Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 17

Onderwerp: Registratie probleem

Junior Member

Default Registratie probleem

Bij de niet-geregistreerde leden wil registreer een nieuwe account krijgt hij databank mislukking na de indiening alle tafels aan het eind. Niemand kan registreren van een nieuwe account nu? Ik heb uw directe hulp.

Ongeldige SQL:
    INSERT INTO gebruiker
    (Opties, parentemail, e-mail, gebruikersnaam, zout, passworddate, wachtwoord, usergroupid, languageId, usertitle, customtitle, showbirthday, birthday_search, verjaardag, Timezoneoffset, **** jurk, vbet_def_lang, displaygroupid, joindate, lastvisit, lastactivity, autosubscribe, showvbcode , threadedmode, reputationlevelid, reputatie, pmpopup, maxposts, daysprune, startofweek)
    WAARDEN
    (11537751,'', 'kardelen_ksk22 ********** com', 'kardelenksk22', '\\ \\ w (y4I5Tv.7} <98ky5Uwe, B = |) CFX \\ "', FROM_UNIXTIME (1286304455) , '55e50d487aa19ca1367c67c5d0f31709 ', 3, 12,' Junior Member ', 0, 0, '1985-04-26', '04-26-1985 ', '2', '88 .242.91.77 ',' tr ','' , 1286304455, 1286304455, 1286304455, -1, 1, 0, 5, 10, 1, -1, 0, -1);

MySQL Error: Unknown column 'vbet_def_lang' in 'veld lijst'
    Foutnummer: 1054
    Aanvraag Datum: dinsdag van de 05 oktober 2010 @ 9:47:35 PM
    Fout Datum: dinsdag van de 05 oktober 2010 @ 9:47:35 PM
    Script: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
    Referrer: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
    IP-adres: 88.242.91.77
    Gebruikersnaam: kardelenksk22
    ClassName: vB_Database
    MySQL versie:
    Laatst bewerkt door beaconsfield; 05-10-10 in 20:06.

Senior Member

Wanneer u mijn. Htaccess rewrite rules in gebruik waren, u het woord forumz voor uw forum map?

Junior Member

Nee heb ik niet. Ik gebruik geen forum map. Wat moet ik doen?
    Laatst bewerkt door beaconsfield; 05-10-10 in 21:15.

Senior Member

Dat. Htaccess heeft mijn map extensie, als je forum is als deze www.mysite.com / forum verander dan de forumz naar het forum en je moet goed zijn (Btw ik alleen net gekocht en geinstalleerd dit vandaag)

Junior Member

Senior Member

Dan zou ik raden, maar je kon niet slechter dan veranderen your.htacces doen van degene die je gekopieerd van mijn oplossing voor dit en zie hoe je gaat
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    als dat niet werkt terug stel je herschrijven naar hoe het was voordat je ooit veranderd het vandaag nog en wachten tot iemand van hier om contact met u, in ieder geval zullen zij in staat om je forum te gebruiken

Junior Member

Bedankt voor je hulp, maar het biedt geen oplossing voor mijn database probleem. Het probleem is dat niemand kan een nieuw account registreer nu. Door de standaardtaal tabel is niet bekend. Enig idee?

Senior Member

de standaardtaal in uw admincp> vbet> MAIN> standaardtaal

Dan voor u om uw forum www.mydomain.com/en/ en te zien of je standaard taal is Engels.

Dat is het beste wat ik kan doen als zijn niet mijn mod en im geen coder - sorry!

Junior Member

Toch bedankt. Ik wacht het antwoord van Michal.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hallo
    Ik was op je site en ik kan het niet vinden vlaggen. bent u zeker dat u geïmporteerde een vBET product.xml bestand van do-not-uploadmap door admincp-> producten en plugins-> toevoegen / importeren product?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •