PDA

View Full Version: Opgelost Ik post een nieuw onderwerp of antwoord op een draad of verwijder ik een bericht dat ik omgeleid naar een lege pagina ...

dsav90
11-08-10, 04:32
als ik een nieuw onderwerp of antwoord op een draad of verwijder ik een bericht dat ik omgeleid naar een lege pagina ... (Internet Explorer kan de webpagina niet weergeven) Alle ideeën ...

hier is mijn. htaccess

# Commentaar van de volgende regel (voeg '#' aan het begin)
# Om mod_rewrite functies uit te schakelen.
# Let op: je moet nog steeds de hack uit te schakelen in
# De vBSEO bedieningspaneel om te stoppen url herschrijven.
RewriteEngine On

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

# VBET Begin

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / forum / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

# VBET End

# VBSEO
# Sommige servers vereisen de RewriteBase richtlijn te worden
# Ingeschakeld (verwijder '#' aan het begin om te activeren)
# Let op: indien ingeschakeld, moet u het pad ook
# Om je root vB map (dat wil zeggen RewriteBase / forums /)
# RewriteBase /

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

vBET
11-08-10, 18:42
U eerst updaten naar laatste versie (niet het is vBET 3.3.5, maar we zullen maakte nog een vrij vandaag / tommorow met kleine bug correcties dus het is niet dringend, neem dan wacht 3.3.6 nad update) te bevestigen en nog steeds gebeurt het - zo ja dan Kamil zal je vragen over meer details, want we zijn niet in staat om te reproduceren op ons forum (als je let op hoe we het precies doen).

U kunt ook dissable vBET voor een moment en kijk niet probleem bestaat nog steeds om er zeker van dat het gerelateerd is aan vBET. Als het probleem blijft bestaan met vBET uitgeschakeld, dan isse is ergens anders - je kunt het controleren door een tijdelijke dissabling andere mods een voor een en kijk bij het probleem verdwijnen.

Uw htaccess ziet er OK.

dsav90
13-08-10, 19:32
De update heeft geen fix it .. Ik heb een handicap VBET en het probleem was er nog steeds .. Het lijkt de chages dat de VBET instructies te zeggen te doen om de vBSEO bestanden. Ik gespte ze en het probleem ging weg .. Re deed ze en Hij kwam terug .. Met of met uit VBET ingeschakeld .. Ik gebruik vBSEO 3.5.1 PL1

vBET
14-08-10, 12:13
OK dus - dit is heel belangrijke informatie voor ons - we getest vBET op vBSEO 3.5.1 niet vBSEO 3.5.1 PL 1. Kamil wordt gemaakt van de tests om te zien zijn we in staat om het probleem te reproduceren. Indien ja we zullen oplossen en geeft u een snelle fix, voordat er nieuwe versie zal komen. Zo niet zullen wij u vragen om toegang tot uw forum om te kunnen controleren en daar oplossen.

dsav90
14-08-10, 22:22
OK .. laat het me weten ...

Ik heb ongedaan gemaakt van de wijzigingen in de vBSEO bestanden en alles lijkt goed te werken **********

vBET
14-08-10, 23:00
Het werkt, maar niet alles - links zijn niet goed nu vertaald. Die integratie veranderingen nodig zijn om links te vertalen. Zoals ik al schreef - we zullen controleren en oplossen, zodat u in staat zullen zijn om alle functies van vBET te gebruiken:)

dsav90
15-08-10, 00:17
Awesome ... Dank je .. Jullie hebben veel steun:!)

Taurus
17-08-10, 04:19
Sinds de upgrade naar 3.3.6 Ik krijg op het verkrijgen van deze zelfde witte pagina's. Het gebeurt willekeurig. Maar als ik VBET uitschakelen gebeurt niet helemaal. Gelieve!

kamilkurczak
17-08-10, 10:12
Ik controleerde het op vBSEO 3.5.1 pl1 versie op onze test forum en ik cant reproduceren. Ik zal schrijven over het aan Michał.

kamilkurczak
18-08-10, 10:09
Hallo,

Nu onze belangrijkste forum is het werken aan deze nieuwste vBSEO 3.5.1 pl1. Ik kan dit nummer vinden, dus:
1. U kunt reproduceren op onze belangrijkste forum? probeer om dit probleem te vinden op dit forum en hier de resultaten plakken.
2. Als u cant vindt dit probleem PM kunt u mij uw forum admincp, FTP en vBSEO cp details en ik vindt dit onderwerp en plaats deze op je forum.

Dank.

kamilkurczak
20-08-10, 19:35
alsjeblieft, lees net een vorige post en antwoord hier. Het is noodzakelijk.

vBET
22-08-10, 22:37
Sinds de upgrade naar 3.3.6 Ik krijg op het verkrijgen van deze zelfde witte pagina's. Het gebeurt willekeurig. Maar als ik VBET uitschakelen gebeurt niet helemaal. Gelieve!

Ik ben op je forum en ik ben niet in staat om het probleem te reproduceren. Raadpleeg dan doet het nog steeds gebeurt. Ook - volgens de logs die je PM me het leek alsof je had bijgewerkt product-bestand, maar vBulletin php-bestanden was oud (bestaande functie is niet zichtbaar). Het zou server cache-probleem (niet vBET cache) worden - indien nieuwe files niet zichtbaar was en de server was nog steeds met behulp van oude bestanden. Dus dat zou de reden zijn.

Kort: Ik kan niet reproduceren op uw forum - kun je? Is het nog steeds gebeuren of niet? Zo ja - Beschrijf precies hoe ik het kan reproduceren op uw forum.

Taurus
22-08-10, 22:49
Dit is een lastige. Het gebeurt willekeurig. Dus ik weet ook niet wanneer het zal gebeuren of niet. Maar in de tijd VBET is uitgeschakeld het niet gebeuren allemaal. Ik zal contact met u op als ik wat meer info te krijgen.

kamilkurczak
24-08-10, 13:09
Hallo,

Is het je opgevallen deze kwestie opnieuw of niet? Ik was op het forum en ik maakte veel berichten en ik heb niet gevonden deze kwestie. Kunt u bevestigen dat?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1