PDA

View Full Version: Opgelost witte pagina wanneer het vertalen van rss feeds



Snake
11-04-10, 01:09
krijg ik een blanco pagina als ik uitzicht op een van de vertaalde rss feeds, enig idee waarom?

thanks.

vBET
11-04-10, 15:14
Welk type ben je RSS-test - stuur volledige URL. Doet gebeurt het op originele RSS ook of gewoon op een vertaald?

Snake
11-04-10, 15:19
Gewoon vertaald RSS, normaal RSS is prima, je mijn forum URL hebt, kun je daar testen.

vBET
11-04-10, 22:54
OK - Ik zie het op je forum. Helaas zijn wij niet in staat om te reproduceren op onze forums.

Het beste zou zijn als we toegang krijgen tot uw forum en check it - het kan ook testen bijvoorbeeld / kopiëren - het hoeft alleen maar op dezelfde manier gedragen. Zonder het reproduceren van het probleem kunnen we niet werken. Kunt u PM me details toegang tot uw Admin CP en FTP? Zoals ik schreef het kan enige testen instantie worden - Ik hoef alleen maar het gedrag niet de inhoud. Of in ieder geval heeft u een error logs over RSS? ...

Zoals je kunt hier en op dit forum (http://www.forum.simple-nlp.pl/) RSS zijn prima werken. Op onze test forums ook. Op dit moment bent u de enige die heeft het probleem en het forum is de enige plaats waar we kunnen controleren.

Snake
11-04-10, 22:58
Ik ben de enige admin op mijn forum, geef mij instructies voor het oplossen van problemen.

vBET
12-04-10, 13:08
Ik ben bang dat het te ingewikkeld en vereist een interactie - moeten we om de oorzaak van het probleem te vinden. Ik zou kunnen geven u snel instructies fix, als ik wist wat er gebeurt en in staat zijn te reproduceren aan mijn kant. Zonder te weten waar de fout is dat we gewoon geen idee over hoe, wat en doen repareren (dit kan worden veroorzaakt door een conflict door een andere mod, verkeerde configuratie ...). Zonder de mogelijkheid om het te reproduceren weten we niet doet ons verandert verhelpt het probleem. En jij bent de enige die het probleem. Dat is waarom het het beste zou zijn als we toegang hebben - zelfs tot uw test forum. Zoals ik al schreef ik niet je forum inhoud moet ik alleen nog nodig hebben op het gedrag. Ik begrijp dat u niet wilt toegang tot uw echte forum te delen. Heeft u testen bijvoorbeeld, waar hetzelfde gebeurt?

Op dit moment voor eenvoudige instructies open file neem / includes / vbenterprisetranslator_functions_external.php en bepalen waar code stopt de evaluatie door de invoering echo 'TEST 1', (en het veranderen van het aantal voor elke echo) tussen code lijnen. Als je weet wat is binair zoeken gebruik dan dit algoritme. De evaluatie begint in functie vbet_translateExternal.

Als je denkt dat je in staat bent om te bepalen waar het probleem is dan kunnen we het op deze manier, maar het zal veel meer tijd in beslag nemen - in het bijzonder aan uw kant, wat niet nodig is omdat u onze steun. Natuurlijk begrijpen we dat u niet onze volledige steun willen, dus laten we het proberen doe het op jouw manier.

Snake
15-04-10, 20:57
Aan de andere gaat hier Computer Juice - Site Spy (http://www.computer-juice.com/forums/pt/vaispy.php)

Lijkt het script is niet het verkrijgen van de css-bestand naar behoren en is op zoek in de verkeerde plaats voor afbeeldingen ...

- Ik zal proberen wat je zei voor andere kwestie.

Snake
15-04-10, 21:02
Ik ben bang dat het te ingewikkeld en vereist een interactie - moeten we om de oorzaak van het probleem te vinden. Ik zou kunnen geven u snel instructies fix, als ik wist wat er gebeurt en in staat zijn te reproduceren aan mijn kant. Zonder te weten waar de fout is dat we gewoon geen idee over hoe, wat en doen repareren (dit kan worden veroorzaakt door een conflict door een andere mod, verkeerde configuratie ...). Zonder de mogelijkheid om het te reproduceren weten we niet doet ons verandert verhelpt het probleem. En jij bent de enige die het probleem. Dat is waarom het het beste zou zijn als we toegang hebben - zelfs tot uw test forum. Zoals ik al schreef ik niet je forum inhoud moet ik alleen nog nodig hebben op het gedrag. Ik begrijp dat u niet wilt toegang tot uw echte forum te delen. Heeft u testen bijvoorbeeld, waar hetzelfde gebeurt?

Op dit moment voor eenvoudige instructies open file neem / includes / vbenterprisetranslator_functions_external.php en bepalen waar code stopt de evaluatie door de invoering echo 'TEST 1', (en het veranderen van het aantal voor elke echo) tussen code lijnen. Als je weet wat is binair zoeken gebruik dan dit algoritme. De evaluatie begint in functie vbet_translateExternal.

Als je denkt dat je in staat bent om te bepalen waar het probleem is dan kunnen we het op deze manier, maar het zal veel meer tijd in beslag nemen - in het bijzonder aan uw kant, wat niet nodig is omdat u onze steun. Natuurlijk begrijpen we dat u niet onze volledige steun willen, dus laten we het proberen doe het op jouw manier.

Je me te vertellen als je de evaluatie van dit probleem zou je uren toe te voegen echo 'TEST 1', onder elke regel code in dat bestand ... echt?

vBET
16-04-10, 02:27
Neen - ik schreef nooit iets dergelijks. Ik heb geen idee waarom je zelfs denken dat ...

Die waar tips voor u, want die waar het gemakkelijkst te beschrijven. 1e - je mist het punt over binary search. 2e - we hebben manieren om dit te doen zonder enige uitgang te veranderen en we zijn in staat om dit snel te doen, want we kennen onze code en hebben veel ervaring in het vinden van bugs of conflicten met andere plugins.

Hoe dan ook - uw vraag geeft u een stap dichter bij de oplossing. Wij bieden u onze volledige steun. Je kunt accepteren wat je betaald, of u kunt weigeren. Wij zullen eren jullie beslissing en proberen om u te helpen, zelfs als u weigert onze steun. Toch kunt u zich richten op probleem - je wilt proberen om dit zelf te doen, dan kunt u braak onze hints. U wilt dat wij veilig uw tijd, laat het ons dan binnen rekening mee dat alle onze intenties zijn om u te helpen aub.

Snake
16-04-10, 02:31
Juist, en het punt dat ik maak is dat ik kan volgen instructies, ja, geef mij instructies.

Ik wil niet om u toegang als je geen online reputatie, de enige mensen die ik toegang geven tot mijn forums zijn mij, vBulletin en vBSEO, want ik kan vertrouwen.

U bent nieuw voor mij, dus zou ik de voorkeur aan de instructies, geen volledige ondersteuning hebben.

Dank.

vBET
16-04-10, 02:56
Het is uw beslissing en wij zullen eren zelfs het het maakt het wat ingewikkelder:) Denk eraan dat u altijd gewoon kunt kopiëren van het forum te maken en geven ons toegang tot bijvoorbeeld te testen, niet echt forum.

Gelieve braak instructies die al gaven we je. Je hoeft niet te echo te stellen na elke regel - ontdek hoe binary search werkt. Doe wat in het begin, een aantal aan het eind, wat in het midden. Controleer welke wordt getoond welke niet, zet weinig tussen de laatste en de een die niet getoond, en ga zo maar door. Deze manier zal u bepalen waar code breekt. Een andere tips - gebruik URL voor RSS2 en stel echo's in de functies voor RSS2 (veel code is niet gebruikt op alle). Zoals ik al schreef je - we kennen onze code en weten hoe en waar om efficiënt te kijken. Want je kunt gemakkelijker zijn als je net gevallen van RSS2 vinden in de code. Gelieve vanaf het begin (kijk in hints eerder) - het kan iets zijn voor de evaluatie gaat naar RSS2 specifieke code.

Ook voor al dat controleer dan heb je nog andere plug-ins te werken op de haak external_complete en zet deze tijdelijk te controleren doet wat ervan veroorzaakt conflict.

Laat het ons weten over uw resultaten.

Snake
16-04-10, 11:53
Ik heb nu het werkt, lijkt het ik had een plugin uitgeschakeld door vergissing.

Maar de vertaalde feeds niet valideren, veel fouten.

Feed Validator Resultaten: http://www.computer-juice.com/forums/zh-CN/external.php?type=RSS2

En die van jullie hier zijn slecht;

Feed Validator Resultaten: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/zh-CN/external.php?type=RSS2

vBET
16-04-10, 16:28
Als ik zie die wel geldig zijn en een aantal hints zijn te verbeteren.

Houdt u er rekening mee dat onze RSS-OK is. 1e probleem is over de inhoud, die over wat in de post is niet aan onze kant. 2e gaat over hoe vBulletin genereert RSS-kanalen - alleen rekening mee dat stand gebeurt op niet vertaald RSS-kanaal, toen vBET doet niets.

In uw geval is er echt lijkt te zijn een probleem. Het lijkt erop verkeerd header is te sturen. Ik ga code nu op zoek naar probleem - moeten geven u snel vast te stellen in een tijd:)

Snake
16-04-10, 16:34
My feed heeft probleem met codering, speciale tekens en 500 server error code.

Uw feed geeft nog steeds 500 server error, wat slecht is.

Deze feed is niet te valideren.

