PDA

View Full Version: Opgelost Vertaald forum links toont 404-fouten



texans
18-07-11, 18:02
Ik heb door dit te installeren proces meerdere keren nu en ik kan niet lijken deze 404 fouten te herstellen.

Probleem: Vertaald forum links zijn het creëren van 404-fouten (index en draad urls lijken te werken)

URL: phoneforum.com / forums /

Friendly URL's: Ik gebruik Mode Rewrite Friendly URL's - Canonical URL Strict

vBet Main: Forum Directorys / forums

Mijn Forum htaccess ziet er als volgt

# Schrijver: Matty Azië
# Versie 1.6

RewriteEngine On
Opties + FollowSymLinks
RewriteBase / forums /


# # # Dit is een beetje extra zekerheid en kan worden verwijderd

RewriteRule ^ omvat /(.*) index.php
RewriteRule ^ vb /(.*) index.php
RewriteRule ^ pakketten /(.*) index.php

# # # Dit is het eigenlijke HERSCHRIJVEN

RewriteRule archief / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule 2 dollar? Language = $ 1 [QSA]

RewriteRule ^ discussies / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) showthread.php? t = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ leden / ([0-9] +) member.php? U = $ 1 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ forums / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) forumdisplay.php? f = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ blogs / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) blog.php? u = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ entries / ([0-9 ]+)(?:/?$|(?:-[^/]+))(?:/?$|(?:/ pagina ([0-9] +) ?)) entry.php? b = $ 1 & page = $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ lijst /([^/]*/)([ 0-9] +) list.php? R = $ 1 $ 2 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ content /(.*) content.php? R = $ 1 &% {QUERY_STRING}
RewriteRule ^ widget / config / ([0-9] +) widget.php? R = config / $ 1 &% {QUERY_STRING}

Enig idee wat ik verkeerd doe?

TIA!

vBET
19-07-11, 00:58
Zoals ik het zie op dit moment is het goed werkt. Heeft u nog geven of is het al vast?

Vertel je nog steeds helpen en zo ja, dan geef pagina URL waar het probleem zich nodig hebben.

texans
19-07-11, 02:42
Bedankt voor het antwoord!

Nee, het is steeds niet goed werkt. De index pagina en draden werken, maar de individuele forum categorie links niet.

ex: phoneforum.com/forums/da/36-Canadiske-Wireless-Carriers

Een ding merk ik ten opzichte van dit forum is dat mijn werkelijke forum categorie links worden vertaald dat dit forum het engels URL behoudt zelfs bij gebruik van een niet-Engels vertaling.

Ik voel me als dit is het probleem (ik kan verkeerd zijn), maar ik weet niet zeker hoe dat te veranderen.

Nogmaals bedankt voor het antwoord.

vBET
19-07-11, 17:52
Het voorbeeld dat u gegeven is om niet bestaande inhoud - het werkt niet, zelfs wanneer ze niet vertaald:
phoneforum.com/forums/36-Canadiske-Wireless-Carriers

Ik kan nog steeds zie geen probleem - ik was daar en ik zie de inhoud is goed vertaald. Toon mij alstublieft URL waar ik het kan zien - degene die je gaf bestaat niet en kan dus niet worden vertaald ...

texans
19-07-11, 18:07
Juist, Dit is het probleem precies.

Dit is de standaard forum categorie waarnaar verwezen wordt in het standaard Engels te bekijken:
phoneforum.com/forums/forums/36-Canadian-Wireless-Carriers

Ik verwezen wat er gebeurt wanneer het wordt vertaald. De feitelijke koppeling URL wordt zo goed en de resultaten vertaald in een 404.

phoneforum.com/forums/da/36-Canadiske-Wireless-Carriers

Het forum categorie links niet werken wanneer vertaald in elke taal vanuit het Engels. Ze hebben allemaal leiden tot een 404 error pagina's. De index en de discussies die werken bij het vertalen, maar niet het forum categorie links.

vBET
19-07-11, 18:27
OK - nu zie ik het probleem. Het is alleen voor het forum URL niet voor discussies - ik was op zoek in verkeerde plaats.

Ik zie de oorzaak van het probleem links zijn doorgestuurd en 2e / forums / is verwijderd uit daar. Instelling:
http://www.phoneforum.com/forums/pl/forums/36-Canadian-operatorów-bezprzewodowych
Ik ben doorgestuurd naar:
www.phoneforum.com/forums/pl/36-Canadian-operatorów-bezprzewodowych

Ik weet niet waarom het gebeurt zo. Misschien heb je verkeerd vBET configuratie voor forum directory. Of we kunnen proberen met instelling te behouden directory voor het (niet vereist). Gelieve PM me details Toegang tot uw Admin CP en FTP - ik zal controleren.

texans
19-07-11, 18:34
Dankzij Michal:)

PM Komende

vBET
21-07-11, 22:49
Zoals ik schreef je gisteren door PM het probleem is want je hebt dubbel / forums in uw URL. vBET verwijdert een van die want het is hetzelfde als uw forum directory en vBET dient ervoor te zorgen dat de taal code zal na het. Dus forum directory wordt verwijderd en vervolgens weer toegevoegd in de voorkant van URL-net voor taal-code. Om dit te vermijden en om uw forum links juiste gegenereerd moet u deze quick fix na elke vBET update (nu is het al gedaan op je forum) gebruiken:
1. Open / includes / vbenterprisetrasnlator_functions_url_tracking.php
2. Zoek:


if (0 === strpos($address, $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir'].'/')) {
$address = substr($address, strlen($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir']));
}

3. Verwijder / becommentariëren.

Dat zal de problemen probleem met verkeerde URL's generatie. Toch heb je probleem met omleiding. Ik ben nog steeds bezig.

vBET
21-07-11, 23:16
Elk van Access gegevens die u stuurt werkt niet meer - ik ben niet in staat om de klus te klaren ... Gelieve PM passende toegang details, zodat ik in staat zal zijn om verder te gaan.

vBET
22-07-11, 12:11
Zoals kreeg info door PM u van plan bent om excursies / forums / forums links veranderen en hoeven niet onze steun op dit moment. Ik ben het instellen van deze thread als opgelost. Als u hetzelfde probleem hebben na uw wijzigingen kunt u hier schrijf. In het geval van andere zaken open dan een thread per een probleem.

texans
24-07-11, 22:35
Rechts. Ik wil niet een gehackte up versie van deze mod (zodat ik kan proberen om een andere oplossing te vinden elke update) hebben voor een standaard vBulletin installeren die toevallig in een directory met de naam / forums. Hoe kan een standaard vBulletin installeren in een map met de naam / forums niet worden ondersteund door de standaard mod? Te denken dat ik de installatie van de "stabiele" versie waait mijn gedachten.

Na een volle week van heen en weer te krijgen tot dit punt heb ik besloten dat ik vBSEO proberen, omdat het lijkt alsof het lijkt goed te werken met vbet. WRONG!

Ik heb gevonden tenminste drie bugs met een standaard vBSEO installeren en toe te voegen vbet op de top. Ik heb vast een door het surfen op het forum en heb nog 2 die geopend zijn.

Je hoeft niet lijken te willen om mij te helpen via PM. In plaats daarvan krijg ik op elke nieuwe uitgave weer hier typeout en wacht een dag tussen elk antwoord, zodat ik kan deze vaste ook. Inmiddels al mijn links in Google naar een lege pagina. Awesome!

Je realiseert een klant die betaalt voor de mod en een nonbranded vergoeding niet wilt besteden meer dan 30 + uur en een dag tussen de problemen op te lossen wat moet standaard rechts zijn? Het probleem met als het niet werkt gaan we het probleem te verhelpen is prima, maar in dit tempo bent u niet gezien de waarde van uw klanten tijd. Deze mod heeft gekost me zo verdomd veel in verloren productiviteit op de top van de $ 200 die ik betaalde voor dat is maakt me ziek - en ik ben nog steeds niet verder dan ben ik begonnen.

Het lijkt erop dat als een groot deel van de "opgelost" problemen zijn meer van gefrustreerde klanten te geven en niet te antwoorden op de kwestie. Waarom denk je dat dat is?

vBET
26-07-11, 09:07
Het antwoord voor de eerste vraag was al naar u door PM eerder. Ik weet niet waarom je weer vragen. Het antwoord is hetzelfde - dit is eerste keer dat onze klant (en we hebben veel klanten) forum in de subdirectory / forums te hebben en bovendien zorgt voor een andere virtuele directory / forums in de URL met / forums / forums Dit is eenvoudig te verklaren waarom de vBET is niet klaar nu te ondersteunen een dergelijke situatie en dat is waarom het breekt. vBET URLs te ontleden tijdens de vertaling en het verwijdert / forums set voor uw links naar daar te zetten taalcode en opnieuw toevoegen / forums aan de voorzijde van de URL. Dergelijke situatie / forums / fora is zeer ongebruikelijk - we hebben het eerste keer. Ik kan niet geven u andere antwoord op dezelfde vraag, ongeacht hoe vaak het zal worden gevraagd - ja uw situatie is zeer ongebruikelijk.

We weten niet uw problemen met vBSEO - deze draad is over andere kwestie - open dan een nieuw onderwerp voor de nieuwe uitgifte als het nog bestaat. We zijn niet in staat om te helpen met de uitgifte we niet geïnformeerd zijn over.

PM wordt niet gebruikt voor ondersteuning. We maken gebruik van PM om toegang te krijgen gegevens te verkrijgen. Support is door de forum. Op het forum kunnen we geven onderwerpen die te beheren, dan zien we volledige aflevering de geschiedenis en problemen zijn beschikbaar voor heel onze medewerkers. Je weet dat dit reeds. Sorry, maar ik weet niet zeker waarom wij het hier bespreken in het openbaar. Waarom ben je te informeren dat ik je vroeg te schrijven op het forum, niet door PM. Ik schreef het u - ik weet dit. Wat is jouw doel in dit bericht - heeft u hulp nodig heeft met dit probleem? Zo ja, beschrijf. Zo niet wit deze - opent u nieuwe thread voor nieuwe uitgifte. Als er geen probleem dan is dat geweldig:)

Houdt u er rekening mee dat u werd ons gevraagd om te stoppen met het werken aan dit onderwerp en schreef dat je een aantal grote veranderingen op uw forum. Dus we stoppen met werken op dit net zo waar je om vroeg. Het maakt niet mater heb je BF licentie of niet - als u niet zou hebben en ons vragen te stoppen met werken bij de uitgifte we zouden luisteren uw vragen. Ik begrijp het niet het punt.

Blijf aub bij het punt - welke hulp heb je nodig?

Niet beantwoord het oplossen van problemen worden vaak opgelost kwesties (door PM) over welke draad eigenaren niet meer zo zorg die blijven zonder antwoord. We hadden tenslotte twee berichten van gebruikers die nog nooit geschreven voor hulp alleen maar schreef dat ze oud vBET versie gebruikt. Het is aan de gebruiker zal hij updates en gebruik bug gratis versies of gebruik oude.

texans
26-07-11, 11:12
Je kent mijn probleem en je moet het doel van de functie te realiseren. Ontevredenheid met uw product.

Een standaard installeren in de map / forum is niet ongewoon. Ik verwacht dat uw software te laten werken voor deze situatie. Ik gebruikte de vBulletin aanbevolen htaccess die / forums / forums url-structuur gecreëerd.

Een standaard vBSEO installeren is niet ongebruikelijk. Ik verwacht dat uw software te laten werken voor deze situatie. Ik had minstens 3 grote bugs die resulteren in duizenden blanco pagina's met inbegrip van elke afzonderlijke pagina geïndexeerd door Google.

Ik wil graag een terugbetaling te behagen.

vBET
26-07-11, 23:30
De situatie bij de klant onze support weigert is niet gekwalificeerd voor terugbetaling.

Ik weet niet uw probleem actuele status - u vertelde ons om te stoppen met werken bij de uitgifte die reeds gedeeltelijk werd opgelost, want je wilde grote veranderingen op uw forum. Dus we stoppen met werken. Op dit moment moet ik uw beschrijving van uitgifte de status en groen licht om te beginnen met werken. Ik heb zelfs niet weet is het nog steeds hetzelfde probleem. Je PM iets over nieuwe uitgave na de wijzigingen - we kregen geen nieuwe thread geopend voor nieuwe uitgifte. Open nieuwe thread voor nieuwe uitgifte en wij zullen gaan werken.

Nogmaals, omdat je niet begrijpt het probleem veroorzaken. Het is NIET / forums directory fout - dit is zeer ok. Onze eigen forum maakt gebruik van subdirectory in de URL - kunt u hier zien. vBET ondersteunt subdirectory in forum URL.
Je probleem is, omdat je dubbel / forums / forums en dit is zeer ongebruikelijk. Dit is eerste keer als we een dergelijke situatie en het vereist om onze steun maakte het de juiste werken voor uw forum. Dit probleem doet zich alleen uw sub-forum pagina's. Alle andere koppelingen (naar draden en ga zo maar door) hebben geen dubbele / forums / fora) en dat is de reden waarom je hele forum vertaling is perfect werkende, behalve sub-forum pagina's. En dit is waarom je forum te wensen onze steun te hebben werkt perfect overal. Dat u weigert onze steun gaat u akkoord met die pagina's niet vertaald zijn. Als u wilt laten vertalen kunt u beschrijven actuele status van het probleem en PM de feitelijke toegang details.

Deze draad gaat niet om het bespreken van uw vBSEO probleem - we weten niet uw vBSEO probleem. We werken hier was over iets anders. Open nieuwe thread voor uw vBSEO probleem en we zullen werken. We kunnen niet vertellen waarom je vBSEO probleem, zonder informatie over. We kunnen het niet vertellen is dat de integratie probleem-, configuratie-kwestie, of het is niet gerelateerd aan het geheel vBET. Wij kunnen ook niet terug in de situatie waarin claims van klanten over een aantal niet beschreven probleem, weigeren om nieuwe thread te openen en te beschrijven. Weigeren om uw probleem in een nieuwe thread je weigert om onze steun te accepteren beschrijven. Open nieuwe thread voor uw nieuwe nummer en wij zullen u ondersteunen:) Ik hoop dat dit snel zal worden opgelost:)

texans
27-07-11, 00:46
Laat me dit duidelijk maken. Ik wil geen HACKED UP VERSIE VAN DEZE MOD.

Dit is niet wat ik betaald voor, en nee ik heb geen unieke situatie. Ik heb twee zeer standaard situaties. Dit product is niet zoals geadverteerd.

Ik zal nog eens vragen. Gelieve terugbetaling mijn geld.

Doet u dit niet zal resulteren in een chargeback.

Ik wens dit product te gebruiken, maar zoals ik al eerder gezegd ik wil niet een gehackte versie up te laten werken. Het is niet de moeite waard de hoofdpijn wanneer het tijd is om mijn forum te upgraden.

vBET
27-07-11, 17:43
En Ik zal nogmaals herhalen - je hebt een zeer ongebruikelijke situatie. Na dubbele / forums / fora is niet iets wat je ziet in elk forum. In feite is je forum is de enige die zo'n ding dat we weten. Dat is de reden waarom deze situatie vraagt onze steun om het volledig functioneel, advertentie dat is de reden waarom op dit moment vBET is werken aan je forum zonder het vertalen van sub-forums's ad alle andere pagina's zijn goed vertaald (alleen sub-forum pagina's zijn voorzien van dubbele / forums / forums in URL).

Wij bieden u gratis ondersteuning om het volledig functioneel is. Het is uw keuze om het te accepteren of te weigeren. Door te weigeren u besluit vBET niet volledig functioneel op je forum te hebben. En dat doen we niet terug omdat de gebruiker beslissen om niet vol vBET kenmerken. Het zal volledig functioneel wanneer je akkoord met onze support.

Als je echt wilt vBET werken aan je forum - enkel aanvaard alstublieft onze steun en laat ons het volledig werken op uw forum. Ook sturen wij u tips over het wijzigen van uw forum configuratie en zich te ontdoen van dubbele / forums / forums vorm URL (die eerlijk gezegd ziet er erg, erg vreemd). U beweert dat u wilt hebben vBET functionele op uw forum, maar je weigert om onze steun te gebruiken en onze hints te negeren. Dit is uw beslissing - we kunnen je niet dwingen om onze steun te gebruiken. Als u besluit om uw sub-forum pagina's niet vertaald is het aan jou. We hebben nog steeds bieden u gratis ondersteuning en volledig functioneel vBET. Weigering van onze steun niet in aanmerking voor teruggave.

texans
30-07-11, 12:38
Ik heb uiteengezet een perfecte tijdlijn van wat hier gebeurd is Michal en je gemakkelijk verwijderd als Spam. Er was geen spam in de post Michal.

Classy.

Er is duidelijk een enorme taalbegrip gat hier en dat vind ik heel ironisch.

Hacked = Modified - Net als in ik niet een sterk gewijzigde versie van dit script wilt gebruiken als het te moeilijk om te upgraden.

Ik zei niets over u of iemand anders hacken van mijn forum.

Er is ook een kwestie van je lezen van wat handig is voor u en negeren de rest. Jammer voor uw klanten.

Hopelijk begrijp je mijn post was niet spam, dus ik zal het toevoegen weer hieronder. ;)

vBET
30-07-11, 13:33
Het was SPAM en SCAM dat is waarom het wordt verwijderd. Je moet gewoon herhaalde alle gegevens die zijn opgenomen in deze draad + schreef valse informatie over hoe het gaat (kijk onze prive berichten als je nodig hebt om eraan te herinneren hoe het gaat). Geen SPAM, noch SCAM is niet toegestaan op dit forum, en ik ken geen enkele forum waar de administratie eens op.

Er was geen vergt een hoge wijzigingen in vBET. Ik denk dat je het allemaal buiten proportie. Op het moment dat we bezig was met het probleem dat u hier informatie over een eenvoudige modificatie - 3 lijnen van de code te verwijderen op een plaats Ook het gaat hier niet vanwege de wijziging, maar omdat je boos was dat je moest openen nieuwe aangevinkt voor de nieuwe uitgave (je werd gevraagd om niet te schrijven in PM, maar in het nieuwe thread). En in plaats daarvan schreef je hier op de oude draad handelen zoals wij in de steek laten, nadat je vertelde ons om te stoppen met werken op de kwestie. Wat maakte me verward aan het begin, omdat ik echt niet zeker is het nog steeds oude uitgifte of als gevolg van nieuwe, omdat je was hier schrijven. Blijf aub bij het punt. Als u hulp nodig met dit onderwerp - schrijf over de actuele status op deze draad. Als je problemen hebt met iets anders - open dan nieuwe draad voor het zo weten we het probleem is eigenlijk ook om. Als u problemen met vBSEO - dit is geen discussie over. Open een nieuwe. Ook als het probleem is iets anders waarom je nog steeds iets dat het elke vBET wijzigingen vereisen?

Hopen dat u besluit om onze steun te gebruiken en ons te maken vBET volledig functioneel op uw site toe te staan. Wat zullen we erg blij zijn:)

texans
30-07-11, 13:37
Ik geef het op.

vBET
30-07-11, 13:46
Je hoeft ook niet. Wij bieden u gratis ondersteuning aan vBET volledig functioneel op uw forum hebben:) We deden het heel de tijd. Gewoon accepteren. Natuurlijk kunnen we je niet dwingen om onze gratis ondersteuning gebruiken en vBET volledig functioneel zijn - het is jouw beslissing te nemen of te weigeren.

texans
30-07-11, 14:28
Zoals ik al zei je 10 keer heb ik nu niet de tijd (investeerde meer dan 30 uur nu en in een enorm verlies) ook niet Ik wil een sterk gewijzigd op versie van deze software hebben want het is een enorme hoofdpijn als het gaat tijd om te werken.

Het is alsof ik niet vermeld elk van deze problemen herhaaldelijk opnieuw en opnieuw. Je alleen maar luisteren naar wat je wat te horen. Je bent mod niet werkt met twee fundamentele installaties en ik doe TIME om gedoe niet te hebben met je "support" of een sterk gewijzigde software.

Voeg toe aan dat je alleen horen wat is handig voor u en niet begrijpt een stapel standaard Engels en dat alleen bijdraagt aan de tijd die nodig is om te werken met je.

Die u heeft verwijderd mijn tijdlijn weer die niet over een "spam of scam", zoals je het ook noemt, alleen maar feiten over deze kwestie.

... Ja, ik ben klaar. Ik geef het op. Je wint! Je hebt mijn geld.

************************************************** ******
Als iemand wil een goedkope merkloze licentie maar PM me.

vBET
30-07-11, 15:00
Houdt u er rekening mee dat wanneer u onze gratis support gebruiken moet je niet hoeft te allen tijde te investeren - het is onze medewerkers, die lost het probleem. Dus het accepteren van onze gratis support je hoeft niet aan een tijd te besteden aan de kwestie. Ook wil ik u eraan herinneren dat je niet hoefde om die 30 uur door te brengen - het was jouw beslissing, omdat je weigerde onze steun.

Ook heb ik het gevoel dat het zinvol is om opnieuw te schrijven (ik schreef het eerder, maar het lijkt niet worden opgemerkt) dat het niet duidelijk is op dit moment doet vBET vergt enige aanpassingen, want je verandert je omgeving en nu heb je helemaal andere kwestie met vBSEO - het kan de configuratie of integratie probleem. Dus op dit moment zijn we nog niet eens duidelijk heeft u een probleem met vBET zelf of is het onderwerp op ander niveau. We kunnen niet vertellen omdat je weigert onze steun en alleen maar herhalen dat je een aantal nieuwe probleem met vBSEO, die u weigert te beschrijven op het forum hebben ...

We hebben duidelijk begrijpen elkaar je zin en zien elkaar onze zin. Gelieve te aanvaarden het feit dat de weigering van vBET ondersteuning niet in aanmerking komen voor terugbetaling. Wij ondersteunen u graag en maken vBET volledig functioneel op je forum:) Je hoeft alleen onze steun te aanvaarden. We vinden het jammer om te horen dat u liever geen gebruik maken van onze ondersteuning, nog steeds is het uw beslissing waardoor vBET niet werken perfect op je forum waar u ongebruikelijke configuratie die nooit eerder gebeurd op onze klanten forums.

Ja, je laatste twee berichten onder SPAM en SCAM - je was al op de hoogte en dan je gewoon spam verwijderd bericht opnieuw. En je was weer op de hoogte waarom het is verwijderd. Als u geen controleer je PM - hier is de uitleg die u al bij gekregen als reactie op je bericht (met het bericht zelf).

Uw antwoord op uw SPAM + SCAM bericht te verwijderen:

Ik ben gewoon de waarheid vertellen Michal. Het spijt me dat het niet handig voor je. U vraagt dat de mensen bij vBSEO gratis discussie mogelijk te maken, maar je zal niet hetzelfde doen. Hmmm.

Ons antwoord op uw beweert dat het geen SPAM was + SCAM:

Het is niets over het feit dat convinient. Lees hele thread - alles wat u geschreven heeft is er al inbegrepen! Hoe u kunt zelfs vertellen over het niet handig als we toestaan om daar te blijven het? We eenvoudig te knikken zorgen voor duplicatie - Elke verdubbeling is SPAM. Je weet dat dit - je hebt forum sinds 2002.

Ook is er geen enige echte - schreef je valse informatie over hoe het gaat. Ik eenvoudige herinneren u eraan dit door het beantwoorden van de oude PM waar je kunt zien dat je wachtwoord per ongeluk veranderd en verontschuldigt zich voor dit - het was niet zoals je schreef dat je boos was omdat je niet wilt dat wijzigingen - op dit moment geen wijziging is nog niet gemaakt ! Wij zullen niet toestaan om valse informatie te schrijven. Ik ben niet noemen ligt, want ik neem aan alle mensen willen iets goed, dus ik neem aan dat je gewoon fout hier gemaakt.

Ik zie het niet is overal gaat. Als u niets toe te voegen dan niet te herhalen - het zal worden verwijderd als spam. Als u wilt iets nieuws toe te voegen - we zullen blij zijn met wat het actuele status van het probleem te kennen en bieden u onze support:)

Deze draad is over uw probleem met / forums / fora's. Als u nog iets toe te voegen over dit onderwerp is te schrijven vrij. Als je gewoon wilt de gemaakte sommige openbare lawaai - gelieve te stoppen. We zijn trots dat we onze klanten gratis ondersteuning te bieden. We zijn trots dat we ca het ook aan u aanbieden. U kunt vBET volledig functioneel op uw forum als je wilt. Als u niet wilt maken van onze support kunnen we je niet dwingen. Toch kunnen we niet terugbetalen, omdat de gebruiker beslist om niet volledig functioneel vBET en onze steun te weigeren.

Als nu als voorheen - bieden wij u onze gratis ondersteuning en volledig functionele vBET op uw forum die nog niet hebben gesteund configuratie (omdat het de allereerste keer dat onze klanten een dergelijke configuratie moet gebeuren). We zullen erg blij om u te ondersteunen:)

vBET
31-07-11, 13:14
Discussie gesloten vanwege veel SPAM en SCAM + veranderende draad de geschiedenis met de auteur aantekeningen zoals:

***** Let op: u hebt verwijderd weer mijn bericht. Als je gaat om mijn geld te nemen die je gaat me moeten verbieden als je niet wilt dat ik mijn zijde post. ****

Om thread author: je hoeft niet om ons te informeren dat wij uw SCAM bericht verwijderd - we weten dat dit perfect en we hebben zelfs schrijf je elke keer noot waarin u wordt gevraagd om te stoppen met wat je doet. Houdt u er rekening mee dat we volledige geschiedenis van onze PM berichten. Elke keer als je SCAM sturen wij u uw oude PMs te geven bewijzen dat u onjuiste informatie en het schrijven van SCAM schreef is niet toegestaan. Nogmaals - aub ophouden dit te doen. We weten booth hoe het was en alle mensen kunnen hier lezen onze publieke discussie.

We willen niet dat u te verbieden. U bent onze klant. Toch zullen we niet laten SCAM noch SPAM. Wij ondersteunen u graag met uw nieuwe probleem als u akkoord met onze support. We maken graag vBET volledig functioneel op je forum:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1