PDA

View Full Version: vBET 4.2.2 vrijgegeven



vBET
07-05-10, 13:31
Hello:)

Vandaag hebben we voor u nieuwe release met een aantal bugs vaste en kleine verbeteringen. - Kunt u voor meer informatie zie hieronder.

Wat is nieuw:

Opties voor vlaggen drop-down menu posities voor CMS en Blog navbar
Toegevoegd target = "_blank" voor credit link om te voorkomen dat gebruikers laat je forum


Templates veranderd: (toegevoegd vlaggen afmetingen volgens Google hints)

vbenterprisetranslator_inpost_translate vbenterprisetranslator_inpost_translate_alreadyin vbenterprisetranslator_flagsvbenterprisetranslator_flags


Bugs gecorrigeerd:

Hercoderen alle berichten van gegevens uit vertaald uitzicht voor niet UTF-8 forums Gecorrigeerd bug voor vBAdvanced eigen CPM-integratie
wereldwijde langtitle parsing
vBSEO script berichten vertaald
Query string voor lighttpd
Dagelijkse / wekelijkse verteert voor vBSEO gebruikers
Gesneden langtitle in CMS blokken vertaling
Blanco pagina voor enkele CMS blokken met langtitle


PS voor vBET 3.x-gebruikers:
Binnenkort zullen we ook gemaakt 3.x release met bugs te repareren

Jesh
07-05-10, 14:57
Dank u. Geïnstalleerd en werkt ... alle taal problemen met forum blokken vast. : D

Kolbi
12-06-10, 14:10
Is het verenigbaar met vBulletin 3.5.1?

vBET
14-06-10, 23:04
Niet gecontroleerd op 3.5.1 nog niet. Ik zal vragen Kamil voor dat en wij geven u de bevestiging hier:)

kamilkurczak
15-06-10, 13:47
Hallo,

Ik controleerde een vBSEO 3.5.1 en alles goed werkt. Ons forum werkt op deze versie nu.

Dus, vBET is compatibel met vBSEO 3.5.1.

genieten:)

Kolbi
15-06-10, 14:50
Hartelijk dank voor het antwoord! Echter, gisteren had ik al bijgewerkt en kan nu ook geen fout.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1