Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 17

Onderwerp: Facebook Net als Button

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    Februari 2010
    Berichten
    210

    Default Facebook Net als Button

    Ik heb nog een Facebook graag knop op mijn site.

    Het werkt prima, behalve toen ik als een vertaalde pagina.

    De url die wordt weergegeven op mijn Facebook-profiel is altijd de URL van de engels pagina (forum standaardtaal)

    Hoe kan ik de knop werk voor vertaalde pagina's.

    Hier is de mod details, Facebook "als" knop voor vBulletin - vBulletin SEO Forum

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Wat ik zie is er iframe niet een knop te drukken. Beschrijf precies hoe het werkt, is hoe het gepresenteerd op het forum (geef URL waar we het kunnen zien op je forum en vertel welke is het).

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    Februari 2010
    Berichten
    210

    Default

    lol, de iframe dergelijke knop, waar ben je geweest in 2010 ladingen, dont u weet wat een facebook als de knop is?

    Hoe dan ook, niet wat het toe te voegen aan je test site of op vbet, duurt het 2 seconden en veel van uw gebruikers gebruiken het.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Houdt u er rekening mee dat mijn tijd door te brengen in 2010 jaar is mijn persoonlijke ding. Als u verwacht steun die ik stel vragen in plaats van het schrijven van zinnen die niets geeft voor de uitgifte en konden worden behandeld als beledigend antwoord. Wij zijn niet geïnteresseerd in wat naar uw mening moet worden gekend door elk volk op de wereld (voor dit gebruik Members Area - je hebt er Off Topic sub forum), maar in het helpen van je. En voor die we nodig hebben uw antwoorden.

    Houdt u er rekening mee dat we niet elke mod die gebruikt wordt door elke van onze klanten te installeren. Gelieve antwoord op vragen, zodat we in staat zullen zijn om de kwestie te analyseren en u te helpen

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    Februari 2010
    Berichten
    210

    Default

    Beschrijf precies hoe het werkt
    De code die ik gekoppeld aan, voegt een facebook als knop om het vBulletin forum pagina's, wanneer u erop klikt het toont je graag de VB-pagina en het toont ook op je Facebook profiel.

    Het werkt prima, behalve toen ik als een vertaalde pagina.

    De url die wordt weergegeven op mijn Facebook-profiel is altijd de URL van de engels pagina (forum standaardtaal)

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    URL geven waar we kunnen zien op je forum en vertel welke is het
    Ik zal me om het te zien en beter te begrijpen. Zie ook links, welke veranderingen, wat niet tijdens de vertaling, etc. Nu ben ik niet in staat te bepalen wat er precies gebeurt. Geef gevraagd gegevens

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    Februari 2010
    Berichten
    210

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Gelieve PM me toegangsgegevens voor elke test account waarmee ik het te zien (we geen fake accounts te maken op uw klanten forum). Ik ben op het forum op dit moment dus ik zal snel kunnen controleren

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    OK, dus ik ben er. Maar je nog steeds niet geschreven wat moet ik op zoek naar ...

    Nogmaals raadpleeg dan ", die een is het" - op welke knop we het over hebben? Wat moet ik op zoek naar niet je forum? Geef mij een stukje tekst, of te beschrijven afbeelding ... Ik zie nu de knop voor het doneren en voor het zoeken ...

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    Februari 2010
    Berichten
    210

    Default

    De facebook als knop in het midden van het scherm.


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •