Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Hukommelse spørgsmål

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Default Hukommelse spørgsmål

Jeg får følgende fejl, når du klikker på Vbseo "Likes modtaget 'og' Likes Da 'knapper på brugerens profil side:

PHP Code:
    Fatal errorAllowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 200593 bytesin /home/xxxx/public_html/forum/includes/functions.php on line 6862

Fatal error
    Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytesin /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4430) : eval()'d code on line 458 
    Som jeg siger, det startede sker efter installation Vbet men jeg tror jeg vil få brug for nogle coaching her, fordi tallene ikke passer symptomerne.

Hukommelse info:

Fra phpinfo: memory_limit Lokale - 128M Master - 128M

Fra php.ini:
    PHP Code:
    Suhosin Settings.

suhosin.post.max_vars 2048

suhosin
    .request.max_vars 2048

suhosin
    .cookie.encrypt Off

suhosin
    .memory_limit 32M

suhosin
    .session.encrypt Off 
    VBulletin: PHP Memory Limit 32M

Server Hukommelse i brug i øjeblikket: 25,00% (262.136 af 1.048.576)

De fejlmeddelelser tyder på, at jeg har brug for at øge hukommelsen, men jeg kan ikke se nogen andre symptomer på utilstrækkelig hukommelse, mens du bruger forummet, og jeg har ikke haft nogen rapporter fra mine medlemmer. Jeg formoder dog, at de også vil være at se den "Likes" fatal fejl.

Har du fyre stødt på nogen problemer som dette, mens De anvender Vbet? Jeg ville være taknemmelig for tips om hvad vi skal prøve.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,
    Ok jeg vil teste det på min test-forum. Du kan blot forsøge, at vBET at gøre dette spørgsmål - bare deaktivere vBET og forsøge at gøre det igen - Hvis problemet stil eksisterer og vBET er deaktiveret - dette er ikke vBET spørgsmål. Hvis problemet vil forsvinde - det er vBET spørgsmål, og vi vil ordne det.

For det andet - du kan øge grænsen for memory_limit i php.ini til 64 MB og genstarte din server. (Du bare læse om dette spørgsmål i Google).
    med vBET du har 52 mere indhold og 52 flere brugere på forummet (hvis du har alle sprog aktiveret) - udgifter til server-hukommelse. Vi er stadig Workin at gøre vBET mere effektive (nye Slip meget snart).
    Her har du en liste over hinst:http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Thanks
    Senest redigeret af kamilkurczak; 15-03-1118:41.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Jeg vil vente med at høre, hvad du finder på din test websted, før jeg op i hukommelsen indstillingen i php.ini.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Jeg har redigeret mine php.ini og øget hukommelse grænse for 64M og derefter genstartet Apache, men vBulletin synes at være at ignorere, at indstillingen og er stadig klager over, at utilstrækkelig hukommelse eksisterer (samme fejl som jeg udstationeret i post 1).
    Senest redigeret af norku; 16-03-1100:22.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Hej,

Var du i stand til at gentage den fejl? Jeg kan ikke forstå, hvorfor vBulletin AdminCP viser en 32M hukommelse grænse, når php.ini har 64M.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

nej, jeg kan ikke gengive det på min test-forum (Jeg klikkede på lide knapper på brugerens side).
    Har du genstarter din server efter ændring i php.ini?
    Spørg om, at din host udbyder

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Ja, jeg genstartet Apache efter ændring af php.ini, men det havde ingen effekt. Meget mærkeligt. Jeg tjekkede min generelle brug af hukommelse, og det var et godt stykke under 32M alligevel så meget underligt, at jeg får disse memory fejl. Jeg har bedt min vært at undersøge dette.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Løst. Jeg havde et ufuldstændigt php.ini i roden. Alt fungerer korrekt nu.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

ok for denne bekræftelse løst

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •