Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 24

Onderwerp: niet in staat om taal te veranderen in forum en draad

Banned

toegezonden informatie.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Dank. Ik zal beginnen te werken op uw server.

Ook kunt u proberen om een SEO links (zonder vBSEO) te gebruiken.
    ga dan naar admincp-> vBET-> hoofd-en set optie:
    Vertaling koppelingen soort naar Maak URL's SEO koppeling Volgens consensus (dwz '/ nl / adres ")

na dat je moet toevoegen aan je htaccess bestand in de map forums deze regels.:
    Code:
    #RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
    #If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]

Hallo,

Gelieve probeer het nu - nu werkt. Kunt u bevestigen dat?
    Ten tweede - dit probleem kan specifieke alleen voor deze test forum. Op de belangrijkste forum moet dit werkt perfect.

Banned

ziet er prima uit nu.

thanks.

zal het binnenkort verhuizen naar mijn leven forum.

geprobeerd het gebruik van de SEO, maar kreeg ik een 404 error:
    Niet gevonden

De gevraagde URL / testvb / forums / pt / forum.php is niet gevonden op deze server.

Daarnaast werd een 404 Not Found fout opgetreden terwijl het proberen om een ErrorDocument te gebruiken om het verzoek af te handelen.

Banned

net setup in mijn leven forum, ook met hetzelfde probleem. wat was gewijzigd om ze vast te stellen in mijn test forum?

Ik heb met een handicap het in mijn leven forum.
    Laatst bewerkt door Schmike; 04-02-11 in 06:22.

Gepensioneerde;)

Ik zal het doorgegeven aan Kamil, wanneer kamil zal worden zullen we over nadenken
    Bedankt

Hallo,

Stuur naar mij door PM je admincp details - Ik zal deze vBET kan alleen voor mij en ik zal het voor je regelen.

dus als u wilt handmatig bewerken, moet u:

1. open en maak een kopie van dit bestand:
    forum root / omvat onder / vbenterprisetranslator_functions_url.php

2. in dit bestand te vinden:
    PHP Code:
    $amp = (THIS_SCRIPT == 'external' || THIS_SCRIPT != 'blog_external') ? '&' '&'
    3. en vervangen door:
    PHP Code:
    $amp = (THIS_SCRIPT == 'external' || THIS_SCRIPT != 'blog_external') ? '&' '&'
    4. Bestand opslaan
    5. test het

Maar dit is niet echte oplossing. Deze voorkomen dat sommige functies op uw site. Dit probleem geldt specifiek op uw forum (ik kan het niet reproduceren op mijn test forum), zodat ik alleen kan het op te lossen op uw server (ik moet admincp details ook).
    Als u wilt, kunt u deze oplossing - het werkt, maar ik zou graag een andere oplossing te controleren op uw server.

Gelieve bevestigen.

Dank.

Banned

die werkt voor mijn leven forum nu.

als je wilt testen een andere resolutie, kunt u het op de test site. thanks.

Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •