PDA

View Full Version: vBSEO en VB Vertaler Enterprise

pitu120
09-08-10, 23:02
Hi!

Ik heb een probleem met het instellen van de vriendelijke links voor vB Enterprise Vertaler 2.4.3

Ik heb zo ik vBSEO:
Link Type VBSEO_URI
Vertaling koppelingen soort REAT URL's SEO According To consensus link (dat wil zeggen '/ nl / adres ")

Ik heb toegevoegd. Htaccess

#rules for SEO translation links without vbSEO

RewriteEngine On

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]

#************************************************************-
#Rules for SEO translation links with vbSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
#RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

Een van de invoer en kies bijvoorbeeld de Engels naar voren domena.pl / board / nl / Helaas, een pagina met informatie blijkt dat een forum met de opgegeven ID niet was gevonden, de wijn is aan de kant van sommige redirect.

Ik voeg hieraan toe dat, uiteraard, zonder wijziging van de vriendschappelijke banden werkt geweldig.

Misschien had iemand een soortgelijk probleem of weet wat ik verkeerd doe.

Met vriendelijke groet,
Rafal

kamilkurczak
10-08-10, 11:29
Verplaatst naar Free Version vBET2.4.x.

Zoals ik zie dat je een vBSEO maar gewoon kijken naar je. Htaccess. Nu heb je regels voor vBET zonder vBSEO, maar je moet de regels voor de vBET hebben met vBSEO.

Dus, gewoon uncomment regels voor vBSEO en commentaar regels voor vBET zonder vBSEO.

pitu120
10-08-10, 12:29
Ik heb toegevoegd. Htaccess alleen de regels van de vBSEO.

# Regels voor SEO vertaling banden met vBSEO (moeten worden opgenomen voor alle regels vbseo.php)
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

Na het invoeren van domena.pl / board / fr / bijvoorbeeld, wordt het bericht aangegeven Ongeldige Forum. Als je een geldige link, meldt de beheerder.

VBSEO behandelt het als een afdeling en kan het niet vinden.

@ Edit.
Regels in het bestand, niet in het paneel vBSEO.

kamilkurczak
10-08-10, 13:34
U kunt plakken hier je alles. htaccess bestand?

pitu120
10-08-10, 22:38
Al goed. Ik zet slechte regel.

kamilkurczak
11-08-10, 11:20
Als ik denk. Ok bedankt voor de bevestiging

yak983
20-09-10, 15:00
Ik heb het een probleem .. Al koppeling werken, maar niet de index pagina

forum.com / idlanguage /

dit is mijn. htaccess

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
# RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | fusie | beelden) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

vBET
20-09-10, 17:49
Wat is je forum URL? Is het bevat forum directory in? Zo ja - let er op dat je moet de regels aanpassen, en er toe te voegen forum directory (zie beschrijving voor htaccess regels.).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1