Jeg får følgende fejl, når du klikker på Vbseo "Likes modtaget 'og' Likes Da 'knapper på brugerens profil side:
PHP Code:
Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 200593 bytes) in /home/xxxx/public_html/forum/includes/functions.php on line 6862
Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytes) in /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4430) : eval()'d code on line 458
Som jeg siger, det startede sker efter installation Vbet men jeg tror jeg vil få brug for nogle coaching her, fordi tallene ikke passer symptomerne.
Hukommelse info:
Fra phpinfo: memory_limit Lokale - 128M Master - 128M
Fra php.ini:
PHP Code:
; Suhosin Settings.
suhosin.post.max_vars = 2048
suhosin.request.max_vars = 2048
suhosin.cookie.encrypt = Off
suhosin.memory_limit = 32M
suhosin.session.encrypt = Off
VBulletin: PHP Memory Limit 32M
Server Hukommelse i brug i øjeblikket: 25,00% (262.136 af 1.048.576)
De fejlmeddelelser tyder på, at jeg har brug for at øge hukommelsen, men jeg kan ikke se nogen andre symptomer på utilstrækkelig hukommelse, mens du bruger forummet, og jeg har ikke haft nogen rapporter fra mine medlemmer. Jeg formoder dog, at de også vil være at se den "Likes" fatal fejl.
Har du fyre stødt på nogen problemer som dette, mens De anvender Vbet? Jeg ville være taknemmelig for tips om hvad vi skal prøve.