PDA

View Full Version: Opgelost Weird E-mails



moman
29-11-09, 21:49
Een forumlid klaagde over weten:


Een voorbeeld uit een e-mail:
Beste Bart,
rparmar heeft zojuist gereageerd op een thread u geabonneerd bent op de titel - The FA Limited Club - in de Pentax SLR Lens Discussieforum van PentaxForums.com. Als u wilt reageren op een post, open dan de draad door het volgen van de link hieronder. PLEASE DO NOT ANTWOORD OP DEZE E-MAIL.
Deze draad is te vinden op:
De FA Limited Club - Pagina 32 - PentaxForums.com (http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-slr-lens-discussion/59538-fa-limited-club-new-post.html)
Hier is de boodschap die zojuist is geplaatst:
***************

--- Citaat (oorspronkelijk door brecklundin) ---
Plus ik ben gedwongen het gebruik ervan, omdat ik net verzonden 35ltd af voor een 43ltd ... een perfect groot exemplaar van de 35ltd en nog steeds kon ik niet weerstaan aan de verleiding van meer zilver.
--- Einde van citaat ---
Ik kan betrekking hebben op dat! Ik verhandeld mijn DA35 voor een DA12-24, want het was meer belangrijk voor mij te hebben die brandpuntsafstanden gedekt. Maar ik hield de FA43. Hoewel het minder praktisch is dan de DA35 vind ik het vult een speciale niche.
Dit is misschien niet de beste technische voorbeeld van de lens in gebruik, vooral met de post-processing, maar ik hou het. (En dat doet de danser.) FA43 strikes again, waar de FA77 zou zijn geweest te dichtbij een gewas.
Angie Smalis dansen Niets Fields
Afbeelding: http://farm3.static.flickr.com/2713/4132227479_8b0ed07095_o.jpg (Angie Smalis dansen Niets Velden op Flickr - Photo Sharing!)
***************
Er kunnen ook andere reacties, maar u ontvangt geen meldingen meer totdat je weer naar het forum.
All the best,
PentaxForums.com



Niet alle e-mails er als volgt uitzien.
fi een voor een bericht door Eaglerapids niet tonen.
Een voor een bericht door pcarfan deed ook.
Misschien rparmar en pcarfan niet stellen hun taal nog?
Ook niet I.

Is dit omdat niet iedereen heeft zijn taal in te stellen? Zo ja, is er een MySQL query die ik kan gebruiken om iedereen de taal ingesteld op Engels?

Bedankt!

vBET
29-11-09, 23:40
Bedankt voor opmerking. We hebben al begonnen aan vBET reacties te verwijderen van e-mails, maar zet het terug als gevolg van andere prioriteiten. We zullen terug komen om deze taak te verzekeren dat vBET opmerkingen niet zijn opgenomen in e-mails.

Cybershaolin
30-11-09, 02:53
Ja, ik kan bevestigen dit ook. Bedankt voor het verzorgen van dit te vBET.

moman
30-11-09, 08:16
Bedankt! Hopelijk zal de upgrade naar de bugfix-versie (ik ben ervan uitgaande 3.3.0) worden relatief pijnloos!

chick
07-12-09, 16:13
Ik kreeg 800 e-mails vanmorgen allemaal met

de Username: Ongeregistreerde
ClassName: vB_Database
MySQL Version

en ik kreeg nog een 75 e-mails als deze.


Ik weet dat je eerder is uitgelegd, maar ik begrijp niet waarom dit gebeurt.

Plus Ik krijg enorme belasting van de server mededelingen van mijn dedicated server.

vBET
10-12-09, 21:57
Bedankt! Hopelijk zal de upgrade naar de bugfix-versie (ik ben ervan uitgaande 3.3.0) worden relatief pijnloos!

Zoals altijd update zal worden triviaal - gewoon bestanden uploaden en importeren product file:)

Ook 3.3.0 zal niet alleen bug fixing worden, maar ook veel performance verbeteringen zullen worden opgenomen.

vBET
10-12-09, 22:00
Ik kreeg 800 e-mails vanmorgen allemaal met

de Username: Ongeregistreerde
ClassName: vB_Database
MySQL Version

en ik kreeg nog een 75 e-mails als deze.


Ik weet dat je eerder is uitgelegd, maar ik begrijp niet waarom dit gebeurt.

Plus Ik krijg enorme belasting van de server mededelingen van mijn dedicated server.

Wat is de inhoud van die mails?

Over server load - kunt u bepalen wat de oorzaken ervan? Actuele informatie is niet genoeg - het kan niet in verband worden gebracht met vBET, of het kan veroorzaakt worden door meer verkeer. Dus als je vaststelt dat vBET schuldig is open dan een nieuw onderwerp en geef ons de details:)

Michael
23-01-10, 15:22
Ik hoop dat dit snel opgelost: D

vBET
08-05-10, 11:50
Opgelost:) zullen worden opgenomen in de volgende release. Mails worden bijgewerkt op laag niveau haak, zo zou moeten werken voor alle soorten oe e-mails, maar werd alleen getest bij de inschrijving aan discussies.

In het geval als een ander denkt met mails gebeurt kunt u gewoon hier schrijven: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/218-e-mail-with-issues.html # post2756

PS.
Ik denk dat ik Appologise dat het soo tooks lang - was het echt triviaal om te corrigeren. Het probleem was dat de eerste keer toen ik op zoek naar e-mails hooks vond ik wat ik nodig had, maar het getest op verkeerde manier wat houdt me dan. Sorry - en hoop dat het niet was zoals unconvinient - nu zal verdwijnen:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations