Dankzij Mario,
Ja, mijn robots bestand is misschien te groot, niet is geoptimaliseerd, maar het werkt voor mij en doen me geen pijn.
Ik zal deze bots in mijn htaccess, bedankt.
Nee mijn vriend, heb ik ook in alle talen, dat was slechts een voorbeeld. Maar omdat ik de parameters die worden gebruikt in de webmaster tools heb ik meer mijn google kruipen weer. Ik weet nog steeds niet hoe ze andere problemen met VBET, belangrijker voor mij, net als de OBE heb ik met de code taal en de gebroken woorden dat sommige accenten (O, N, etc) te gebruiken op te lossen.maar hij kreeg het voor een taal Ik krijg het voor alle taal
Nou, ik sluit archief in robots.txt, en ik hebben geen archief webpagina in google index.
Ik dacht vaak aan vBSEO sitemap te gebruiken, maar mijn site is zeer goed kroop kopen google. Ik heb altijd deze regel toepassen: als iets werkt, niet aanraken.
Sorry dat ik kan je niet vertellen wat je moet doen, ik heb alleen mijn ervaring delen.
Dank. Mijn vlaggen niet zien in / index.php, maar zijn zichtbaar in het forum site, zal ik nu oplossen.