PDA

View Full Version: vBET 3.3.1 Released



vBET
22-01-10, 19:44
Hello:)

We vaste wat spullen, voeg nog een configuratie-optie en wijzigingen daarvan op veranderingen in de Google API. Details hieronder:)

Wat is er nieuw:

Afzonderlijke parameters voor het tonen van originele tekst voor gebruikers en gasten (+ aanvullende strategie om zelfs niet te vertellen dat het werd vertaald)
userip toegevoegd aan Google vragen voor vertalingen


Gecorrigeerd bugs:

JavaScript originele tekst injectie gecorrigeerd
Gecorrigeerd meta description encoding probleem
URL tracking tijdens de omleiding naar https gecorrigeerd
vbetflag-probleem opgelost
Correctie voor archief pagina's met vBSEO
Herziene vertaling tracking voor taalcodes met '-'

Michael
22-01-10, 19:49
Zoet! Updaten nu bedankt!

Is de htaccess hetzelfde als vorige? : D

Kolbi
22-01-10, 19:53
We hoeven alleen maar te installeren van de FTP-bestanden en overschrijven van het product? Waren er geen andere wijzigingen?

Lissa
22-01-10, 20:59
Ik heb dit ingesteld op de originele tekst te zien zijn als goed en zorgde ervoor dat de vbenterprisetranslator_inpost_translate template is bijgewerkt ... maar de oorspronkelijke tekst is nog steeds niet wordt weergegeven, is er iets anders dat ik moet doen om het nog steeds hebben laten zien?

vBET
23-01-10, 14:49
Zoet! Updaten nu bedankt!

Is de htaccess hetzelfde als vorige? : D

Ja:) Het is hetzelfde als in 3.3.0

vBET
23-01-10, 14:50
We hoeven alleen maar te installeren van de FTP-bestanden en overschrijven van het product? Waren er geen andere wijzigingen?

Bestanden uploaden en import product.
Alle veranderingen worden beschreven - het is meestal fix release.

vBET
23-01-10, 14:53
Ik heb dit ingesteld op de originele tekst te zien zijn als goed en zorgde ervoor dat de vbenterprisetranslator_inpost_translate template is bijgewerkt ... maar de oorspronkelijke tekst is nog steeds niet wordt weergegeven, is er iets anders dat ik moet doen om het nog steeds hebben laten zien?

Geef me URL naar de pagina van als ik het kan zien. Ook kunt u vertellen wat uw instelling voor de gasten?

Het moet werken als sjabloon is up to date - dus als je maakte geen handmatige wijzigingen die zij zou moeten werken. Open nieuwe thread voor deze in Bug rapporten met de gegevens die ik vroeg over. Thanks:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1