Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 30

Onderwerp: Google Email Waarschuwing: Googlebot gevonden een extreem hoog aantal URL's op uw site

Senior Member

Exclamation Google Email Waarschuwing: Googlebot gevonden een extreem hoog aantal URL's op uw site

Google Email Waarschuwing: Googlebot gevonden een extreem hoog aantal URL's op uw site

Ik kreeg deze e-mail (waarschuwing) van Googles Webmaster Tools

Let op dat ik niet heb vBSEO geïnstalleerd.

Ik wil een oplossing voor dit probleem voordat google verlaagt mijn pagina rang of verboden me helemaal, heeft mijn AdSense-inkomsten al met de helft afgenomen en de Google Bots hebben letterlijk aangevallen mijn site.

Het is het tweede geval van een dergelijk probleem met vBET hier beschreven: http://www.vbenterprisetranslator.co...ng-google.html

Ik heb de e-mail verzonden aan alle vBET admins in PM, zoals gevraagd, kan ik niet publiekelijk posten van de e-mail als u zou moeten weten, want het druist in tegen Googles TOS met mijn lokale wet op de privacy als hij zou worden een zeker verbod voor mijn Google Adsense account, zodat don ' t vragen.

Ik moet een onmiddellijke oplossing voor dit probleem zonder verder uitstel, is het drie dagen die ik heb gesproken hierover in de bovenstaande link.

Groeten

Lid

Ik denk dat de reden dat u alle 52 talen inschakelen
    Ik heb het gevoel dat, als VBE de talen verzoek de als Ajax te maken door te klikken langages en dun te brengen van de staat links voor andere talen kunnen helpen op deze

Senior Member

krijg ik dezelfde waarschuwing en ik heb maar 12 talen ingeschakeld

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door yahoooh View Post
    Ik denk dat de reden dat u alle 52 talen inschakelen
    Ik heb het gevoel dat, als VBE de talen verzoek de als Ajax te maken door te klikken langages en dun te brengen van de staat links voor andere talen kunnen helpen op deze
    Nee dit is niet de reden. Onze en vele andere forums hebben opgenomen alle talen, en het is prima. Dus je kunt zoveel talen als je kunt. Het probleem is ergens anders en op dit moment weten we twee verschillende redenen van.

EDITED:
    Nu weten we meer redenen Neem dus open je eigen thread en ons uw e-mail te geven van Google
    Laatst bewerkt door vBET; 16-01-11 in 21:43.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door tavenger5 View Post
    krijg ik dezelfde waarschuwing en ik heb maar 12 talen ingeschakeld
    Hi - maak nieuwe thread over je isue met uw e-mail. Je hebt verschillende lniks en we Kow twee redenen van dit probleem. Om u te helpen moeten we weten uw zaak. Dus gelieve openen nieuwe thread over het en we zullen u helpen

mario06 - Ik ben alleen maar tijdens het controleren van uw links. Ik zal u antwoorden in korte tijd

Houdt u er rekening mee dat zoals we eerder beschreven - ons personeel is beschikbaar om te gaan werken bij de uitgifte als er nieuwe aangevinkt arriveert in de vorm van nieuwe thread over de kwestie. Anders zijn wij niet in staat zijn om het te beheren en informeren we onze klanten die hij nodig heeft om zijn eigen nieuwe thread open over zijn probleem. Net zoals je net gedaan en nu zijn we in staat om u te helpen
    Laatst bewerkt door vBET; 16-01-11 in 20:19.

Hi

Een van de redenen (er zullen anderen - nog tijdens het onderzoek) van uw probleem was dat je mocht index zoals pagina's als ledenpagina's. Dat zijn niet relevant en de meeste leden pagina's zijn in 99% hetzelfde - alleen verschilt per lid gebruikersnaam. Dus als het bovendien werd vertaald die u hebt gemaakt 52 keer meer van dit soort pagina's die zijn bijna hetzelfde (dezelfde pagina's inhoud na vertaling dezelfde vertaalde inhoud te geven). We officieel adviseren om irrelevante pagina's te blokkeren door robot.txt - hier vindt u hoe dit te doen: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178

Let op: deze zal maken die pagina's verdwijnen vorm index van Google en dit is goed voor je SEO, omdat Google ziet en index alleen relevante pagina's met relevante content.

Ook als ik zie dat je wijzigingen aangebracht omdat Google gegenereerd deze e-mail, want als ik zie dat je geblokkeerd ledenpagina's voor de gasten. Dit lost ook dit deel van uitgifte. Nog steeds als je wilt gast ziet ledenpagina's, maar Google niet te indexeren - gewoon robots.txt te gebruiken voor die

Ik zie dat er ook links voor archief en discussies - ik ga dit recht nu te analyseren

Hi again

Ik denk dat ik weet wat kan de ander oorzaak zijn - als ik ben op zoek op vlaggen verbindingen is er geen link zonder language = helemaal ... Vertel wat is uw standaard forum taal - voor deze taal link moet zijn zonder language = want nu elke pagina die u hebt gekopieerd voor Google. Een keer voor de normale URL en de tweede keer met language = YOUR_DEFAULT_LANGUAGE.

Ook raadpleeg dan heb je veranderd onze sjabloon genaamd vbenterprisetranslator_flag? We moeten weten is het vBET bug of gegenereerd door de klant te veranderen.

De reden dat ik denk dat kan ook (kan nu niet controleren, maar we hebben al TODO taak die zal toestaan om het te controleren in de toekomst) die je net had schoongemaakt cache en er was probleem met Google aansluiting - in dat geval pagina's genereren zonder inhoud ( omdat de vertaling zijn niet verkregen) en letterlijk de inhoud is hetzelfde voor alle vertalingen. Maar zulke dingen gebeuren als tijdelijk en als je niet geblokkeerd door Google die verdwijnt zelf - dat zijn zaken tussen uw en Google-server en vBET kan niets doen met deze. Ik wil niet vertellen dat het de reden was. Ik denk dat het zou kunnen zijn. Aangezien ik nu op zoek op links die door Google zie ik geen probleem beschreef het geheel. Dus het zou kunnen zijn het.

Still - beantwoord vragen over standaardtaal en-template.

Hi weer opnieuw

Deze keer dat ik gecontroleerd je show draad links en ik zie 2 dingen hier
    1. Niemand is schuldig - als ik zag paar van die links (niet allemaal zie nummer 2) al die discussies die was erg kort maar een zin te hebben in het. Dus al die sterk op elkaar leken standaard - 99% van de inhoud was lay-out. Het heeft niets te maken met vBET - het is alleen de inhoud van uw eigen draden. vBET vertaalt het alleen maar, dus het is meer vergelijkbare pagina's voor die, maar als je uitschakelt vBET niet vertaalde pagina's worden nog steeds op elkaar lijken als je maar een zin in alleen post in thread. Dus we hebben niets te doen hier.
    2. Misschien bent u het doden van je forum zelf door het beperken van het aantal berichten te zien door de gasten. Nu zijn alle pagina's voor mij hebben dezelfde inhoud met communiceren dat ik moet registreren. Vergeet niet dat Google op zoek is naar uw pagina als gast - dus als je beperkende mod is stom het zal je forum te doden, omdat Google zal overal dezelfde inhoud vertelde hem om te registreren zien Zorg ervoor dat het beperken van mod is slim genoeg of uit te schakelen.
    Laatst bewerkt door vBET; 16-01-11 in 21:46.

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Hi weer opnieuw

Deze keer dat ik gecontroleerd je show draad links en ik zie 2 dingen hier
    1. Niemand is schuldig - als ik zag paar van die links (niet allemaal zie nummer 2) al die discussies die was erg kort maar een zin te hebben in het. Dus al die sterk op elkaar leken standaard - 99% van de inhoud was lay-out. Het heeft niets te maken met vBET - het is alleen de inhoud van uw eigen draden. vBET vertaalt het alleen maar, dus het is meer vergelijkbare pagina's voor die, maar als je uitschakelt vBET niet vertaalde pagina's worden nog steeds op elkaar lijken als je maar een zin in alleen post in thread. Dus we hebben niets te doen hier.
    2. Misschien bent u het doden van je forum zelf door het beperken van het aantal berichten te zien door de gasten. Nu zijn alle pagina's voor mij hebben dezelfde inhoud met communiceren dat ik moet registreren. Vergeet niet dat Google op zoek is naar uw pagina als gast - dus als je beperkende mod is stom het zal je forum te doden, omdat Google zal overal dezelfde inhoud vertelde hem om te registreren zien Zorg ervoor dat het beperken van mod is slim genoeg of uit te schakelen.
    1. Het is een Italiaans forum, de inhoud van de posten is gemiddeld en dit heeft niets te maken met wat je zei.

2. Ik ben niet het doden van het forum omdat de mod kunt u zich registreren na 3 bezoeken (een van de meest populaire mods geïnstalleerd), heeft niets te maken met de bots als ze gaan door, ook kinderen weten dat bovendien ik heb vBET ooit gebruikt sinds de gratis versie kwam (ongeveer een jaar?!?) en niets is veranderd of toegevoegd sindsdien.

Het probleem is dat mijn forum wordt beschouwd als een medium forum met 368.000 draden, wanneer Google stuurt deze bots op mijn site ze effectief zien 368000 discussies zijn, maar op www.google.52languages ze zagen 1.540,000 geïndexeerd discussies welke de oorzaak van de google bot vallen mijn site proberen uit te vinden waar ze zijn. Mijn cache werd ingesteld voor vijf dagen met alle talen cache wordt opgeslagen, MAAR nu (het testen van) die ik heb ingesteld om 2 dagen met 4 talen cache wordt opgeslagen, op dit punt kan ik bevestigen dat het probleem IS vBET want nu ik ben naar 766.000 geïndexeerd discussies en de Google-bots zijn gestopt met aanvallen op onze site.

Voorbeeld: Uw site moet 5.578 effectieve discussies maar Google ziet 334.000 geïndexeerd threads, begrijp je waar het probleem is?

Zonder aanstoot te geven moet je weten wat er gebeurt met google en zoek een tijdelijke oplossing voor het probleem, want Google heeft gevonden uit de 52x talen is nep | duplicaat geïndexeerd link betekent dat de vertaalde links niet fysiek aanwezig en ik kan niet beweren dat sinds dat het waar is, is het in de cache op onze servers, het is net als vreemdgaan.

Op kleine forums ze niet veel aandacht, maar op middellange | grote forums het niet onopgemerkt voorbij.

Je moet gaan investeren de taal parameter URL ('adres? Taal= Nl') dit is wat is het triggeren van de Google bots te controleren vBET powered sites. Je hebt vBSEO (ik niet), wat betekent dat u de verschillende taal-parameter die op het moment is voorbij Googles aandacht.

Een heleboel andere vBET gebruikers met hetzelfde probleem dus het is geen toeval!

PS. Google Help Center Verklaring: In het algemeen wordt dit bericht weergegeven wanneer we ontdekken een relatief groot aantal URL's voor uw site.

Groeten
    Laatst bewerkt door mario06; 17-01-11 in 16:27.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •