PDA

View Full Version: Sommige vragen voor je



Goanna
16-06-10, 21:29
Hi there,

1. Hoeveel is branding gratis vergoeding voor betaalde versie (prijs in Australische Dollars):. Verward:
2. Prijs in Australische Dollars voor vBet automatische vertalingen kunt u:. Verward:

3. Kunt u mij een idee van hoe lang het duurt om dit script geïnstalleerd en goed werkt: verward:

wowglider.de
18-06-10, 02:43
lol.
de.finance.yahoo.com / waehrungen / waehrungsrechner / # from = USD; to = AUD; amt = 1
Hier ga je

vBET
18-06-10, 10:08
Hi,

Houdt u er rekening mee dat onze prijzen zijn in USD en hoeveel het zal zijn in Australische dollars hangt af van de werkelijke koers - die kan worden veranderd elke keer. Dus je moet controleren wat is de werkelijke koers in Paypal.

1. Branding gratis kost $ 135 (in USD)
2. vBET licentie kost $ 90 (in USD)

3. De installatie is gemakkelijk en snel. Bestanden uploaden, importeren product bestand en configureren, zoals beschreven in readme.html Als u instellen dat de juiste kunt u de installatie te voltooien in een paar minuten.
Als u configureert het verkeerd, sommige conflicten met andere plugins of integreren vBET met andere plug-ins niet naar behoren, dan zal het zo lang als je alles naar behoren gezet te nemen. Houdt u er rekening mee dat in het geval van problemen die je hebt onze gratis online support en als je het gevoel dat het beter is voor ons om gehele installatie te doen, dan kun je gewoon kopen installatie-service ($ 30).

Goanna
21-06-10, 15:36
Hallo,

Heeft u problemen met het indienen van een order.
Uw formulier werkt niet.

Niet in staat om info in te voegen.

Goanna

Goanna
21-06-10, 15:48
Oeps, sorry,

Ik heb niet het vakje akkoord knop. He he
Niet wist dat ik moest overeenkomst knop aanvinken voordat ik invullen formulier.

vBET
22-06-10, 22:16
Dus als ik begrijp alles werkt prima:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations