PDA

View Full Version: Opgelost . Htaccess is vBET vBSEO 4.2.1 en 2.6b1



trevis
19-04-10, 18:17
Hallo, kan iemand post een voorbeeld van een htaccess werken met vBET en vBSEO. ik ben met behulp van de 'Mod herschrijven vriendelijke URLs"in vB en"Maken URL's volgens SEO koppeling consensus (dwz ' / nl/adres')"in vBET. Wanneer ik beweeg de muis over de vlaggen in de voettekst, ik zie dat de link is iets als"mysite.com/pt/content.php", maar de pagina die wordt weergegeven is"mysite.com/content". Als ik de URL aan kant om te veranderen "mysite.com/pt/content" geeft een fout en toont niets.Kan iemand me helpen? : verward: [] s, Rafael Trevisan

VGF
19-04-10, 21:01
Hallo, kan iemand post een voorbeeld van een htaccess werken met vBET en vBSEO. ik ben met behulp van de 'Mod herschrijven vriendelijke URLs"in vB en"Maken URL's volgens SEO koppeling consensus (dwz ' / nl/adres')"in vBET. Wanneer ik beweeg de muis over de vlaggen in de voettekst, ik zie dat de link is iets als"mysite.com/pt/content.php", maar de pagina die wordt weergegeven is"mysite.com/content". Als ik de URL aan kant om te veranderen "mysite.com/pt/content" geeft een fout en toont niets.Kan iemand me helpen? : verward: [] s, Rafael Trevisan

Misschien dat dit helpt, maar ik ben er niet zeker van.

Ik gok moet u CMS geïnstalleerd.

Ik weet voor mij, ik moest de bestandsnaam forum.php veranderen in index.php .. en zorgde ervoor om het te veranderen als zowel in Admin CP-instellingen.

Ik heb mijn belangrijkste forum pagina als mijn startpagina.

dus met CMS, het standaard CMS pagina is index.php .... in tegenstelling tot eerdere versies vBulletin waar index.php normaal gesproken het belangrijkste forum pagina.

Iedere keer als ik een nieuwe vBulletin update te downloaden, moet ik handmatig wijzigen forum.php elke keer index.php.

Dit is sooo cool. Ik antwoord op iemand die soorten in het Portugees en het Engels vertaling kwam door perfect op hier ..

trevis
19-04-10, 21:31
Maar er is een index.php in de root directory van BB ... : (

VGF
19-04-10, 23:30
Maar er is een index.php in de root directory van BB ... : (

Als u uw forum op de root directory (yoursite.com in plaats van yoursite.com / forums /)

Dan moet je forum.php veranderen in index.php .. en hernoem index.php naar wat je wilt. Hoef je geen index.php als je geen gebruik maakt van CMS.

Ik heb de namen van mij aan "index-whatever.php" en ik nooit gebruiken. De enige voor CMS als je het gebruik ervan.

vBET
20-04-10, 01:51
Hallo, kan iemand post een voorbeeld van een htaccess werken met vBET en vBSEO. ik ben met behulp van de 'Mod herschrijven vriendelijke URLs"in vB en"Maken URL's volgens SEO koppeling consensus (dwz ' / nl/adres')"in vBET. Wanneer ik beweeg de muis over de vlaggen in de voettekst, ik zie dat de link is iets als"mysite.com/pt/content.php", maar de pagina die wordt weergegeven is"mysite.com/content". Als ik de URL aan kant om te veranderen "mysite.com/pt/content" geeft een fout en toont niets.Kan iemand me helpen? : verward: [] s, Rafael Trevisan

Stuur dan uw forum volledige URL en de feitelijke inhoud van. Htaccess bestand

vBET
20-04-10, 01:55
Maar er is een index.php in de root directory van BB ... : (

Pleae er rekening mee dat vBET niet verlangen dat zij alle bestandsnamen veranderen. Zie vorige antwoord en stuur ons gevraagde informatie. Ook rekening mee dat een versie van vBSEO bug had (ik weet het niet doet in de jouwe het al is gecorrigeerd). Hier vindt u probleem beschrijving met vBSEO officiële quick fix:
VB4 CMS links niet werken met vBSEO3.5 - vBulletin SEO Forum (http://www.vbseo.com/f77/vb4-cms-links-not-working-vbseo3-5-a-41635/)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations