PDA

View Full Version: Opgelost Vertalen in MSIE 8 'sticks'



tavenger5
26-04-10, 17:29
Te reproduceren:


Plaats een pagina in MSIE 8
Klik op een vlag
klik op een andere vlag
Pagina doorverwijzingen naar laatste vertaald taal


Alleen clearing cookies zal u toelaten om een pagina te laden in een andere taal. Ik gebruik vBET 3.3.2

vBET
26-04-10, 23:16
Is het gebeurt voor de gasten, gebruikers, stand?
Is het gebeurt op sommige specifieke pagina (thread, lid, hoofd, ...) of op een plaats?

Kan niet reproduceren. Kun je reproduceren op een van deze forums:
vBulletin Enterprise Translator (vBET) - Powered by vBulletin (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/)
eenvoudig NLP.pl darmowe forum o NLP - forum o NLP (http://www.forum.simple-nlp.pl/)

Als u niet in staat om het te reprocude op die forums stuur exacte instructies op basis van uw forum:
1. start url
2. welke vlag te klikken
3. welke vlag te klikken voor verandering

tavenger5
27-04-10, 14:28
Hrm, kan ik niet krijgen om te repliceren op uw forums. Er moet iets zijn dat is te interfereren met de cookie die door vBET ingesteld op mijn forum. Het lijkt erop dat als je eenmaal klikt op een taal in IE, ongeacht welke pagina u bent, het stokken daar en verandert niet in minder u de cookie verwijdert.

vBET
27-04-10, 21:05
Hrm, kan ik niet krijgen om te repliceren op uw forums. Er moet iets zijn dat is te interfereren met de cookie die door vBET ingesteld op mijn forum. Het lijkt erop dat als je eenmaal klikt op een taal in IE, ongeacht welke pagina u bent, het stokken daar en verandert niet in minder u de cookie verwijdert.

Stuur dan exact reproduceren instructies voor uw forum:
1. start url
2. welke vlag te klikken
3. welke vlag te klikken voor verandering

vBET
08-05-10, 10:31
Nogmaals - neem me laten zien hoe het te reproduceren op je forum:)

tavenger5
08-05-10, 14:41
Dit werd vastgesteld. De code in mijn vlaggen template was niet correct.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1