PDA

View Full Version: Opgelost Sommige Profiel URL's (niet-engels) leiden tot een profiel van Admin



avinashiitd
09-08-11, 15:30
Ik geconfronteerd deze vreemde kwestie van enkele Profile URL's (niet-engels) die leiden naar het profiel van Admin op mijn forum

Ik heb vBulletin 4.1.5 met vbet 4.3 geïnstalleerd, samen met vBSEO 3.6. Ik weet niet zeker waarom ik dit krijgen.

Ook wil ik de registratiepagina velden in te vullen in het Engels of in ieder geval de gebruikersnaam whould worden in het Engels alleen maar om dergelijke problemen te voorkomen. Eventuele ideeën over hoe dat te doen?

vBET
09-08-11, 17:29
Geef exacte URL van de profiel pagina waar het probleem bestaat.

Ik begrijp niet wat u precies wilt doen met de registratie pagina. Het wordt gevuld door gebruikers niet automatisch ...

avinashiitd
09-08-11, 17:59
Nou, ik heb het antwoord abt de registratie pagina in vBulletin helpen. Geen big deal nu. Ik wilde gebruikersnamen te bestaan uit slechts engels tekens AZ en cijfers 0-9. Heb je dat nu.

Met dat, mijn andere probleem ook is opgelost. Toch bedankt.

vBET
09-08-11, 18:21
Great:) Geniet van vBET!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1