PDA

View Full Version: Het is mogelijk om andere betalingen dan paypal? Als de update is inbegrepen in de prijs?

dong
10-05-15, 16:46
Ik overweeg aanschaf van vBET. Maar ik moet één of andere info:-is het mogelijk om anders dan door paypal betalen? Ik heb niet een credit card, en ik ben uit het Verenigd Koninkrijk op dezelfde manier als u. Kan ik overboeken naar uw rekening?-hierdoor betaling $ 230 vanaf de update is inbegrepen in de prijs?

Marcin Kalak
11-05-15, 16:59
U kunt het bedrag overbrengen naar uw account. Vul het formulier als normaal, maar betaalt niet met behulp van Paypal-systeem zal u tonen het bedrag moet worden betaald (in dollars berekenen voor een bok op de gemiddelde wisselkoers Netwerkopstartprogramma op overdracht). Na het invullen van het formulier Stuur me een PM op de gegevens die u hebt ingevoerd, en ik zal posterijen u de gegevens over te dragen. Na de goedkeuring van de overdracht ontvangt u licenties. Door de aankoop van licenties, hebt u één jaar gratis upgrades, u de licenties en de updates voor nog een jaar later kan uitbreiden.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1