Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 17

Tråd: Registrering Problem

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Default Registrering Problem

Når uregistrerte medlemmet ønsker å registrere en ny konto han får database svikt etter filing alle tabeller på slutten. Ingen kan registrere en ny konto nå? Jeg trenger øyeblikkelig hjelp.

Ugyldig SQL:
    INSERT INTO brukeren
    (Opsjoner, parentemail, e-post, brukernavn, salt, passworddate, passord, usergroupid, LanguageID, usertitle, customtitle, showbirthday, birthday_search, bursdag, timezoneoffset, **** kjole, vbet_def_lang, displaygroupid, joindate, lastvisit, lastactivity, autosubscribe, showvbcode , threadedmode, reputationlevelid, omdømme, pmpopup, maxposts, daysprune, startofweek)
    VERDIER
    (11537751,'', 'kardelen_ksk22 ********** no', 'kardelenksk22', '\\ \\ w (y4I5Tv.7} <98ky5Uwe, B = |) CFX \\ "', FROM_UNIXTIME (1286304455) , '55e50d487aa19ca1367c67c5d0f31709 ', 3, 12,' Yeni Üye ', 0, 0, '1985-04-26', '04-26-1985 ', '2', '88 .242.91.77 ',' st ','' , 1286304455, 1286304455, 1286304455, -1, 1, 0, 5, 10, 1, -1, 0, -1);

MySQL Feil: Ukjent kolonnen "vbet_def_lang" i feltet liste '
    Feilnummer: 1054
    Forespørsel Dato: Tirsdag 5 oktober 2010 @ 21:47:35
    Feil Dato: Tirsdag 5 oktober 2010 @ 21:47:35
    Script: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
    Referent: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
    IP-adresse: 88.242.91.77
    Brukernavn: kardelenksk22
    ClassName: vB_Database
    MySQL versjon:
    Sist endret av beaconsfield; 05-10-1020:06.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Når du brukte mitt. Htaccess omskrivingsregler gjorde du endre ordet forumz for ditt forum-mappen?

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Nei jeg gjorde ikke det. Jeg bruker ikke forumet mappe. Hva bør jeg gjøre?
    Sist endret av beaconsfield; 05-10-1021:15.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

That. Htaccess har min mappe forlengelse hvis forum er som dette www.mysite.com / forum endre deretter forumz til forum og du bør være god (Btw jeg bare har nettopp kjøpt og installert dette i dag)

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Så jeg ville være gjette, men du kunne gjøre noe verre enn å endre your.htacces fra den du kopierte fra løsningen min på dette og se hvor du går
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    hvis det ikke fungerer sette omskrive tilbake til hvordan det var før du noensinne skiftet den i dag og vente på at noen herfra for å komme i kontakt med deg i det minste vil de være i stand til å bruke forumet

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Takk for hjelpen, men det løser ikke mitt database problem. Problemet er ingen kan registrere en ny konto nå. På grunn av standard språk tabellen er ikke kjent. Noen ide?

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

endre standard språk i din admincp> vbet> MAIN> standard språk

Så for dere se forumet www.mydomain.com/en/ en hvis standard er engelsk.

Dvs det beste jeg kan gjøre så det er ikke mod min og im ingen coder - sorry!

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Uansett takk. Jeg vil vente Michal svar.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hei
    Jeg var på din side, og jeg kan ikke finne flagg. er du sikker på at du har importert en vBET product.xml filen fra gjør-ikke-uploadmappe ved admincp-> produkter og plugins-> legg til / importere produktet?

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •