PDA

View Full Version: Opgelost PhotoPost en externe vb voor vbet



tsak76
16-09-11, 14:42
de externe vb iets voor vbet werkt ok ..

maar er is een probleem met PhotoPost. Als u gebruik maakt van PhotoPost in dezelfde db met VB en vbet en verschillende db, de plugins die foto's in vba_cmps show geven fouten in de vertaalde pagina's alleen

dit is van het dossier van pp bijvoorbeeld.

/ / $ Link = mysql_connect ("localhost", "$ dbuserid", "$ dbuserpassword") or die ('Ik kan geen verbinding met de database.');
/ / Mysql_select_db ("pp_database") or die ("Kan niet selecteren PhotoPost database");

fout is als vbet_pp_photos bestaan doesnt. hoewel het doesnt tonen met de normale lang

vBET
16-09-11, 20:55
Geef exacte URL naar de pagina met de fout - we nodig hebben om HTML output te controleren. Is het gebeurt alleen wanneer vBET gebruik maakt van externe DB of het maakt niet uit? Ook geef de exacte foutmelding.

tsak76
16-09-11, 22:10
wanneer u verandering vbet cache naar externe db, de scripts die gegevens uit PhotoPost database (dit is de standaard vb db) te halen gaan ervan uit dat pp is in vbet db. ALLEEN in vb externe db, misschien vbet heeft niets te maken met haar en ik nodig zou kunnen hebben op de lijn te bewerken boven in de scripts altijd denken aan de vb db.

Warning: mysql_fetch_row (): geleverd argument is geen geldig MySQL resultaat resource in / home / ... / public_html / albums / inc_features_cmps.php on line 67
Table 'xxx_vbet.pp_photos' bestaat niet


// If you have placed PhotoPost into a seperate database, you will need to
// uncomment these lines to connect to the PhotoPost database. It is suggested
// that you install PP into the same database as vB for better performance.
//
// If you use the same userid/password to access both databases, you don't need to
// uncomment the mysql_connect - this is only if you require different ids to access
// the PhotoPost database.
//
//$link = mysql_connect ("localhost", "$dbuserid", "$dbuserpassword") or die('I cannot connect to the database.');
//mysql_select_db ("pp_database")or die("Could not select photopost database");

// Number of photos to display
$num_display = 5;

vBET
16-09-11, 22:21
Als dit gebeurt alleen wanneer vBET externe DB is ingeschakeld, dan waarschijnlijk hebben we een aantal conflicten hier. Gelieve PM me je Admin CP en FTP toegang tot details en exacte URL waar ik kan het probleem zien. Ik zal controleren en op te lossen het op plaats (we hebben geen PhotoPost op onze testomgeving). Houdt u er rekening mee dat ik het te controleren morgen, want nu is het laat op ons land - hoop dat het OK voor jou.

r.dziadusz
04-10-11, 09:39
Geen antwoord, beschouwen het als opgelost, als je een vraag hebt over dit onderwerp kunt u vragen, zal ik opnieuw te openen, voor alle andere zaken open dan een nieuw onderwerp

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations