inligting gestuur.
inligting gestuur.
Dankie. Ek sal begin werk op jou bediener.
jy kan ook probeer om 'n SEO skakels (sonder vBSEO) te gebruik.
net gaan om te admincp> vBET> hoof-en stel opsie:
Vertaling skakels Type aan Skep URL se SEO skakel Volgens konsensus (dws '/ en / adres')
nadat jy moet aan jou htaccess lêer in forums gids hierdie reëls.
Code:#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links) #If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]
Hallo,
Probeer dit nou - moet werk nou. Kan jy dit bevestig?
Tweedens - hierdie probleem kan wees spesifiek net vir hierdie toets forum. Op die hoof forum hierdie werke nie volkome.
nou 'n lyk boete.
thanks.
sal beweeg dit gou na my lewe forum.
probeer met behulp van die SEO, maar ek het 'n 404-fout:
Nie gevind
The requested URL / testvb / forums / pt / forum.php is nie gevind nie op hierdie bediener.
Daarbenewens, was 'n 404 Not Found fout teëgekom terwyl hy probeer om' n ErrorDocument te gebruik om die versoek te hanteer.
Net opstel in my lewe forum, ook met dieselfde probleem. Wat verander is om dit op te los in my toets forum?
Ek het dit in my lewe forum gestremdes.
Laaste geredigeer deur Schmike; 04-02-11 op 06:22.
Ek sal dit geslaag Kamil, wanneer Kamil sal word, sal ons daaroor dink
Danksy
Hallo,
Stuur asseblief vir my deur PM jou admincp besonderhede - ek sal hierdie vBET in staat stel om net vir my en ek sal dit vir jou.
Dus, as jy wil om dit te handmatig wysig, moet jy:
1. oop en maak 'n afskrif van hierdie lêer:
forum wortel / inlcudes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
2. in hierdie lêer vind:
3. en vervang met:PHP Code:
$amp = (THIS_SCRIPT == 'external' || THIS_SCRIPT != 'blog_external') ? '&' : '&';
4. stoor die lêerPHP Code:
$amp = (THIS_SCRIPT == 'external' || THIS_SCRIPT != 'blog_external') ? '&' : '&';
5. toets
Maar dit is nie ware oplossing. Dit elimineer sommige funksies op jou werf. Hierdie probleem is spesifiek op jou forum (ek kan nie voortplant dit op my toets forum), so ek kan net los dit op jou bediener (Ek moet ook admincp besonderhede).
As jy wil, kan jy hierdie oplossing gebruik - dit werk, maar ek wil graag nog 'n oplossing om seker te maak op jou bediener.
Bevestig asseblief dit.
Dankie.
wat werk nou vir my lewe forum.
As jy enige ander besluit te toets, kan jy dit doen op die toets site. thanks.