Oorspronkelijk geplaatst door
vBET
Ja - het kan zijn dat op zijn forum het werkt als gevolg van verschillende versies. Zoals ik al eerder schreef weet ik niet de details van zijn integratie tussen vBulletin nad MediaWiki. Het lijkt alsof het wordt gegenereerd door vBulletin, toch kan het lay-out-integratie zijn als je schreef. Misschien nieuwste versie van MediaWiki mod geen extra dingen, misschien forum auteur gek extra inspanning. Heb je hem vroeg? Heb je beschrijving te controleren op nieuwste MediaWiki integratie mod? Ik zie dat er vlaggen in de voettekst - het lijkt erop dat voettekst wordt gegenereerd door vB template mechanisme, niet alleen hardcoded.
Hoe controleer werkt haak global_complete wordt gebruikt. Het is heel simpel. Als u maakte het eerste deel de juiste integratie - het betekent forum zal verbanden herkennen, met taal-code (dat wil zeggen / pl /...) - dan als global_complete wordt ondersteund pagina zal vertalen prima. Als het niet wordt ondersteund, en dan pagina zal niet worden vertaald, en je kunt zien dat op pagina die moet worden vertaald links onder de vlag zal hebben 'vbet_flag' opgenomen in de URL.