gebruiker cp (forum standaard taal is Engels) die ik krijg geen geavanceerde zoekresultaten terug voor een aantal termen die inderdaad terug te keren resultaten in de standaardtaal is. Ik gok dat dit zou kunnen gebeuren ook in andere talen.

Dit gebeurt op mijn eigen account ook. Ik heb gebruik gemaakt van geavanceerde zoeken om te zoeken naar een woord (Bannführer) en kreeg resultaten met behulp van het forum standaard taal van het Engels. Ik heb toen overgestapt van de taal naar Duits (door te klikken op de vlag onder mijn navbar), uitgevoerd dezelfde zoekopdracht en kreeg geen resultaten voor hetzelfde woord. Het even welke ideeën?
    Laatst bewerkt door norku; 22-03-11 in 10:50.

Senior Member

Gewoon om het scenario te nemen uit de vergelijking ging ik naar mijn Usercp en veranderde mijn standaard taal naar het Duits, de uitgevoerde dezelfde geavanceerde zoek-en nogmaals, ik kreeg geen zoekresultaten. Niet goed als vreemde taal sprekers niet kunnen zoeken in hun eigen taal natuurlijk.

Edit: net geprobeerd een paar van de andere talen en hoewel de woorden die ik voer in het zoekveld zichtbaar zijn wanneer de vreemde taal spreker is het lezen van het forum zijn ze niet terug in de geavanceerde zoekresultaat.
    Laatst bewerkt door norku; 22-03-11 in 10:59.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Ik was op uw site. In mijn gebruikersgegevens heb ik languege - Pools.
    Ik gebruikte uw geavanceerde zoekopdracht te woord zoeken - "forum". En ik hebben een volledige site van de resultaten.

Kunt u uitleggen het beter?

Senior Member

Sommige termen werken zoals je zegt, maar naar het Duits en probeer Bannführer en Stammführer bijvoorbeeld. Geen resultaten. Schakel over naar Noorse en zoeken naar brons. Geen resultaat, hoewel ik een discussie met dat woord in de titel hebben als ik het forum te bekijken in het Noors ...?
    Laatst bewerkt door norku; 22-03-11 in 11:42.

Je hebt gelijk!
    Ik kan reproduceren op mijn test forum dus ik zal dit verhuizen naar bug sectie.

Er is waarschijnlijk probleem met de codering - ik zal controleren en vast te stellen op mijn test forum.
    Bedankt

Senior Member

Bedankt Kamil.

nog steeds mee bezig

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Gecorrigeerd en zullen worden opgenomen in de volgende release. Houdt u er rekening mee dat op dit moment alleen wij vereiste gegevens (er was encoding issue) testen op draad zoek veranderd. Als u het niet werkt voor extra filters meldt het aan ons.

Snelle oplossing - op dit moment kunt u het probleem te verhelpen door het toevoegen van nieuwe plugin:
    - Ga naar Admin CP -> Plugins & Producten -> Plugin Manager -> Voeg nieuwe plugin
    - Set:
    • Product = vB Enterprise Vertaler
    • Hook Locatie = search_process_start
    • Title = juiste zoekcriteria voor vertaalde pagina's
    • Uitvoering Bestel = 5
    • Plugin PHP Code:
      Code:
      if ($_REQUEST['language'] && vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset') != 'utf-8') {
      $vbulletin->GPC['query'] =& vbet_encodeToSafeUTF8($vbulletin->GPC['query']);			  		
      }
    • Plugin is Actief = Ja

- Opslaan en controleren werkt het

In geval zult u geen extra problemen te vinden in dit gebied kunt u schrijven zullen we de kwestie vervolgens opnieuw opent. Op onze test-forum is het goed werkt

Senior Member

Hi,

Net testte de plugin en helaas is het niet werkt. Hier is een voorbeeld:

Als ik switch naar het Frans, bijvoorbeeld, en voer "Jeunesses Hitlériennes" in een van beide zoeken of uitgebreid zoeken krijg ik geen resultaten. Echter, als ik voer "Hitler Jeugd" Vervolgens heb ik een lijst van resultaat voor "Jeunesses Hitlériennes" '. Dit gebeurt ongeacht of je plugin actief is of niet. Dit is duidelijk niet de manier waarop een Franse gebruiker normaal zou zoeken. Hij wil om te zoeken in zijn eigen taal natuurlijk en wil om resultaten terug in die taal te zien.
    Laatst bewerkt door norku; 06-05-11 in 10:46.

hello,

Ik was op uw site en getest. alles werkt goed. als u probeert uw zin zoeken door niet vertaald geavanceerd zoeken - geen resultaten ook.

Ik heb geprobeerd om een vondst Führerschnur woord op alle talen op uw site en ik had een resultaat voor alle talen, is zo probleem opgelost.

kunt u deze uitschakelen vBET en probeer je zin vinden opnieuw - nog steeds geen resultaat, dus dit is niet vBET bug.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •