Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Dit forum is gebrekkig

Junior Member

Default Dit forum is gebrekkig

Ik heb gekocht de laatste editie van vBET en hebben een paar problemen. Maar de admins hebben gebruikt zeer strikte voorwaarden posting dus er is gewoon geen manier om een het oplossen van problemen thread post.

1. Ik ben niet toegestaan om URL te gebruiken: s in mijn thread, omdat ik dont hebben 15 berichten. Hoe kan ik een link naar mijn site voor het oplossen van problemen en hoe kan ik post de. Htaccess inhoud?

2. Ik kan geen berichten een PM naar team vBET, omdat ik geen 10 berichten in het forum.

Ik kan zien wat je probeerde te doen (verminderen spam), maar het is niet echt werken - je nodig hebt om een e-mailadres of een link naar een support tool bericht als u niet wilt dat ik op het forum te gebruiken

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Hallo,
    Ok ik zal proberen uw probleem op te lossen in de draad.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hello,

op. 1. dit is een Spam Filter
    op. 2. We beschikken niet over deze beperking, maar ik zal controleren.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •