View Full Version: Opgelost Fatal error: Cannot redeclare vbseo_thread_seotitle () (nog niet gesloten)
Sorry, maar het is niet gesloten.
Zoals ik al zei, ik heb het bestand wordt gewijzigd (zie onderstaande code) en geupload (en ja, ik overschreef de oude).
if (!function_exists("vbseo_thread_seotitle")) {
function vbseo_thread_seotitle(&$vbseo_gcache_thread)
{
global $vbphrase;
if (!isset($vbseo_gcache_thread['seotitle']))
{
$ttl = ($vbseo_gcache_thread['title'] ? $vbseo_gcache_thread['title'] : $vbseo_gcache_thread['threadtitle']);
if(VBSEO_URL_THREAD_PREFIX &&
($prefid = $vbseo_gcache_thread['prefixid']) )
$ttl = (VBSEO_URL_THREAD_PREFIX_NAME ? $vbphrase["prefix_".$prefid."_title_plain"] : $prefid) . ' ' . $ttl;
$vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
}
}
}
Ik zette de vBSEO optie Non-Engels tekens Keep in URL's
Vervang de 'META KEYWORDS' Content? is uitgeschakeld.
Link Type is ingesteld op: VBSEO_URI
htaccess items worden toegevoegd
Options +FollowSymLinks
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.patientenfragen\.net$
RewriteRule (.*) http://www.patientenfragen.net/$1 [L,R=301]
RewriteRule ^/?(en|de)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/index.php [L,QSA]
RewriteRule ^/?(en|de)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|chat|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
geüpload en de fout wordt weergegeven.
Dus gelieve advies
Dank u
StarBuG
De enige reden waarom dit communiceren kan worden weergegeven is dat vbseo_thread_seotitle functie wordt tweemaal verklaard. Daarom is het noodzakelijk toe te voegen dit een if-statement. Alle andere configuraties hebben niets te zijn om aan deze kwestie.
Zorg ervoor dat wijzigingen die u na het bestand geupload in de juiste plaats (ik weet dat je schreef je deed, kijk dan op het op de server heeft het wat het nodig heeft).
Als je 100% zeker dan aub PM me details toegang tot uw FTP.
FTP-toegang niet mogelijk is, sorry.
Laat me weten wat je moet weten en ik zal verschaffen.
Ik heb bijgevoegd het bestand als zip-archief.
Ik hack vBulletin-bestanden voor bijna 10 jaar nu.
Toevoeging van twee lijn van codes is niet zo moeilijk hoor.
Er moet een probleem zijn ergens anders
ps: Het bestand dat ik heb bijgevoegd ik gedownload van mijn live-forum over 20sek geleden;)
pps: Ik had vBSEO 3.3.1 draait en net een upgrade naar 3.3.2. Hetzelfde probleem er na de wijzigingen.
PPS: mijn karakterset is: ISO-8859-1 (duits) Ik hoop dat geen probleem
Ok ik vond een gedeeltelijke oplossing voor het probleem.
Mijn Charset was ingesteld met hoofdletters (ISO-8859-1)
Nadat ik aan alle kleine letters vBET werkt, behalve voor de belangrijkste forum pagina.
(Je moet dat in je installatiehandleiding of wijzig de code, zodat het werkt met hoofdletters ook;))
In eerste instantie dacht ik dat de vermeldingen in Define Homepage Aliassen zijn het probleem,
maar ook zonder inzendingen de forumindex deed gaf dezelfde foutmelding.
In specifieke:
Bepaal of Homepage Aliassen leeg is, alleen Engels (de vertaling met domain.de / nl / als belangrijkste forum pagina) werkt
mijn belangrijkste taal (domain.de) geeft de fout.
Als ik voeg de inzendingen index.php en index.php? te definiëren Homepage Aliassen dan de / nl / deel gestreept krijgt van de url en zowel Engels als Duits werken niet.
Gelieve advies
ps: het verlaten van Definieer Homepage Aliassen leeg geeft me een beetje buikpijn, want dat is een ernstig lek als PR-3 belangrijkste forum urls (index.php, index.php en /?) aanwezig zijn
Hi.
Blij te horen dat u bent stap dichterbij, en nog steeds spijt dat gebeurt zo pijnlijk zijn in uw geval. Hoop dat u geniet van vBET toen het eindelijk draait zullen al deze problemen betrekking hebben op:)
Over de onderste en bovenste geval - het is kwestie alleen voor UTF-8 karakterset en wordt beschreven in de handleiding. Uw verandering had niets te maken met "Kan niet redeclare vbseo_thread_seotitle ()" - omdat je in php zo lang je je voorstellen dat dit duidelijk te communiceren zegt dat de functie al werd uitgeroepen ANC kan niet opnieuw uitgeroepen. Dus het moet toeval zijn, maar het goede bericht is dat je niet dit probleem niet meer hebben.
Over de nieuwe. Zorg ervoor dat u een goede vBET configuratie en htaccess hebben -. Zeker als je forum is in de subdirectory in URL. vBET opties in Hoofdcategorie belangrijk zijn - controleren die en uitgebreide beschrijvingen - maken geen gebruik van als het niet passend is.
Ik kan u niet zeggen veel meer, omdat je niet gaf de foutmelding, of echte forum URL. Gelieve PM me het adres van je forum, zodat ik in staat zal zijn om dit gedrag te zien.
Hi
Mijn Forum is www.patientenfragen.net
Het forum loopt niet in een submap.
De belangrijkste instellingen zijn:
Google API Key (probleem met en zonder sleutel)
Forum Taal: Duits
forum directory: leeg
forum hoofddomein: leeg
link type: VBSEO_URI
translation koppeling types: Maak URL's volgens SEO koppelen consensus (dwz '/ nl / adres ")
houden van directory: leeg
. Htaccess
# Commentaar van de volgende regel (voeg '#' aan het begin)
# Om mod_rewrite functies uit te schakelen.
# Let op: je moet nog steeds de hack uit te schakelen in
# De vBSEO bedieningspaneel om te stoppen url herschrijven.
Opties + FollowSymLinks
RewriteEngine On
# Sommige servers vereisen de RewriteBase richtlijn te worden
# Ingeschakeld (verwijder '#' aan het begin om te activeren)
# Let op: indien ingeschakeld, moet u het pad ook
# Om je root vB map (dat wil zeggen RewriteBase / forums /)
RewriteBase /
RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Patientenfragen \\. Netto $
RewriteRule (.*) http://www.patientenfragen.net/ $ 1 [L, R = 301]
RewriteRule ^ /? (En | de) / $ vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / index.php [L, QSA]
RewriteRule ^ / (en |? De )/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / $ 2 [L, QSA]
RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]
RewriteCond% {} REQUEST_URI (admincp / | modcp / | chat | cron | vbseo_sitemap | mrdump)!
RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
Ik kan het niet laten zien van het gedrag woont, want dan is mijn forum niet zou werken voor die tijd.
Gelieve advies
ps: Ik testte hoofdletters en kleine letters en nog steeds werkt. Weet niet waarom het werkte beter na de eerste verandering.
Over waarom het niet werkte na eerste karakterset te veranderen - zoals ik het schreef was toeval, ik heb weinig theorieën over wat er gebeurt, dan (ik weet dat je dit handvat - die ale alleen algemene theorieën over dergelijke kwestie niet over u en uw geval):
- Bestand kan worden veranderd in verkeerde manier
- Bestand kan worden geupload voor mutaties werd opgeslagen
- Bestand kan worden geupload naar de server in de verkeerde directory, zodat vBSEO nog steeds zag de oude
- Server krijgen dom en genegeerd dat de nieuwe versie van het bestand komt te werken nog steeds op oude (dit soms gebeurt - goed te genezen is weer bestand op te slaan en opnieuw te uploaden)
Maar het punt is - dit gedeelte is nu werkt:)
Over het werkelijke probleem - nu vBET is uitgeschakeld, dus ik ben niet in staat om gedrag te zien. Is het mogelijk dat u het aan en vertonen geen vlaggen (aangepaste plaats) - zodat gebruikers niet daar heen te gaan en ik in staat zal zijn om het te controleren handmatig?
Uw vBET configuratie lijkt te zijn ok, ook. Htaccess-bestand. Een forum had iets dergelijks, maar ze puinhoop iets in vBSEO configuratie en vBSEO personeel vast het. Gelieve doet vBSEO kan puinhoop dit door aangepaste redirects. U kunt ook geen commentaar "RewriteBase /" te helpen - maar het is gewoon schieten.
Op dit moment kan ik niet vertellen u meer. Ik zal om het te zien en misschien zal ik toegang nodig hebben om u meer te ondersteunen. Neem in ieder geval mij fout te communiceren, die je ziet wanneer je wilt hoofdpagina te vertalen. Ook rekening mee dat je niet moet toevoegen aan URL taal van uw standaard forum taal (het werkt niet op deze manier - voor de standaard die u zojuist hebt normale links).
Ook ben ik beetje verloren met je probleem beschrijving die is waarom het aan te raken zou veel beter zijn. Als u op de hoogte over de veiligheid dan kunt u tijdelijke accounts voor ondersteuning of gemaakt te testen forum met dezelfde configuratie. Wij geven u graag onze volledige steun, maar je moet ons toelaten. Op dit moment kunnen we alleen maar raden wat er werkelijk gebeurt.
En nog een shot - kijken op uw standaard vBSEO regels probeer te veranderen:
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
Naar:
RewriteRule ^(.+)$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
De foutmelding krijg ik op de hoofdpagina is
Fatal error: Cannot redeclare vbseo_thread_seotitle () (previously declared in / pad / vbenterprisetranslator_seo.php: 40) in / pad / vbenterprisetranslator_seo.php on line 43
Ik kan dit gedrag niet aantonen aan u, want dan is mijn forum niet zou werken, zelfs wanneer vlaggen worden verwijderd.
De fout is altijd aanwezig op de belangrijkste forum pagina met en zonder vertaling. Alle andere pagina's werken prima.
Ik kan bekijken sub forums, discussies die in beide talen, zodat op die eind vBET werkt prima.
Pas toen ik het belangrijkste forum pagina te proberen, die is www.patientenfragen.net de fout shows en de pagina niet laden niet.
Het maakt niet uit of ik te benaderen via domein rechtstreeks of de vertaalde versie www.patientenfragen.net/en/
Mijn belangrijkste taal (dat is domain.net niet domain.net / de /) en de Engels vertaling werkt niet als htaccess veranderingen aanwezig zijn.
Htaccess uw suggestie niet helpt.
Ook het verwijderen van RewriteBase niet doen de truc.
Mijn vBSEO custom rewrite regels zijn:
'^ Index \\. Php \\? Page = Regeln' => 'regeln.html'
'^ Index \\. Php \\? Page = Impressum' => 'impressum.html'
'^ Index \\. Php \\? Page = agb' => 'nutzungsbedingungen.html'
'^ Index \\. Php \\? Page = Datenschutz' => 'datenschutzerklaerung.html'
'^ Index \\. Php \\? Page = notfallnummern' => 'notfallnummern.html'
'^ Index \\. Php \\? Page = links' => 'links.html'
'^ Index \\. Php \\? Page = impfkalender' => 'impfkalender.html'
'^ Werbung \\. Php' => 'werbung.html'
'^ Vbglossar \\ php \\ do = showcat & catid = (\\ d +) en cattitle =(.*)'=>' Lexikon / $ 2 -.? $ 1 / "
'^ Vbglossar \\. Php' => 'Lexikon /'
'^ Prive-\\. Php \\? Do = showpm & pmid = (\\ d +)' => 'prive-Nachrichten / $ 1.html "
'^ Prive-\\. Php' => 'prive-Nachrichten /'
'^ Faq \\. Php \\? Faq = vb_faq' => 'Hilfe / vBulletin /'
'^ Faq \\. Php $' => 'Hilfe /'
'^ Kalender \\. Php $' => 'Kalender /'
'^ Kalender \\. Php \\? C = 1 $' => 'Kalender /'
'^ Kalender \\. Php \\? (C = 1 &)? Do = (display. +?)(& jaar =)?$' =>' Kalender / $ 2 / [NF] '
'Kalender \\. Php \\? (C = 1 &)? Nojs = 1' => 'Kalender / nojs / [NF]'
'Kalender \\. Php \\? (C = 1 &)? Do = (display. +?) & Nojs = 1' => 'Kalender / $ 2/nojs / [NF]'
'Kalender \\. Php \\? (C = 1 &)? Week = (\\ d +) & nojs = 1' => 'kalender/woche- $ 2/nojs / [NF]'
'Kalender \\. Php \\? (C = 1 &)? Maand = (\\ d +) & jaar = (\\ d +) & nojs = 1' => 'Kalender / $ 3 / $ 2/nojs / [NF]'
'^ Kalender \\ php \\ do = getinfo & (c = 1 &) dag = (\\ d +) -.? (\\ D +) - (\\ d +) (& c = 1) $?' => 'Kalender / $ 2 / $ 3 / $ 4 / "
'^ Kalender \\. Php \\? Do = getinfo & e = (\\ d +) (& dag = [0-9 \\ -]+)?(& c = 1)? $' => 'Kalender/ereignis- $ 1 / "
'^ Kalender \\. Php \\? (S =&)?( c = 1 &)? (Week = &)? Maand = (\\ d +) & jaar = (\\ d +) (& c = 1)? (& Do = displaymonth)? $ '=>' Kalender / $ 5 / $ 4 / "
'^ Kalender \\. Php \\? C = 1 & week = (\\ d +) (& do = displayweek & maand =.+?)?$' =>' kalender/woche- $ 1 / "
Dit geeft u toegang tot mijn leven site is niet mogelijk omwille van veiligheidsredenen, sorry (zelfs Jelsoft Personeel heeft geen toegang krijgen van mij).
Laat me weten welke info je nodig hebt en ik ben blij om hen aan u te leveren.
Ik kan je mijn e-mail vbseo_all.xml instellingen als je denkt dat het een vBSEO conflict. Stuur me je e-mail via PM
Toen ik Force Forum Root ingesteld als homepage? op NEE dan patientenfragen.net / nl / werkt
evenals patientenfragen.net / nl / index.php
Maar patientenfragen.net (duits, de belangrijkste taal) nog steeds niet werkt (zie hierboven foutmelding)
MAAR patientenfragen.net / index.php werkt
Nog meer ideeën?
Als je MSN of ICQ stuur me je ID en ik kan u tonen het gedrag leven;)
ps:
Ik NIET wilt index.php of index.php te gebruiken?
Ik verwijderde ze uit Define Homepage Aliassen toen ik vBET geïnstalleerd, maar ik vind het niet leuk.
Gelieve verandering die voor de toekomst.
Dit is een ernstige PR-lek probleem!
Zoals ik het zie is er nog steeds probleem met redeclarering functie. Ik kan niet controleren wat er precies gebeurt, maar als je maakte de nodige wijzigingen in de vBSEO bestand zoals beschreven in de installatie handleiding, dan is de enige idee op dit moment heb ik is dat sommige regel die je terug brengt naar vbenterprisetranslator_seo.php bestand - het mag niet gebeurt en Ik zie niet in hoe het mogelijk is, maar zonder te controleren heb ik geen andere ideeën op dit moment.
Ga naar vbenterprisetranslator_seo.php en maakte dezelfde editie als voor includes / functions_vbseo_createurl.php - zo vinden de functie vbseo_thread_seotitle en stel het indien-clausule eromheen. Kunt u mij zeggen helpt het.
Ik begrijp uw veiligheid - maar nog steeds je kunt kopiëren forum maken - verwijder de meeste inhoud en laat slechts enkele dummy berichten. Wat we nodig hebben om u te helpen is om te gaan om de exacte configuratie op de exacte server en wat er gebeurt en ontdek waarom zien. vBET wordt gebruikt door vele forums - zulke dingen gebeurt nergens anders, dus helaas zijn we niet in staat om u antwoord van de hand, zelfs als we zouden zeer gelukkig zijn om u te helpen.
Over Definieer Homepage Aliassen - we zullen gemaakt een aantal experimenten op dit gebied. Zoals ik herinner me vBSEO freaks als gewoon redirect wordt verwezen naar "/", dus we moeten de gemaakte interne redirect naar index.php (het is niet zag door de browser) - het definiëren van uw aliassen zou gemaakt omleiding lus. Wij controleren het opnieuw en zien hoe om dit te voorkomen, maar vergeet niet dat je nu spreken over de functionaliteit van de andere mod en wij zijn niet verantwoordelijk voor zijn gedrag - we geven manier om te integreren met vBSEO, maar nog steeds wat er gebeurt in de vBSEO het gebeurt binnen de vBSEO ... Toegevoegd in TODO lijst om deze kwestie opnieuw te onderzoeken. Ook probeer zulke aliassen te definiëren in htaccess onder vBET regels - dus het zou geven u 301 redirect te vermijden lekken en vBET zou nog kunnen werken, want het zou duren voor het niet na (in vBSEO die gemaakt 301 voor vBET aanvraag) . Maar houd dan op met dergelijke experimenten totdat we vBET werkt prima op uw forum.
als ik wijzigingen aanbrengen in vbenterprisetranslator_seo.php krijg ik een blanco pagina
Op dit moment is het enige ding dat komt naar mijn mening is dat door een of andere manier je interne omleiding loop hebben. Je komt naar vbenterprisetranslator_seo.php dan gaat het naar vBSEO en vBSEO maakt interne weer doorverwijzen naar vbenterprisetranslator_seo.php ik weet het niet doet het echt gebeurt, maar dit is mijn gok, omdat ik niet kan controleren. Dat zou verklaren waarom had je fout redeclarering en waarom na de veranderingen die je krijgt lege pagina nu.
Als je idee wat ertoe kunnen leiden dat deze (sommige vBSEO configuratie) kunt u corrigeren. Anders ga je met de installatie en integratie van de procedure nog een keer - stap voor stap. Ervoor zorgen dat alles is ingesteld zoals het zou moeten zijn.
Als na deze het probleem nog steeds gebeurt dan moeten we toegang details te kunnen onze steun te geven in dit geval. Indien niet om echte forum dan om het te kopiëren (kan worden zonder echte discussies die gegevens - hebben wij uw configuratie).
Grote dank voor het geven van toegang tot het forum te kopiëren. Uw gebruikers zullen zeer blij te weten dat je al hun gegevens verwijderd te kopiëren naar hun privacy op te slaan:)
Opgelost probleem: D
Ik voegde deze lijn aan uw vbenterprisetranslator_seo.php:
$_SERVER['REDIRECT_URL'] = '/vbseo.php';
Ook rekening mee dat u kunt instellen op vBSEO optie: Force Forum Root als Homepage? Dus je hoeft niet PageRank Lekkage op uw eigen forum links.
En hier komt een ander groot nieuws - lijkt het erop dat na de verandering in de vbenterprisetranslator_seo.php is mogelijk is het gebruik van vBSEO optie "Define Homepage Aliases" - het is gewoon nodig om eerste regel te wijzigen naar:
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
Ik zal ook testen op onze 3 verschillende fora met vBSEO. En als het er zal werk zal ik ook deze veranderingen in de officiële release:)
Hoop dat je nu heel blij:)
Werkt!
Perfect, dank je wel
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):