Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Niet vertaald rss

Laatst bewerkt door pepito69; 15-01-11 in 19:59.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

ok ik zal proberen op te lossen.

Zoals ik zie dat je een Syntax Error - Het probleem is in uw beschrijving van het forum.
    Kun je gewoon testen - gewoon bewerken van uw beschrijving van het forum en zet tekst zonder enige specifieke letters (bijvoorbeeld zet beschrijving in het Engels) en probeer het.
    Ik heb het getest op mijn test forum met uw oorspronkelijke beschrijving van het forum (in spanje) en het is op mijn forum.

Als nog steeds niet werken - stuur me door PM je FTP en admincp details en ik zal controleren en op te lossen.

Ik wacht op info en nog steeds proberen op te lossen.
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 19-01-11 in 12:52.

Dank, maar dit is niet het probleem. Ik heb het gedaan.
    Ik zag in de code dat als RSS vindt een puntuation symbool (O, een, etc) de RSS stopt. Is het niet een probleem van de beschrijving veld, het is het probleem over hoe Vbet behandelt enkele taalcodes. Het is niet een syntax probleem.
    Hoe dan ook, ik heb leren om een veel pacience met VBET hebben, omdat afterall, verkies ik het gebruiken, maar nooit vond een uitbreiding met dergelijke problemen.

Ik hoef alleen maar te weten, waarom rss stopt wanneer u een aantal symbolen, normale symbolen in vele talen.
    Bedankt

hello,
    Op mijn test forum kan ik niet vinden deze kwestie - heb ik een hoop discussies en berichten in het Spaans met de specifieke letters zoals in uw voorbeeld.

Er is een probleem in de vertaling - Het kan in verband worden gebracht met de verkeerde codering op uw site (of verkeerde codering instellingen). Ik kan repareren, maar ik heb volledige toegang tot uw site te hebben.

Als u fink dat dit geen enkel probleem - opgelost.

Dankzij Kamil, een van deze dagen zal ik u een PM

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •