Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 3 van 3 FirstEerste 123
Resultaten 21 naar 24 van 24

Onderwerp: Google heeft verwijderd alle geïndexeerde pagina's vertaald

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door pepito69 View Post
    Ik verwijderd vbet mod, zal elke regel relationed aan vbet te verwijderen, wacht 4 dagen en opnieuw installeren vanaf nul.
    Slecht idee. Je fysiek maakt vertaald links niet werken en niet-bestaand op uw forum. URL's die niet bestaat, kan niet worden geïndexeerd.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door pepito69 View Post
    Makkelijk, typ in google zoeken site:www.yourdomain.com / forums / it

De veranderingen in het aantal links geïndexeerd door Google is het gevolg van waarschijnlijk verschillende Google-servers, zijn ze niet indexeren van het hetzelfde aantal URL, en er zijn meer dan 50 servers.

elke keer dat je:
    site:www.yourdomain.com
    Het verbindt een enkele Google-server.
    Houd er rekening mee dat:
    1. Net zoals je zei dat Google heeft veel van de servers op de hele de wereld en die hebben om periodiek te herverdelen van gegevens tussen de anderen. Dat is waarom sommige pagina's kunnen al gezien worden geïndexeerd op een continent, maar nog niet op andere.
    2. Houd er rekening mee dat Google APROXIMATE aantal resultaten wat betekent dat laat zien:
    a) het is niet reëel getal
    b) aantal van de resultaten kan veranderen, zelfs als werkelijke aantal geïndexeerde pagina's niet
    c) het aantal resultaten kan nog steeds hetzelfde, zelfs als het aantal geïndexeerde pagina's veranderd
    d) Google maakt gebruik van heuristische algoritmes niet, dus de resultaten zijn echt niet deterministisch - waarschijnlijk zul je dit niet zien op de top resultaten, als gevolg van caches en zo, maar als het zichtbaar kunnen zijn bij het op om echt te lage resultaten
    e) magie kan gebeuren

Serieus - lees mijn meerdere laatste berichten in deze thread - ik hoop dat het kan helpen

Ik keek voor de wildcards in robots.txt (aangezien volgens mijn voorkennis het moet niet in de robots.txt) en vond dit artikel dat zegt dat het werk moet:
    Code:
    http://seogadget.co.uk/wildcards-in-robots-txt/
    Toch vond ik heel interessant auteurs zin:
    Sommige SEO's het niet eens met het gebruik van wildcards, of op zijn minst zij zien het als een beetje riskant of ver van beste praktijken.
    Ik zal wat meer onderzoek op dit gebied.

Bewerkt.
    Hier vond ik meer over wildcard in robots.txt:
    Code:
    http://tools.seobook.com/robots-txt/
    - Volgens informatie er Google en Yahoo staat het gebruik wildcards.

Still - moet u ervoor zorgen dat u niet al uw vertaalde inhoud door een aantal van wildcard regel te blokkeren. Gebruik webmaster tools om vast te stellen (eerst vBET weer te lopen). Als schreef auteur van laatste genoemde artikel:
    Overweeg gerelateerde URLs als u gebruik maakt Robots.txt wildcards: Ik heb per ongeluk kost me meer dan $ 10.000 in de winst met een robots.txt-error!
    Laatst bewerkt door vBET; 07-03-11 in 00:08.

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Slecht idee. Je fysiek maakt vertaald links niet werken en niet-bestaand op uw forum. URL's die niet bestaat, kan niet worden geïndexeerd.
    Ik heb vertel hem vooraf zijn robot.txt te vereenvoudigen - Ik ben geen expert, maar
    Ik dacht dat recht uit de vleermuis om zo'n gek robots.txt niet
    maken, daar. een robot.txt moet derhalve eenvoudig, geen overkill ....

Ik denk dat ik ook gezegd tegen hem dat het niet een goed idee was ofwel
    Verwijder de mod want dat zou het probleem niet oplossen, want wat
    gebeurt er als het begint weer opnieuw, doet hij dan overwegen te verwijderen
    de mod eens, omdat hij niet op te lossen dit de eerste keer, is het
    gewoon niet maken, omdat alleen voor de mod un-installeren zonder het oplossen van het probleem.

Pagina 3 van 3 FirstEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •