PDA

View Full Version: Opgelost Geen licentie

prejf
22-05-11, 21:20
Hallo jaar geleden kocht ik een licentie van uw script factuurnummer [* CUT *], vandaag de dag, kan na de datum van paneel niet zie mijn licentie (hoewel het script heb ik maar een keer) Ik krijg de informatie die ik moet jeszcez tijd te kopen, ik doe hier niet begrijpen iets? Ik heb betaald voor licenties 2010-04-25 zorgvuldig en plotseling verdwijnt? wat is het?

kamilkurczak
23-05-11, 20:18
je hebt gelijk - ik heb uw factuur gegevens. Deze transactie is gerelateerd met een andere gebruikersaccount. U gebruikt gebruikersaccount zonder vergunning (een andere gebruiker account hebt deze vergunning). Kunt u uitleggen waarom?
Bedankt voor het verzoek

vBET
23-05-11, 21:25
Hello. Hoe Kamli licentie check niet verdwenen, alleen maar behoort tot een andere account. Net kunt u inloggen op de account die u kocht de licentie en daar heb je mogelijkheden in verband met de licentie management:) Dus, niets mag verloren gaan - gewoon vergeten waar u uw licentie:) Als je hulp nodig hebt, Camille sturen u dan een PM met de accountnaam . Kunt u schrijven, of is al OK, als u een herinnering? :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations