Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Er moet een optie voor een gebruiker om uit te schakelen bekijken van automatische vertalingen worden

Junior Member

Default Er moet een optie voor een gebruiker om uit te schakelen bekijken van automatische vertalingen worden

Titel is duidelijk genoeg.

Ik run een heel groot forum, en ik heb een heleboel gebruikers die kunnen lezen meerdere langs. zonder problemen, ze willen in staat zijn om de oorspronkelijke tekst te zien, zonder vertaling, en niet hoeft te down klik op.

Dit is vooral voor hen met betrekking tot PM's, niet echt in de draden zelf.

Maar helaas kun je alleen de controle van deze via de hele raad van bestuur, het zou mooi zijn als de gebruiker kan zelf beslissen via het user control panel, over hoe het wil zien zijn PM's weergegeven, etc.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Denk je dat het moet gewoon on / off worden voor elke gebruiker, of opgeven welke talen moeten niet automatisch worden vertaald?

Ook als wereldwijde oplossing is OK, dan kan worden gedaan door het bewerken van sjabloon, zodat originele tekst zichtbaar zou zijn, zonder te klikken.

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Denk je dat het moet gewoon on / off worden voor elke gebruiker, of opgeven welke talen moeten niet automatisch worden vertaald?

Ook als wereldwijde oplossing is OK, dan kan worden gedaan door het bewerken van sjabloon, zodat originele tekst zichtbaar zou zijn, zonder te klikken.
    Ik denk niet dat een globale oplossing zou OK zijn.

Maar de gebruiker moet kunnen controleren of hij wil zien automatische vertalingen of niet.

Ik denk dat een aan-en uitzetten is prima, niet voor elk lang. (Dat lijkt te complex voor mij)

Maar beschikbaar als instelling in het user control panel in hun profiel.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •