Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 24

Onderwerp: niet in staat om taal te veranderen in forum en draad

Banned

Default niet in staat om taal te veranderen in forum en draad

Toen ik de taal te wijzigen van mijn standaard taal naar een andere lanugage in een forum of een draad, wordt de pagina niet vertaald.

de url is niet juist:

forum:
    / Forums / forumdisplay.php? 29-Welcome-to-PredatoryFishKeepers.com&language = de

thread:
    / Forums / showthread.php? 2806-Hello-I-genieten-een-aantal-van-vis&language = hi

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

welke versie van vBET gebruikt u? Plak hier je forum url en ik zal controleren.
    Dank.

Banned

Het is de versie voor vBulletin 4.

url is hier:
    http://www.predatoryfishkeepers.com/testvb/forums/
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 02-02-11 in 10:09.

hello,

Ik was op uw site en ik merk dat alleen op niet vertaald pagina die u deze banden hebben met:
    Code:
    &
    binnen.
    Wanneer u bijvoorbeeld deze url:
    Code:
    http://www.predatoryfishkeepers.com/testvb/forums/showthread.php?2868-For-all-tough-dr%C3%B8ftelser-about&language=da
    heb je een goede links. Je kan het testen.

Ja, als u sommige mods. Schakel alle mods een voor een en probeer de goede verbindingen (zonder en binnen) bericht.

Banned

dat is wat ik te merken. maar er was geen andere mods geïnstalleerd wanneer ik getest. pas sinds kort Ik heb de facebook-functie in vBulletin.

hmm bedankt voor de bevestiging. Ik zal proberen om een oplossing te vinden voor je .. Bedankt voor uw geduld.

Banned

harte welkom.

alleen gebeuren als ik veranderen van mijn standaard taal die is Engels. Ik denk dat het is gewoon een ontbrekende url encoding, omdat "&" in feite "&". niet zeker whats the term voor het in php.

hello,
    Ik kan het niet reproduceren op mijn test forum dus wees naar mij te sturen (door PM) Uw FTP en admincp details en ik zal plaats deze op uw server.
    Dank.

Banned

die zijn de bestanden die je nodig hebt? Uiteindelijk heb ik zal moeten doen op mijn live-forum. misschien kan je me vertellen welk bestand en lijn in de plaats te veranderen?

Ik weet niet waar het probleem nu is. Ik moet een logboek en controleer deze. Zal beter zijn als ik zal het zelf (sneller).

Ik vroeg u over het conflict in uw previost post - je zei dat er geen conflict, dus ik moet om het te controleren op je server.
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 02-02-11 in 12:24.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •