Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 24

Onderwerp: Google heeft verwijderd alle geïndexeerde pagina's vertaald

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post

Default Google heeft verwijderd alle geïndexeerde pagina's vertaald

Hi,
    Google heeft verwijderd uit de index alle vertaalde URL:

PHP Code:
    site:www.egiptoforo.com/forums/pt

site
    :www.egiptoforo.com/forums/en 

etc. ..

Ik heb iemand gevonden hier in het forum die het zelfde probleem, maar te wijten aan een MySQL fout had. Ik weet niet wat er gebeurt in mijn forum.
    Ik veranderde niet de robots.txt ... ik toevallig vandaag. Ik had geïndexeerd bijvoorbeeld: 47.000 url in het Hebreeuws, 20.000 in het Frans, enz. ...

Please help

Bedankt
    Laatst bewerkt door pepito69; 03-03-11 in 23:57.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Heeft u een e-mail van Google of mysql fouten in log file? schrijf alle informatie.

Nee ik niet recived een e-mail van Google en er zijn geen mysql fouten in mijn log.
    Het was gisteren, en ik heb niet aan niets.

als ik weet, kan de pagina's geindexeerd in een map verwijderd als de pagina's kan niet worden geopend door Google voor lange tijd (dwz 24 uur of meer)

uit mijn ervaring, heb ik ongeveer 4.000 pagina's in een map domain.com / d / gebruik van andere mod (geen verband met vbet), maar omdat die mod zijn gebroken voor enkele dagen, nadat ik check weer in google site: domain.com / d / alle geïndexeerde pagina's zijn verdwenen

proberen om links te krijgen van andere sites naar uw elk vertaald forumindex ook, dat wil zeggen: je links van andere sites naar egiptoforo.com / forums / pt / en egiptoforo.com / forums / nl /

Ik denk dat het probleem niet in vbet, maar in het forum / site / server

Controleer alle ding, te controleren Google Webmaster Tools https://www.google.com/webmasters/tools/

als ik weet, kan de pagina's geindexeerd in een map verwijderd als de pagina's kan niet worden geopend door Google voor lange tijd (dwz 24 uur of meer)
    Dit is niet het geval is.

Ik had veel van de externe links en een heleboel pagina's.

In webmaster tools heb ik de klassieke problemen in vbet: Lage respons en dubbele metatags en tittels. Niets nieuws ....

Ik denk in de mod uit te schakelen en het was belangrijk voor mij. maar ik denk dat google niet automatisch content zoals zoals ze zeggen in webmaster gids. Google beweegt zich tegen die naar mijn mening. Hopen dat verkeerd, want Vbet, zou een prachtige mod te worden ondanks dat het bekende problemen en beperkingen.
    Kijk, ik had duizende URL geïndexeerd in vertaalde versies en nu ook niets!
    Laatst bewerkt door pepito69; 04-03-11 in 13:23.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door pepito69 View Post
    Dit is niet het geval is.

Ik had veel van de externe links en een heleboel pagina's.

In webmaster tools heb ik de klassieke problemen in vbet: Lage respons en dubbele metatags en tittels. Niets nieuws ....

Ik denk in de mod uit te schakelen en het was belangrijk voor mij. maar ik denk dat google niet automatisch content zoals zoals ze zeggen in webmaster gids. Google beweegt zich tegen die naar mijn mening. Hopen dat verkeerd, want Vbet, zou een prachtige mod te worden ondanks dat het bekende problemen en beperkingen.
    we kunnen wachten en zien, of er andere leden dat het gebruik van vbet ook hetzelfde probleem te krijgen, ik zie heel veel mensen met behulp van speciaal vbet de gratis versie, omdat de draden standpunten in dit support forum heel veel, en van vb.org Geïnstalleerd informatie

als de automatische pagina's zijn van goede kwaliteit, ik denk dat niet veel geïndexeerde pagina's worden verminderd

en het is beter als er sprake is handmatig te vertalen functie ook, het vergroten van de kwaliteit te vertalen, zoals ik gevraagd hier, Dus het is net als Wikipedia, het artikel is hetzelfde alleen vertaald handleiding om een andere taal door het lid