Server terug HTTP Error 500: Internal Server Error

vBET
16-04-10, 16:53
Bedankt voor het vinden van deze bug:) Voor de oplossing - zie hieronder quick fix - het zal worden opgenomen in de volgende release.

Snelle oplossing:
1. Zoek plugin met de naam "Vertaal RSS" en ga naar het te bewerken.
2. Vindt er:

vbet_external_complete(&$output);
3. Vervangen door:

vbet_external_complete(&$output, &$headers);
4. Wijzigingen opslaan
5. Bewerk het bestand / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
6. Vindt er:

function vbet_external_complete(&$output) {
7. Vervangen door:

function vbet_external_complete(&$output, &$headers) {
8. Upload veranderd fie naar de server.

Laat het ons weten heeft het oplossen van uw RSS-vraagstukken. Deze oplossing werd getest op onze test forums en lost codering te geven.

Snake
16-04-10, 17:10
Zelfde.

http://www.computer-juice.com/forums/zh-CN/external.php?type=RSS2

Feed Validator Resultaten: http://www.computer-juice.com/forums/zh-CN/external.php?type=RSS2

Ook uw feed geven nog steeds 500-fout;



Normale vBulletin rss niet;


vBET
16-04-10, 17:17
Je nu op zoek in het cachegeheugen inhoud (RSS-cache is in handen van vBulletin).

Ik controleerde uw RSS-voor / ar / en het is prima. zh-CN zal wel goed na de cache verlopen:) Gelieve gewoon het te controleren op iets wat niet in de cache voor (net als Arabische vertaling) en laat ons weten de resultaten.

Snake
16-04-10, 17:17
Ook nog een bug, ook in uw RSS, als je kijkt naar de validatie scroll naar beneden, alle links verwijzen naar de Engels pagina's, niet de nieuwe taal pagina's, zodat RSS pagina is niet eens linken naar rechts draden!

vBET
16-04-10, 17:20
Ook nog een bug, ook in uw RSS, als je kijkt naar de validatie scroll naar beneden, alle links verwijzen naar de Engels pagina's, niet de nieuwe taal pagina's, zodat RSS pagina is niet eens linken naar rechts draden!

Zoals ik op uw RSS-kanaal voor het Arabisch dat alles OK is. Misschien mis ik iets. Stuur exacte RSS-kanaal URL naar uw forum, waar probleem bestaat en exacte URL die verkeerd is in dit kanaal te geven.

Snake
16-04-10, 17:20
Ok, maar nog steeds 500-fout, google bot zal niet graag 500 error header!

Ook de links zijn in dit formaat.

***. Computer-juice.com/forums/bg/showthread.php? T = 28848 & goto = newpost

Zouden ze niet worden seo'd urls?

vBET
16-04-10, 17:34
Ok, maar nog steeds 500-fout, google bot zal niet graag 500 error header!

Ook de links zijn in dit formaat.

***. Computer-juice.com/forums/bg/showthread.php? T = 28848 & goto = newpost

Zouden ze niet worden seo'd urls?

Ongeveer 500 header - op dit moment heb ik geen idee waarom validator claims over 500-fout - dezelfde URL in de browser geeft de juiste inhoud. Ook verschijnt alleen op een aantal vertalingen op andere niet. Misschien is het iets met cache - zullen we terug naar het na cache is verlopen en controleer doet het is een bestaand probleem of gewoon in de cache geschiedenis.

Over links - ja die moet worden seo'd urls. Vertel wat is jouw waarde voor "Forum directory" instelling.

Snake
16-04-10, 19:26
Moet cache-probleem, alle nieuwe vertaald rss feeds zijn nu 100% ok, dank je.

Snake
20-04-10, 13:24
Ok dus probleem is feeds vertaald voordat dit op te lossen nog steeds fouten en verkeerde niet-seo urls.

Hoe verwijder ik oude feeds cache, zodat nieuwe feed met bug fixes kan werken.

Dank.

vBET
21-04-10, 02:27
Het moet automatisch worden gedaan - RSS cache tijd wordt gemeten in minuten, niet in dagen ... Ik weet niet doet / waar vBulletin maakt het mogelijk om RSS-cache handmatig te wissen. Yoou kunnen proberen om in te stellen op een lage waarde (zoals 1 minuut) als u het maken van tests, en daarna ga terug naar vorige.

Zoals ik schreef Het mag niet gecached worden voor zo lang. Zorg ervoor dat u op zoek bent op werkelijke kanaals output niet in de cache aan uw kant (zoals in de browser cache). Geef me URL naar RSS, die nog steeds niet juist is - ik zal het controleren van mijn kant. Als het nodig zal zijn we op zoek gaan naar bug, maar eerst laten checken doet het echt bestaat.

Tevens stuur ons uw twee eerste regels voor de vBET en zorg ervoor dat je je forum map ingesteld op / in forums vBET configuratie te maken.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1