Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 11

Onderwerp: cachecleaner

Junior Member

Angry cachecleaner

VB 3.8 met de nieuwste vbet voor VB3

Ik lees hier al de berichten en niets heeft dit probleem opgelost, dan kunt u te helpen. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Warning: require ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.include-once]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in [pad] / xxadmin / misc.php (1932): eval () ' d code on line 61

Fatal error: require () [function.include]: Failed opening vereiste "/ home / z / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / z / public_html / xxadmin / misc.php (1932): eval ()' d code on line 61

Fatal error: Call to undefined function can_administer () in / home / xxxxxxx / public_html / zadmin / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php on line 18
    Laatst bewerkt door chick; 13-01-11 in 20:39. Reden: toegevoegd info

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hello,
    Beschrijf hier wat ik moet doen om het te reproduceren op mijn test forum .. want ik kan nu niet meer reproduceren.

Bedankt

Junior Member

Onder vBet TOOLS in de adminCP als ik klik op Cache Cleaner het geeft dit bericht.

Warning: require ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.include-once]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in [pad] / xxadmin / misc.php (1932): eval () ' d code on line 61

Fatal error: require () [function.include]: Failed opening vereiste "/ home / xxxxxxx / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / xxxxxxx / public_html / xxadmin / misc.php (1932): eval ()' d code on line 61

Ik weet niet hoe je kan reproduceren dit?

Mijn admin-map is hernoemd GOED en het lijkt vbet kan niet begrijpen van de admincp is xxadmin NIET admincp

Ok ik nu begrijpen. Ik zal het testen en komen terug met de oplossing voor u, geef me wat tijd.
    Bedankt

ok dus als je naam de naam van de map die u admincp moeten dit bestand:
    vbenterprisetranslator_cachecleaner.php en vbenterprisetranslator_ignoredwords.php
    in uw nieuwe admincp map omdat er sprake is van onze (vBET) bestanden.
    dus:
    1. open upload / admincp map prom pack vBET
    2. Kopieer deze twee bestanden in uw nieuwe admincp map.

Junior Member

Dat is al waar die bestanden zich bevinden (IN MIJN omgedoopt XXADMIN map ********** anders de andere vbet admin functies zou werken niet ******!

Alles werkt ... zelfs alle cron functies werken ... Ook vbenterprisetranslator_ignorgedwords.php Werkt prima ....

... het is slechts vbenterprisetranslator_cachecleaner.php van xxadmin / dat niet werkt.

dus ik moet veranderen de url in admincp in vBET bestand. Ik zal controleren en schrijf hier een snelle vos voor je.

Ik ben nog steeds bezig. Ik zou het graag testen. Bedankt voor uw geduld.

hello,
    Ik heb een oplossing voor je.

1. gaan naar admincp-> Plugins & Producten-> Manage Products->
    2. in vBET product vinden admin_maintenance plugin
    3. in deze plugin te vinden:
    PHP Code:
    require_once(DIR'/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php'); 
    4. en vervangen door:
    PHP Code:
    require_once(DIR'/'.$vbulletin->config['Misc']['admincpdir'].'/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php'); 
    5. op te slaan plugin
    6. testen.

Opgelost, zullen worden opgenomen in de volgende release-.
    Bedankt voor deze info

Junior Member

Smile

Heel erg bedankt ja dat werkte geweldig probleem vast

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •