Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 14

Onderwerp: Ga naar nieuwe berichten in het zoeken werkt niet

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Lid

Default Ga naar nieuwe berichten in het zoeken werkt niet

Een van onze fouten is vastgesteld met betrekking tot goto nieuwe berichten, maar er is nog steeds een groot probleem dat veroorzaakt me wat MAJOR hoofdpijn.

Dit is op vBulletin 4.1 PL2

1. Ga naar het forum hoofdpagina.
    2. Vanaf de bovenste menubalk selecteer "New Posts (Volledige Site)" (dat is een link naar http://www.satelliteguys.us/search.p..._Post&exclude = )
    3. Kies een functie en selecteer de blauwe dubbele pijl omlaag aan de linkerkant.

Als u klikt op een van de urls eerste noot dat de geretourneerde zoekresultaten NIET worden SEO'ed weergegeven in plaats van de resultaten zijn de oude niet SEO'ed urls ...

Voorbeeld hieronder ...

http://www.satelliteguys.us/showthre...5&goto=newpost

Klik op de link resulteert in een lege pagina.

Ik heb gemerkt dat wanneer je een zoekopdracht doet de resultaten terug van search.php niet urls seo'ed, maar in plaats daarvan oude stijl URL's. Wanneer u de & goto = newposts toe te voegen aan het einde van een van de resultaten die je krijgt een blanco pagina terug.

Dit lijkt het laatste bug die ik MET VBET HAVE omdat het hebben van je het geïnstalleerd hebt. Ik denk dat we het fantastisch zou zijn na deze fout werd vastgesteld. Maar dit is een belangrijke bug voor mij dus het moet worden aangepakt.

Ik nam contact op vBSEO en zij vertelden me om VBET volledig te verwijderen van mijn site, dit is niet wat ik 130 dollar betaald voor, dus ik ben soort van kwaad over.

Mijn site is de tweede grootste Home Theater-technologie site in Amerika, dus ik nodig om goed te werken. Gelieve.

DANK JE WEL!

Banned

wat dacht je van deze oplossing?

Banned

Als je een lege pagina, zou je een fatale PHP fout. Gelieve uw logs en hier deze fouten te plakken.

Banned

Bovendien, slechte verbindingen (geen SEO die) niet is vBET fout, want als alle veranderingen was ingetrokken (in SEO en. Htaccess-bestanden), en VBET waren uitgeschakeld, deze links is nog steeds niet SEO-achtige (met vBSEO ingeschakeld ). In 'ga naar nieuwe functie' dat geval werkt prima.
    Nogmaals, kijk dan hier en plak deze logs hierboven vermelde

Lid

Verkeerd het IS vbet de schuld van, was het allemaal goed werkt voordat je het installeerde.

Bovendien zijn de RSS feeds zijn het geven van slechte URL's ook.

Gelieve op te lossen.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Als je een lege pagina, zou je een fatale PHP fout. Gelieve uw logs bestand en hier deze fouten te plakken.
    Gelieve ik moet weten waar het probleem is. Wanneer u een lege pagina hebben - kwestie met enkele functies - in log file dient te worden opgemerkt.

Lid

Waar vind ik deze log files?

Ik zou graag post ze of ik wist waar ze zijn.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Ik was op zoek naar het op uw ftp maar niet gevonden. Je moet het in bijvoorbeeld "logs" map op FTP. U kunt ook vinden door SSH.
    Als je niet kunt vinden - neem contact op met uw provider over dit bestand (logs bestand met php fouten).
    U kunt uw provider te laten zien zodat fouten op pagina (op het moment) en als je proberen om naar de blanco pagina - je moet kunnen zien fouten (iets als: Fatal error: Call to undefined functie)

Plak hier deze fout of ik dit bestand geven en ik zal het vinden en oplossen.

Lid

Het lijkt erop dat in php.ini de logging van fouten was uitgeschakeld.

Maar ik keerde ze op nu nog geen bestand wordt aangemaakt. Ook weer fouten is ingesteld op ON nog geen fouten worden weergegeven op het scherm. De zwarte pagina's als je kijkt naar de html heeft geen gegevens bij ze in het geheel.

Logging van fouten in PHP werd uitgeschakeld in de php.ini, heb ik hen in staat ... Maar aangezien dit geen fout bestand is gemaakt door php.

Ik probeer te achterhalen waarom er geen logbestand wordt gegenereerd.

Ik zie in mijn apache logs oproepen naar de url wordt gemaakt ... (Het is de een met de ---> (pijl) hieronder)

65.41.216.18 - - [18/Dec/2010: 12:43:57 -0.500] "GET / HTTP/1.1 images/xmas/statusicon/thread_dot_new-30-right.png" 200 5004 "Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686, en-US; rv: 1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13"
    Deze ****> 72.200.162.173 - - [18/Dec/2010: 12:43:57 -0.500] "GET / showthread.php t = 236243 & goto = newpost HTTP/1.1?" 200 20 "http:// www.satelliteguys.us/search.php?searchid=75095 "" Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6, en-US; rv: 1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 "
    99.184.206.52 - - [18/Dec/2010: 12:43:57 -0.500] "GET / images / misc / quote-left.png HTTP/1.1" 200 3073 "http://www.satelliteguys.us/directv -forum/88801-tu-serve.html "" Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1 Trident/4.0;. NET CLR 2.0.50727;. NET CLR 3.0.4506.2152;. NET CLR 3.5.30729) "

UPDATE - Ok eindelijk een vermelding in mijn php.errors bestand.

Er zijn nog geen foutmeldingen releated om vbet of dit probleem wel.

Tot dusver de enige foutmeldingen in zijn wat ik niet geloof dat zijn releated ...

[18-Dec-2010 13:16:31] PHP Warning: getimagesize (albums/uploads/DSC01070.JPG) [<a href='function.getimagesize'> function.getimagesize </ a>]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in / usr / home / usr / home / Satelliet / public_html / foto's / include / iptc.inc.php on line 21
    [18-Dec-2010 13:24:23] PHP Warning: getimagesize (albums/uploads/DSC_0087.JPG) [<a href='function.getimagesize'> function.getimagesize </ a>]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in / usr / home / usr / home / Satelliet / public_html / foto's / include / iptc.inc.php on line 21
    Laatst bewerkt door scottct1; 18-12-10 in 19:32.

Lid

Alleen maar aan te tonen dat php melden van fouten is ingeschakeld kunt u terecht op ...

SatelliteGuys Photo Gallery - gabshere Gallery - Powered by PhotoPost

Dat is onze oude PhotoPost (die we niet meer gebruiken)

De PHP fouten worden weergegeven zoals ze verondersteld worden aan de top.

Merken het niet doen als we gaan naar een van de niet-seo 'ed url' s die newposts aan het eind, zoals http://www.satelliteguys.us/showthre...9&goto=newpost

Ik had een idee die niet werken. We maken gebruik van xcache op onze server, en ik met een handicap in het vbulleting config.php bestand en ook uitgeschakeld in de vBSEO instellingen en herstart apache.

Ik heb ook maakte de vbet cache weer ook.

Nog steeds de lege schermen wanneer je naar een url als http://www.satelliteguys.us/showthre...9&goto=newpost

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •