PDA

View Full Version: Opgelost Twee problemen met vBET op dit moment



Mobilyz
02-02-10, 14:42
Hallo, hou van de plugin, maar ik heb twee problemen op dit moment (beide zaken zou kunnen worden met elkaar verbonden).

Mijn setup:
- Het gebruik van vBSEO
- Met behulp van Google API sleutel voor vBET
- Forum taal: Nederlands
- Forum directory: / forum
- Algemene domein: leeg
- Link type: VBSEO_URI
- Vertaling koppelingen type: maak URL's op basis van SEO (/ nl / adres)
- Houd + Ignore: leeg

1) Redirection
Als ik naar de forums en gebruik 'SITEURL / forum / nl / "Ik krijg omgeleid over en over totdat de browser geeft een foutmelding (lus). Ik heb het bewerkt. Htaccess bestand en voegde de lijnen voor het oppakken van de / nl / bit (omdat het zo staat in de vBET setup handleiding).

Als ik de 'Translation koppelingen type' instelling te wijzigen naar 'paramter' de vertaling werkt prima.

Zou dit een vBSEO probleem of is het een vBET kwestie? Ik kan het niet repareren en kan dus niet vBET nu gebruiken voor (i echt willen van de SEO url's te gebruiken).

2) De vBSEO koppeling titels niet worden vertaald en verblijf in het nederlands.

Hoop dat je mij kan helpen (of moet ik zeggen: ons). Bedankt!

vBET
02-02-10, 23:09
1) Waarschijnlijk verkeerde regels. Toon aan je. Htaccess bestand inhoud
2) Heeft u gemaakt verandering in een vBSEO bestand zoals het wordt beschreven in readme.html in integratie sectie?

Mobilyz
04-02-10, 09:59
Het is allemaal opgelost. Dank.

vBET
05-02-10, 12:49
Geweldig om te horen - te genieten vBET:)

Mobilyz
07-02-10, 10:05
Ik vond mijn site veel minder google bezoekers krijgen en dus heb ik onderzocht de kwestie. Het lijkt erop dat google niet kon sitemaps meer te bereiken en ik kon ook niet.

Dit heb ik opgelost door er deze lijn in de htacess aan de top.:
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

vBET
07-02-10, 23:35
In vBET beschrijving voor SEO banden met vBSEO het is geschreven om vBET regels leggen aan de regels voor de vbseo.php - niet eerder Sitemap Generator regels:) Om toekomstige verwarring ik heb toegevoegd in de beschrijving vermijden vBET regels zetten JUST VOORDAT regels vbseo.php

Zie hier:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration-other-plugins/97-vbseo-integration.html

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1