PDA

View Full Version: Opgelost Submenu's met taal ingesteld in query url niet worden weergegeven



mario06
09-01-12, 07:52
Probleem: Submenu's met taal ingesteld in query url niet zichtbaar zijn.
Een nieuwe thread geopend zoals gevraagd.
Groeten

r.dziadusz
09-01-12, 23:24
Hi
Ik ben het controleren van uw situatie, maar wees geduldig, zoals wij niet officieel steun uw vBulletin versie dat ik wat tijd doen te vinden en oplossen van uw probleem nodig

r.dziadusz
10-01-12, 21:51
Hi
Na sommige reasearch weet ik wat is het probleem. In uw versie op vBET er enkele vBulletin bug:

LET OP: Deze integratie zal gemaakt uw archief pagina's om te kunnen vertalen, maar behalve archief sub-forum pagina's - is er bug in vBulletin die niet toestaan dat te doen.


We kunnen niet positiebepaling zulks uitvaardiging. Ook, zoals ik schreef in uw andere draad, uw forum, verwachten subforum werkt prima. Neem een kijkje:
Klik op (http://www.all-unlock.com/archive/index.php/?language=ar)

Als u nog vragen over deze kwestie vraag, zo niet zal ik deze discussie gesloten markeren

r.dziadusz
10-01-12, 21:52
Hi
Na sommige reasearch weet ik wat is het probleem. In uw versie op vBET er enkele vBulletin bug:

LET OP: Deze integratie zal gemaakt uw archief pagina's om te kunnen vertalen, maar behalve archief sub-forum pagina's - is er bug in vBulletin die niet toestaan dat te doen.


We kunnen niet positiebepaling zulks uitvaardiging. Ook, zoals ik schreef in uw andere draad, uw forum, verwachten subforum werkt prima. Neem een kijkje:
Klik op (http://www.all-unlock.com/archive/index.php/?language=ar)

Als u nog vragen over deze kwestie vraag, zo niet zal ik deze discussie gesloten markeren

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1