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Controleer uw e-mail of log-bestand en u een aantal mysql fouten of iets dergelijks.
    Do yu hebben een robots.txt-bestand? kunt u plakt een volledige inhoud van dit bestand?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door pepito69 View Post
    maar ik denk dat google niet automatisch content zoals zoals ze zeggen in webmaster gids. Google beweegt zich tegen die naar mijn mening. Hopen dat verkeerd, want Vbet, zou een prachtige mod te worden ondanks dat het bekende problemen en beperkingen.
    Laat ons weten waar in Webmaster Tools is geschreven dat Google houdt niet vertaald sites? ... Ook hier is de inhoud niet automatisch - vertaling is automatisch - de inhoud is authentiek vanaf uw vragen geschreven door de zeer gebruikers.
    Google is niet tegen vertaald context - het bewijs is veel forums gebruik vBET en wordt geïndexeerd. U kunt gewoon controleren in het voorbeeld op onze site. Als Google was er tegen dan zouden we niet worden geïndexeerd. Zelfs deze zeer draad, die nieuw is, is al geïndexeerd in andere talen (Ik checkte voor de Poolse) wat makkelijk bewijzen dat Google vertaalde pagina's indexeren.

Dus dit is uw probleem niet algemeen is.

Op dit moment vBET werkt niet op je forum - zodat we niet in staat om te werken aan uw probleem of geef je een andere hint dat - gelieve te zetten vBET. Wat was de reden van uw probleem, door het uitschakelen van vBET je maakte het permanent. Je zult nooit geïndexeerd vertaalde pagina's als je niet vertaalde pagina's op uw forum. Zoals ik al schreef - we nu niet weten wat de reden was. Het kan zelfs iets tijdelijks op Google kant wat terug kon krijgen als het was, zonder enige veranderingen. Misschien ... Nu is het niet het probleem meer - nu heb je geen vBET dus op dit moment is het normale zaak dat je niet vertaalde pagina's hebben geïndexeerd - omdat je nu niet vertaalde pagina's. Neem eerste afslag vBET op.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ik ben het controleren van de draad vanaf het begin het zo erg is fomething was al geschreven. Ik controleerde uw robots.txt en ik zag er wird inhoud, zoals:
    Disallow: / forums / pt / * mode
    Zoals ik weet dat robots.txt niet wildcards als * ondersteuning - dit zou het deel van het probleem. Het mag niet, want het moet die links zeggen, met exacte URL begin: / Forums / pt / * mode mag niet worden geïndexeerd, maar misschien verandert er iets in Google robots en nu zijn ze voert u geen koppelingen beginnen met: / Forums / pt / (In bijvoorbeeld omdat * tekens zijn niet toegestaan en URL-lezen stopt bij dit bord geeft u niet toegestaan voor het indexeren van al uw vertaalde pagina's). Dat zou een verklaring van uw situatie zijn, omdat ik zie de regels zoals die voor al uw talen.

Opnieuw moet hier niet de reden, maar andere manier moet je niet * tekens te gebruiken in verbieden regels, dus misschien heeft het iets gemeen met je probleem. Verwijder / commentaar van deze regels.

Lees ook wat webmaster tools is dat je vertelt over link die werd geblokkeerd door robots.txt. Natuurlijk nu - omdat je vBET uitgeschakeld - kunnen we verkeerd webmaster tools te analyseren, omdat vertaald koppelingen niet aanwezig meer op uw forum. Dus nogmaals - eerste afslag op vBET, na dat op dit moment moeten we wachten, omdat de webmaster tools geen feitelijke gegevens laten zien - historische (en nooit weet wanneer deze wordt bijgewerkt). Dus eerste beurt vBET. Dan, als in de twee weken verandert er niets zal onderzocht worden is nog veel meer. Het zou gemakkelijker zijn als vBET zou zijn de hele tijd aanstaat nu, zullen we extra ding - Google reactietijd ...
    Laatst bewerkt door vBET; 06-03-11 in 22:56.

U kunt hier kijken het:
    http://www.egiptoforo.com/robots.txt

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •