Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 11 naar 20 van 30

Onderwerp: Google Email Waarschuwing: Googlebot gevonden een extreem hoog aantal URL's op uw site

Threaded View

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door mario06 View Post
    1. Mijn robots.txt heeft dezelfde geweest, heb ik niets aan veranderen en het lijkt fijn:
    User-agent: *
    Disallow: / admincp /
    Disallow: / clientscript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / leden /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: / ajax.php
    Disallow: / attachment.php
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: / editpost.php
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: / memberlist.php
    Disallow: / misc.php
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: / newattachment.php
    Disallow: / newreply.php
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: / report.php
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: / usercp.php
    Disallow: / usernote.php

2. Nee, het is niet te redden
    3. Mijn archief werkt prima, alle links getest en werken, waar heb zien kapot?
    4. De enige kleine posten zijn waar de nieuwe leden zich presenteren en gewoon zeggen: "Hallo, mijn naam is Tom" ik niets kan doen, 90% van de posten zijn gidsen betekenis middelgroot.

pepito69 zei iets interessant dat de parameter url gaat, zoals ik hierboven al zei
    maar hij kreeg het voor een taal ik het krijgt voor alle talen, zodat is dit de reden en wat moet ik precies doen?

PS. Ik heb geen vBSEO geïnstalleerd, maar het gebruik vBSEO sitemap die reeds uitsluit van het archief, ben ik veronderstel te sluiten dat de robots.txt aan? Ik heb nog nooit iemand hier of een andere plaats uit te sluiten in hun robots.txt

Ik wil eenvoudig gedetailleerd instructies,
    VOORBEELD:

1. Doe dit
    2. Doe dat
    3. En dat

pepito69,
    Ik heb nooit zo'n grote robots.txt zoals u hebt gezien, is het enige dat echt nodig?
    In realty zijn er slechts 3 bots die worden beschouwd als Bad Bots* en het zou het niet makkelijker om ze in je. htaccess-bestand, niet?
    PS. Uw vlaggen zijn niet weergegeven

*BaiDuSpider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Yeti
    1. Het was niet hetzelfde - anders zou Google niet laten zien link naar de member pagina omdat Google niet bezoeken pagina's geblokkeerd worden door robots.php en je hebt aan waarschuwingssystemen e-mail deze link:
    Code:
    http://YOUR_PAGE/member.php?u=63920&language=ro
    Nu is het OK. Het was niet enige tijd geleden en Google was er. U kunt nu rustig over dit deel
    2. Als het niet veilig is voor robots en toont aan robots het blokkeren van communiceren moet je serieus overwegen het verwijderen van deze mod. Anders Google start het indexeren van pagina's, die hij te zien - dus pagina's met het blokkeren van communiceren. Ook in dit geval is het de belangrijkste oorzaak van het probleem - alle pagina's zoekt naar Google hetzelfde - alleen het blokkeren van communiceren.
    Zoals ik begrijp dat u ingecheckt webmaster tools hoe Google zie je forum en je zag dat Google te delen dat hij moet zich laten registreren zien - ja?
    3. Zoals ik al schreef in het begin je links naar sub-forums in het archief zijn niet werkte. Alleen de belangrijkste forum en draden. Dit maakt duizenden verkeerde links op uw archiefpagina's. Bijvoorbeeld:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
    Dit is link naar archiveren loopvlak en het werkt, maar in het content er links op de top van de pagina om sub-forums waar de draad is opgenomen. Voorbeeld:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
    En al deze links niet werken - alleen de belangrijkste forum. Alle archief sub-forums links niet werken. Dit maakt u duizenden niet werkende links op duizenden archief threads pagina's.
    Je nog steeds niet zei tegen de Amerikaanse DIE vBulletin version BENT U HET GEBRUIK VAN ...
    Op dit moment kan ik wedden dat het niet vBulletin 3.6 ondersteund - gelieve geen zorgen we zullen niet stoppen steunen je. We moeten het weten om u beter te helpen, want in 3.6 is het bekend vBulletin bug. Als het andere versie is het mogelijk dat het vBET bug. Het is van cruciaal belang om te ontdekken wat de oorzaak is om u te helpen.
    4. Ik ben niet schrijven over 90% van je berichten. Ik was het schrijven over genoemde functies in Google mail. Anderen zijn buiten de scope van deze discussie. Google vermeld je alleen vragen die met een zin zoals ik schreef je (tenminste die ik kon doen zien voordat je mod vertelde me in te schrijven). Begrijp je nu? Het is niet het probleem met heel uw forum. Zoals ik al schreef - zou ik geen zorgen te maken over die - mensen zullen daar schrijven antwoorden en die zullen niet meer dezelfde zijn - net als 90% van je berichten die ziet er heel anders uit.

Houdt u er rekening mee dat pepito69 kunt verschillende configuratie die je hebt. In uw geval negeren taal parameter is niet aangeraden, omdat je niet bent SEO koppelingen gebruikt en dit is enige manier om te erkennen dat URL's verschillend zijn. Als u Google laten weten om dit attribuut te negeren voor Google alle URL's heks verschilt alleen de waarde van taal-parameter zal worden beschouwd als dezelfde inhoud - dit zal leiden tot chaos in geïndexeerde pagina's die willekeurig wordt talen verandering in de Google-index, of Google zal alleen index van uw belangrijkste taal pagina's. Ik denk het wel - nieuwere gecontroleerd en niet te adviseren voor uw zaak. Alsjeblieft niet doen zolang je geen SEO links gebruiken.

Eenvoudige instructies op dit moment:
    1. Als je "3 keer mod" is niet Google veilig - uitschakelen en contact opnemen met de auteur mod over.
    2. TELL US welke versie van vBulletin BENT U HET GEBRUIK.

Dit is 3e keer dat we vragen over dit ... Hoe u verwachten wij u helpen als je niet meewerkt. We hebben geen toverstokje, die zal leiden tot oplossingen. We moeten weten wat er gaande is op uw server.

Over grote htaccess -. Ik weet niet wat je schrijft over precies, maar ik wed dat het voor u het niet nodig is een dergelijke groot - ik neem aan dat er regels om vBSEO verbindingen te blokkeren voor de leden-pagina's en ga zo maar door. Die u niet gebruikt vBSEO en u geen gebruik maakt SEO links - uw kleine robots.txt is prima.
    Laatst bewerkt door vBET; 21-01-11 in 21:00.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •