PDA

View Full Version: Opgelost Gebruikersprofiel taal toewijzing kan niet ongedaan gemaakt



forosmb
11-08-11, 22:13
Ik nodig de mogelijkheid te laten de gebruiker de taal worden ingesteld als "niet geselecteerd", zelfs als ze eenmaal gekozen voor een taal.

We vertrekken op een tweetalig gebied en het dwingen van die selectie is niet slim behandeling aan gebruikers.
Momenteel ben ik deselecteren klagen gebruikers rechtstreeks via SQL. Het woulb het beste zijn om te factible al adminCP gebruikersprofiel.

vBET
13-08-11, 02:27
Houdt u er rekening mee dat je niet hoeft te dwingen niemand om zijn standaard taal in te stellen. Deze is configureerbaar en standaard vBET is niet forcing. U kunt dwingt strategie in Admin CP -> vBET -> Misc -> Omleiden naar profiel bewerken.

Over het uitschakelen van het taal - vBET geen ondersteuning uitschakelen op dit moment. Het werd ontworpen om de mogelijkheid te geven aan eigen standaard taal te kiezen en een keer voor gekozen om niet in staat om niet-kiezen (iedereen heeft zijn eigen taal ...). Dus op dit moment makkelijkste manier is echt het uitschakelen van het door SQL (+ taalrol te verwijderen Admin CP). Als u niet wilt dat de kwestie hebben in de toekomst dan kan je het uitschakelen plug-ins die de mogelijkheid om de gebruiker standaard taal in te stellen gaf. Deze plugins zijn:
- Greep standaard taal in inschrijfformulier
- Greep standaard taal in het profiel vorm
Ook kan worden verplicht om die uit te schakelen:
- Stel juiste standaard taal Group
- Voeg standaard taal van de gebruiker gegevens
- Greep standaard taal tijdens het updaten profiel
- Greep standaard taal tijdens de registratie

Houdt u er rekening mee dat het niet is getest - nadat u aub testen bent u in staat om nieuwe account aan te maken op uw forum en bent u in staat om je profiel te bewerken.
Ook rekening mee dat standaard die plugins zijn ingeschakeld, zodat, na vBET bijwerken vereist zal zijn om het uit te zetten weer. We kunnen vragen vBulletin team hoe het zich zal gedragen als er geen actieve attribuutwaarde in xml product bestand zijn, dus misschien is het niet nodig om het uit te zetten na elke update (we niet hadden zo'n behoefte eerder).

Vertel Heeft u behoefte aan meer ondersteuning bij deze kwestie:)

forosmb
15-08-11, 11:23
Ik zal uitschakelen van deze haak:
"Handle standaard taal in het profiel vorm"
en in conjuction met google autodetection configuratie Ik zal vereenvoudigen keuze van de gebruiker zo veel als posible.

Bedankt voor steun.

vBET
15-08-11, 20:44
Grote. In geval van bijkomende vragen kunt u gewoon vragen - we zijn hier om u te helpen:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations