PDA

View Full Version: Opgelost VB4.0.3 CMS Loop



Anthony Parsons
12-05-10, 06:20
Indien afgemeld alleen proberen om het CMS content met behulp van standaard vb mod_rewrite gaan stuurt browsers in een lus, met de volgende foutmelding:


De webpagina op (zal niet toestaan dat ik URL post in het bericht), heeft geleid tot te veel omleidingen. Je cookies te verwijderen voor deze site of waardoor cookies van derden kan het probleem oplossen. Zo niet, dan is het mogelijk een server configuratie probleem en niet een probleem met uw computer.

Getest in Chrome, FF en IE8, hetzelfde resultaat op alle, alleen de CMS en alleen indien afgemeld.

Zoals je kon voorstellen, is dit het verzenden van zoekmachines in een klein beetje een probleem proberen te spin in verschillende talen. Forum en Blog indien afgemeld zijn perfect.

Mij of een bug?

trevis
12-05-10, 16:13
Dit gebeurt ook voor mij. De oplossing was om mijn SEO instellingen te controleren (herschrijven) [] s!

vBET
12-05-10, 17:52
Geef me je volledige. Htaccess-bestand en ook de URL naar de pagina waar ik het kan zien.

Anthony Parsons
13-05-10, 00:14
Bedankt vBet ... URL bevat hieronder.


RewriteEngine on

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^ptsdforum\.org
RewriteRule ^(.*)$ http://www.ptsdforum.org/$1 [R=permanent,L]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^.*$
RewriteRule ^404\.shtml$ "http\:\/\/www\.ptsdforum\.org" [R=301,L]

#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links)
#If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]

#vBulletin Standard Rules
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# Forum
RewriteRule ^threads/.* showthread.php [QSA]
RewriteRule ^forums/.* forumdisplay.php [QSA]
RewriteRule ^members/.* member.php [QSA]
RewriteRule ^blogs/.* blog.php [QSA]
ReWriteRule ^entries/.* entry.php [QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d

RewriteRule ^.*$ - [NC,L]

# MVC
RewriteRule ^(?:(.*?)(?:/|$))(.*|$)$ $1.php?r=$2 [QSA]

vBET
13-05-10, 18:29
Zie PM

trevis
13-05-10, 21:03
MichaƂ, je veranderd de htaccess? Kunt u het aandeel van de gewijzigde htaccess?

Anthony Parsons
14-05-10, 06:01
Hij heeft nog niet gedaan ...

vBET
15-05-10, 00:44
Hij heeft nog niet gedaan ...

We vonden mogelijke licentie inbreuk op uw forum en schorten ondersteuning voor uw licentie tot probleem zal worden opgelost. Je hebt PM over die en post hier met informatie om te kijken in het uur.

trevis
18-05-10, 02:25
Michal, je hebt mijn htaccess?

vBET
18-05-10, 17:25
Ga ik naar uur in een moment.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1