View Full Version: Opgelost Installatie probleem
HI moet installeren het probleem. Habs vBSEO en een of andere manier dingen niet bij elkaar opschieten Kan er iemand mij helpen?
Ga dan eerst naar vBSEO integratie sectie in readme.html bestand - je moet bewerken 2 vBSEO bestanden (alle duidelijk beschreven). Doe dan de rest van de installatie.
Laat het ons weten als u eventuele toekomstige problemen mee.
Nou ja, zijn er nu beheerd en beheerd de integratie met vBulletin. Hebben maar een klein probleem met de SEO URL's. In de instellingen heb ik het volgende instellen: Link Type: VBSEO_URI Maak URL's SEO verbinding volgens consensus (dwz '/ nl / adres ") Forum Directory: / forum Toch hoeft het niet werkt wm-apps.de/forum Url vraagt om hulp dank u:)
Dat deed ik. Htaccess veranderd en nu de vertaling is dat! Kan ook worden gebruikt voor statistieken op de top? Zo ja, hoe dit is afgehandeld? Gelieve te helpen, dank u:)
Tenzij het werkt heel goed met de vertaling. Maar als ik Engels in een Duits forum post door te schrijven is dit helaas niet vertaald, maar worden in de originele versie. Als ik schakel naar het Engels als de taal en willen een bijdrage kan niet worden getrokken omdat deze automatisch gebonden aan de root-directory /. Het Forum ligt in / BB forum in de instellingen veranderde ik het wat heb ik verkeerd? Misschien is er iets veranderd moet worden, zelfs in htaxx?
Dat deed ik. Htaccess veranderd en nu de vertaling is dat! Kan ook worden gebruikt voor statistieken op de top? Zo ja, hoe dit is afgehandeld? Gelieve te helpen, dank u:)
Waarin statistieken schrijf je over? :)
Tenzij het werkt heel goed met de vertaling. Maar als ik Engels in een Duits forum post door te schrijven is dit helaas niet vertaald, maar worden in de originele versie. Als ik schakel naar het Engels als de taal en willen een bijdrage kan niet worden getrokken omdat deze automatisch gebonden aan de root-directory /. Het Forum ligt in / BB forum in de instellingen veranderde ik het wat heb ik verkeerd? Misschien is er iets veranderd moet worden, zelfs in htaxx?
Als bericht is geschreven in een andere taal te moeten worden gemarkeerd door BBCode. Dergelijke bbcode zal automatisch worden toegevoegd voor gebruiker die zette zijn standaard taal. Ook kun je inschakelen van automatische taaldetectie - dan Google wordt gevraagd over de taal van het bericht.
Over uw probleem met het creƫren van berichten op vertaald te bekijken: welke versie van vBET gebruikt u? wat is uw. htaccess de inhoud? doet melding wordt gemaakt of gewoon redirection gebeurt er? Hebt u uw forum directory in vBET belangrijkste instellingen?
Dit lijkt nu te werken met de vertaling. Maar als ik een andere taal, worden er geen afbeeldingen, faciliteiten, enz. worden weergegeven te selecteren en er geen draden zijn gemaakt. Forum is in de map / forum vBSEO deed het en vBET331 htaxx is:
# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On
# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /
#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/$1 [L,R=301]
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
Dit lijkt nu te werken met de vertaling. Maar als ik een andere taal, worden er geen afbeeldingen, faciliteiten, enz. worden weergegeven te selecteren en er geen draden zijn gemaakt. Forum is in de map / forum vBSEO deed het en vBET331 htaxx is:
U stelt verkeerde htaccess regels:.) Het is duidelijk beschreven dat in het geval als je forum subdirectory gebruikt in de URL van je eerste 2 regels te wijzigen. Gelieve deze:
# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On
# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /
#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/$1 [L,R=301]
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):