PDA

View Full Version: Dankzij vBET



dai-kun
07-11-09, 09:52
Ik heb veel van de leden uit verschillende landen die geen Engels spreken dus met deze mod echt helpt mijn leden. Veel van hen e-mailde mij zeggen hoe leuk het is om eindelijk te begrijpen en ook communiceren met andere leden op het forum gebruik van deze software.

Ik was ook op zoek naar mijn site op Google en hebben een groot deel van de pagina's zijn geïndexeerd als vertaalde versies dus dat betekent dat bezoekers die zoeken in hun eigen taal zijn in staat om trek mijn forum en nog veel meer verkeer te genereren: D.

Bedankt voor het geweldige software!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1