Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 9 van 9

Onderwerp: Geheugen problemen

Senior Member

Default Geheugen problemen

Ik krijg de volgende fouten bij het klikken op 'Likes ontvangen' van de vBSEO en 'Likes Gegeven' knoppen op het gebruikersprofiel pagina:

PHP Code:
    Fatal errorAllowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 200593 bytesin /home/xxxx/public_html/forum/includes/functions.php on line 6862

Fatal error
    Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytesin /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4430) : eval()'d code on line 458 
    Zoals ik al zei, dit is ontstaan na het installeren van Vbet maar ik denk dat ik ga wat coaching hier nodig omdat de cijfers niet passen bij de symptomen.

Geheugen info:

Van phpinfo: memory_limit Local - 128 MB Master - 128 MB

Uit php.ini:
    PHP Code:
    Suhosin Settings.

suhosin.post.max_vars 2048

suhosin
    .request.max_vars 2048

suhosin
    .cookie.encrypt Off

suhosin
    .memory_limit 32M

suhosin
    .session.encrypt Off 
    VBulletin: PHP Memory Limit 32M

Server geheugen in gebruik op het moment: 25,00% (262.136 van de 1.048.576)

De foutmeldingen zijn te suggereren dat ik nodig naar het geheugen te verhogen maar ik heb geen andere symptomen van te weinig geheugen te zien tijdens het gebruik van het forum en ik had geen verslagen van mijn leden. Ik neem echter dat zij ook de "Likes" fatale fout zijn te zien.

Hebben jullie tegenkomen problemen als dit tijdens het gebruik van Vbet? Ik zou dankbaar zijn voor alle tips over wat te proberen.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hello,
    Ok ik zal testen het op mijn test forum. U kunt gewoon proberen, dat vBET deze kwestie te maken - net uit te schakelen vBET en probeer het opnieuw doen - Als het probleem stil bestaan en vBET is uitgeschakeld - dit is niet vBET probleem. Als het probleem zal verdwijnen - dit is vBET probleem en we zullen herstellen.

Ten tweede - je kan de limiet van memory_limit in php.ini tot 64 MB en start de server. (Gelieve net gelezen over dit onderwerp in google).
    met vBET je hebt 52 meer inhoud en 52 meer gebruikers op het forum (als je alle talen ingeschakeld) - kosten van de server geheugen. We zijn nog steeds workin te maken vBET efficiënter (nieuwe release-zeer binnenkort).
    Hier heb je een lijst van hinst:http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Bedankt
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 15-03-11 in 18:41.

Senior Member

Ik zal wachten om te horen wat u ontdekt op uw test-site voordat ik het geheugen instelling in php.ini.

Senior Member

Ik bewerkte mijn php.ini en verhoogde het geheugen te beperken tot 64M en vervolgens weer gestart, maar Apache vBulletin lijkt te negeren dat de instelling en is nog steeds klagen dat er onvoldoende geheugen bestaat (dezelfde fouten als ik gepost in post 1).
    Laatst bewerkt door norku; 16-03-11 in 00:22.

Senior Member

Hi,

Was je in staat om de fout te herhalen? Ik kan niet begrijpen waarom vBulletin AdminCP toont een 32M geheugen beperken wanneer php.ini 64M is.

nee, ik kan het niet reproduceren op mijn test forum (Ik klikte op houdt knoppen op gebruikerspagina).
    Hebt u opnieuw uw server na te veranderen in php.ini?
    Vraag dan naar dat uw provider

Senior Member

Ja, ik herstart Apache na wijziging van php.ini, maar het had geen effect. Heel vreemd. Ik controleerde mijn algemene gebruik van het geheugen en het was ver onder de 32M toch zo vreemd dat ik deze geheugenfouten krijgt. Ik heb vroeg mijn gastheer te kijken in deze.

Senior Member

Opgelost. Ik had een onvolledige php.ini in de root. Alles is nu correct werkt.

ok voor deze bevestiging opgelost

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •