PDA

View Full Version: Opgelost Problemen met Additioneel gebruikersgroepen configuratie in mijn site



forosmb
23-06-11, 14:00
Na een kleine testen in onze tests spiegel domein, installeerden we in een keer vBSEO & VBET producten in productie-site.

We hadden een probleem met betrekking karakter "[" op URL's. Het becomed iets als # 20: (personage html code) en een aantal links gestopt met werken. Omdat we niet geactiveerd url vertaling van vBet, we vinden het zeer waarschijnlijk te wijten aan vBSEO handling.

(Iedereen heeft ervaren dit eigenlijk?)

Maar aan de andere kant is hij net ervaren problemen met het Additioneel gebruikersgroepen configuratie. Grote hoeveelheid gebruikers kregen hun Additioneel gebruikersgroep uitgeschakeld.

Ik kan het niet verzekeren is het te wijten aan VBET maar we hebben niet gemanipuleerd andere config deze tijd.

Nieuwe gebruikersgroep inbrengen van het product kunnen beïnvloeden dit?

Hoe kan ik herindexeren gebruikersgroepen configuratie dan onze database fouten bevatten?

kamilkurczak
24-06-11, 18:58
hello,
Geef me een url naar de site met deze url problemen, ik zal controleren.

Weet u zeker dat u vBET geconfigureerd met vBSEO goed? kunt u controleren of alle configuraties stappen weer een keer?

over gebruikersgroepen - vBET zijn eigen gebruikersgroepen - taalgroepen. vBET hebben niets te maken met VB of een andere groep. Kun je beschrijven wat ik beter moet om chek het te doen op mijn test forum?

vBET
28-06-11, 16:45
Ik heb net terug van vakantie - heeft u nog steeds hulp hier nodig? :)

forosmb
30-06-11, 22:25
Ja,
www sexomercadobcn com

We hebben een spiegel voor het testen op
www pulpoman com

Veel Additioneel gebruikersgroepen zijn geworden uitgeschakeld voor gebruikers.
id 15, 20, 28

groeps-id afgenomen 600 tot 570 gebruikers die behoren.

Ik stuur admin gebruiker door MP.

vBET
01-07-11, 01:21
We hadden soortgelijk probleem met vBET4.x versie en we vonden oplossing voor. Als het hetzelfde probleem dan zal het ook oplossen van uw probleem. Kijk hier en braakliggende quick fix. Wacht enige tijd en zien doet probleem nog steeds bestaat - bevestigt u deed het helpen:)

Quick fix hier:

Dit zal worden opgenomen in de volgende release.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations